Gå til innhold

Har dere opplevd at en venn stjeler meningene deres???

Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Jeg har for noen månder siden blitt kjennt med en jente på min egen alder,hun er kjempe koselig og grei....

Har ingenting i mot henne,men hun irriterer meg så jeg har lyst å skrike noen ganger....

Mange ganger har hun begynnt å fortelle meg mine menigen som sine egne meninger...

Da mener jeg at hun kopierer ord rett det jeg har sakt og sier dem tilbake til meg.....

Hun har rett og slett glemmt at det er jeg som har sakt det til henne...

Da begynner jeg å lure:

- har hun egne meninger?

- hvem sine meninger har hun når hun ikke har mine?

- kan hun være noe serlig smart når hun driver på å stjeler andres meninger?

- er det mulig at mennesker blir så påvirket av personer som er "sterkere" enn seg selv?

- Kan ikke være noe gøyt å ikke ha egen identitet?!

det begynner å bli virkelig irriterende og jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde mun før jeg gir utrykk for hva jeg mener om at hun "stjeler" mine meinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååhhhhh, sånne mennësker er helt dritt å ha med å gjøre. Jeg hadde ei jente etter meg i mange år jeg. Hun var 2-3 år yngre enn meg og gjorde stort sett alt hun kunne for å "være" meg. Kjøpte seg like klær, klipte seg liedan, oppførte seg likens og det var vannvittig slitsomt. Jeg gjorde ingenting med saken da, og hun tok nå til vett til slutt og ble nå menneske hun også :wink:

Hvis det virkelig plager deg så si ifra til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg.

Frykteligt irriterenes.

Men jeg gir besjed at : det var det jeg sa til deg. Husker du ikke det?

Nei da, det husket hun ikke, men det ble bedre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Huff ja så sitter hun og belærer meg om saker og ting som jeg har måtte forklare for henne......

På toppen av edt hele så forteller hun meg hvordan jeg skal oppdra min datter slik som jeg har sakt til henne at jeg tror er beste da selvfølgelig og på toppen av det hele har hun ikke barn og veldig lite erfaring med barn....

Må bare fortelle den beste så langt....min datter har hatt feber noen dager no i forbinnelse med MRR vasinen....så sier hun til meg.....bad henne slik at kroppen svetter ut bakteriene.....HÆÆÆÆ sier jeg hvem har sakt at du skal bade når du har feber?! det er jo helt på tryne....du skal jo kjøle ned kroppen ikke gjøre den varmere er jo farligt det jo!!!!

...så begynnte hun og mommle......mommle litt mer....og tenkte hardt på dette......så snakker vi på telefonen så har min datter grist med sjokolademelk og så ut som en evig stor røre......måtte vaske henne med klut....jentungen hadde jo 39 i feber så bading var det ikke snakk om.....forteller min fustrasjon over å prøve å vaske en liten jente som gråter og spreller på stelle bordet....så sier venninnen min så greit :ja huff så kan du jo ikke bade henne når hun har feber det er jo helt på tryne ..... kan jo bare gjøre allt verre det jo!!!!.....Jeg rister på hode og sier : jeg vet det du!!!

Kan bli litt sinna av sånnt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar!

Kanskje venninden din er usikker på seg selv?

Nei, det er ikke godt og vite.

Har hatt en slik venninde en gang i tiden , men da jeg oppdaget at hun var en mester i lyving også, gadd jeg ikke mere.

Ble hun konfrontert med løynen, klarte hun på de utroligste måtene å få vridd seg unna hele suppa.

Ja, ja vi har vel alle våre feil, men det får da være grenser for va man kan finne seg i.

:roll: : :-? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...