AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Jeg skjønner ikke hvordan det er et alternativ å bli helgemamma hvis han har arbeidstider som er uforenlig med å ha barna mest? De er små og kan flyttes på. Arbeidstider kan reduseres, barnehager kan byttes, folk kan flyttes. Dere må snakke sammen og se om dere kan finne en løsning som fungerer for barna og dere begge. Anonymkode: cc44e...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Ny jobb, annen barnehage. Aksepterer han at du flytter nærmere ditt nettverk med barna, og hvordan vil det evt påvirke hans tid med barna? Det er barnas beste som skal komme først ❤️ Anonymkode: 825fc...cc7
M0niq Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2021 Barnas beste skal helt klart komme først, og vi må selvfølgelig snakke sammen om dette blir en realitet ♥️ Ny jobb for meg er ikke aktuelt da dagjobb med min utdanning er få av her i området. jeg trengte bare å lufte min situasjon anonymt her, redd dette temaet blir oppfattet som en trussel mot å bli i forholdet om jeg nevner dette nå for han. Ønsker ikke at det skal være ankerpunktet i avgjørelsen.
M0niq Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ny jobb, annen barnehage. Aksepterer han at du flytter nærmere ditt nettverk med barna, og hvordan vil det evt påvirke hans tid med barna? Det er barnas beste som skal komme først ❤️ Anonymkode: 825fc...cc7 I forhold til hans tid med barna, vil det begrense seg noe på hverdagene om jeg flytter med dem. Rett og slett pga barnehage og skole. Helg, ferier osv er veldig fleksibelt, kun en time unna far.
Kvinnenavn Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Dere burde prate om mulighetene, hvis han har luftet ønske om å skilles. Føler med deg❤️ Håper alt ordner seg. 1
rampeguri Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 Om dere bor i en kommune hvor kjøreforholdene er verre vinterstid enn sommerstid (=lengre kjøretid på vinter enn sommer) bør det også tas i betraktning men det regner jeg med at du har tenkt på.
M0niq Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2021 rampeguri skrev (3 minutter siden): Om dere bor i en kommune hvor kjøreforholdene er verre vinterstid enn sommerstid (=lengre kjøretid på vinter enn sommer) bør det også tas i betraktning men det regner jeg med at du har tenkt på. Gode veier som brøytes ofte. På de verste vinterdagene er det da snakk om 5-10 minutter lenger kanskje. Ikke mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå