AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Er det ok at to lærere som er et par jobber sammen i samme gruppe med elever? spiller det noen rolle om de er av samme kjønn? Anonymkode: 8b1aa...2bf
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Hvorfor skulle dette spille noen rolle? Anonymkode: 35635...9ad 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Det spiller i hvert fall ingen rolle om de er av samme kjønn! På min arbeidsplass har vi et par som av og til jobber sammen, og det er null problem, for de oppfører seg som kollegaer og ikke kjærester på jobb. Anonymkode: 38b78...347
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Selvsagt. Da jeg gikk på vgs, vel og merke for en mannsalder siden, var det et ektepar som underviste oss. Anonymkode: 670c1...cad
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Kliner de i klasserommet istedenfor å hjelpe elever? Det er den eneste grunnen til at jeg kan se at det er et problem. Anonymkode: e12f9...c70 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Å hvorfor drar du kjønn inn i bildet? Driver de å tafser og kliner mens de har undervisning så kan jeg forstå om det blir reaksjoner, men de fleste klarer å gjøre jobben sin selv om partneren er i rommet. Anonymkode: 0856c...423 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Å hvorfor drar du kjønn inn i bildet? Driver de å tafser og kliner mens de har undervisning så kan jeg forstå om det blir reaksjoner, men de fleste klarer å gjøre jobben sin selv om partneren er i rommet. Anonymkode: 0856c...423 Det er et par som er blitt delt på skolen, jeg tror det er pga noen foreldre som har «klagd» og mener de ikke bør jobbe sammen. Jeg er skuffet over skolen som gir etter slik at elever må bytte lærere.. Anonymkode: 8b1aa...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det spiller i hvert fall ingen rolle om de er av samme kjønn! På min arbeidsplass har vi et par som av og til jobber sammen, og det er null problem, for de oppfører seg som kollegaer og ikke kjærester på jobb. Anonymkode: 38b78...347 Enig i denne. Jobber på et stort sykehjem der det jobber flere par (samboere og gifte), ofte er de samtidig på jobb på samme avdeling. Ser ikke problemet så lenge de er profesjonelle på jobb. Anonymkode: af800...475
Mt3 Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er et par som er blitt delt på skolen, jeg tror det er pga noen foreldre som har «klagd» og mener de ikke bør jobbe sammen. Jeg er skuffet over skolen som gir etter slik at elever må bytte lærere.. Anonymkode: 8b1aa...2bf Kan jo også være de selv som har bed om det, blir jo litt vanskeligere å skille mellom jobb og privat (hjemme) når de jobber med samme klasse. Samt at det ofte er godt for forholdet å ikke være rundt hverandre hele døgnet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 Hadde flere lærerpar på både barne- og ungdomsskolen og på videregående. Det var aldri noe problem og jeg kan ikke skjønne at det skal være relevant at de er av samme kjønn i dette tilfellet. Anonymkode: b9be8...ab5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: spiller det noen rolle om de er av samme kjønn? Syns det får være foreldres oppgave å velge om de ønsker å introdusere barna til «den verden» Anonymkode: d9414...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå