Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 (endret) ...det mangler litt folk der for å si det sånn. Tenkte jeg bare ville reklamere litt for det . Romslige regler, stor takhøyde og hyggelig plass . http://hs.diskusjonsforum.no/hs.html Endret 18. september 2005 av Rattleshake
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Hvorfor ikke. Er en del damer der fra før, men de som digger KG opp og ned i mente og vil snakke om broderi og hekling vil neppe trives der.
vixen Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Får du vervepremie for å rekruttere eller?
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Jeg er også på Herresalongen. Koselig folk og masse humor.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Gjester har det med å synes at ting er dritt - vi bryr oss ikke om det vi
vixen Skrevet 18. september 2005 #11 Skrevet 18. september 2005 Syns det er et møkkaforum jeg. ← Hva er det som gjør det til et møkkaforum da? Og er KG bedre mener du?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #12 Skrevet 19. september 2005 Vil bare påpeke at det heter Asylet og ikke herresalongen. Det var opprinnelig et midlertidig asyl for tidligere hs-brukere da forumet deres var nede, men da det aldri kom opp igjen har det blitt mer eller mindre permanent. Og med en kjønnsfordeling på ca 50-50 er det mer en salong for avslappede mennesker/forumister enn en herresalong, selv om man selvfølgelig forventer kutyme en ordentlig herremann verdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå