AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Jeg og samboeren er på jakt etter ny seng til rundt 20k, 180x200. Vi har vært en liten runde på fagmøbler idag, og av dem vi prøvde der falt vi for Odel varde.. Har noen av dere denne typen som kan fortelle din erfaring? :) Prøvde å søke rundt om på nettet , men fant lite info utenom det Fagmøbler selv har lagt ut. Vi skal selvfølgelig sjekke ut senger i andre kjeder, men er veldig nysgjerrig på denne siden vi likte den godt. 😊 Tips om andre senger i den prisklassen tas imot med takk! Anonymkode: f14ba...39a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Glemte å nevnte at samboer har ryggproblemer, så han foretrekker litt hardere madrasser. Jeg liker godt mykt/medium, tror jeg 😅 Ts Anonymkode: f14ba...39a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Vi har en svane seng med sånn tjukk intelligel. Veldig fornøyd med den! Fikk den på halv pris - ellers er den svindyr (50000+). Anonymkode: c51bb...c0d 1
Palma Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Vi har odel, men ikke varde, men den dyreste. Vi er veldig fornøyd med den😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 20 hours ago, Palma said: Vi har odel, men ikke varde, men den dyreste. Vi er veldig fornøyd med den😊 Hvor lenge har dere hatt den? Anonymkode: f14ba...39a
Palma Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor lenge har dere hatt den? Anonymkode: f14ba...39a Vi har hatt den i litt over 1 år🙂
LittDiva Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 Vi har Wonderland VIP . Ser den er på salg nå til rundt 20 000. Veldig fornøyd. Jeg har den hardeste, mannen sin side er medium.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #9 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 22.21): Jeg og samboeren er på jakt etter ny seng til rundt 20k, 180x200. Vi har vært en liten runde på fagmøbler idag, og av dem vi prøvde der falt vi for Odel varde.. Har noen av dere denne typen som kan fortelle din erfaring? Prøvde å søke rundt om på nettet , men fant lite info utenom det Fagmøbler selv har lagt ut. Vi skal selvfølgelig sjekke ut senger i andre kjeder, men er veldig nysgjerrig på denne siden vi likte den godt. 😊 Tips om andre senger i den prisklassen tas imot med takk! Anonymkode: f14ba...39a Vi kjøpe akkurat XO kontinentalseng på Bohus med fast/medium. De hadde tilbud på den for litt siden og man fikk også med gratis gavl. Vet ikke hva sengen du nevner koster, men vi betalte 20.000 på tilbud inkl gratis gavl. Anonymkode: 0dcb6...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå