Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang angret på å ha gått fra partneren? Hvorfor/hvorfor ikke? Var dere sammen lenge? Barn i bildet? 

Anonymkode: 44233...ec6

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nei, har aldri angret. De var absolutt ikke den rette for meg og da var det heller ikke vanskelig å gå. 

Skrevet (endret)

EKteskapet holdt i 20+ år, barn. Angret aldri på bruddet da jeg visste det var riktig avgjørelse.

Endret av trøffel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra mannen min for 2 år siden. Vi har ingen barn. Jeg kan si så mye at gresset er ikke grønnere på andre siden. Største feilen jeg har gjort noen gang. Jeg savner vennene vi hadde og svigerforeldrene også. 

De siste to årene har jeg vært på x antall ræva dater og vært mye ensom. Fått dårlig økonomi også. Savner han veldig. 

Anonymkode: 4901c...40e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (11 timer siden):

Nei, har aldri angret. De var absolutt ikke den rette for meg og da var det heller ikke vanskelig å gå. 

Hvor lenge varte det? Brukte du lang tid på å gjøre det slutt? Barn i bildet?

AnonymBruker
Skrevet
trøffel skrev (10 timer siden):

EKteskapet holdt i 20+ år, barn. Angret aldri på bruddet da jeg visste det var riktig avgjørelse.

Brukte du lang tid på prosessen? Var dere enige i avgjørelsen? 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor lenge varte det? Brukte du lang tid på å gjøre det slutt? Barn i bildet?

Ingen barn var involvert. Det lengste forholdet var vi sammen i 3 år vel, samboere i 2🤔 forlovet og hadde fremtidsplaner. Brukte vel 2-3 mnd på å ta skrittet fullt ut fra jeg så det ikke kom til å gå til jeg gjorde det slutt. 

Vi var ikke enig i bruddet på det tidspunktet det skjedde, men helt sikker på at begge to er glade for det nå😅👍

Han var utrolig grei, omsorgsfull og morsom, men vi hadde for lite til felles og jeg klarte ikke å se for meg ett helt liv sammen. 
Både jeg og han har funnet nye partnere  som vi passer enda bedre sammen med☺️

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (38 minutter siden):

Ingen barn var involvert. Det lengste forholdet var vi sammen i 3 år vel, samboere i 2🤔 forlovet og hadde fremtidsplaner. Brukte vel 2-3 mnd på å ta skrittet fullt ut fra jeg så det ikke kom til å gå til jeg gjorde det slutt. 

Vi var ikke enig i bruddet på det tidspunktet det skjedde, men helt sikker på at begge to er glade for det nå😅👍

Han var utrolig grei, omsorgsfull og morsom, men vi hadde for lite til felles og jeg klarte ikke å se for meg ett helt liv sammen. 

Hadde du sex med han i løpet av de 2-3 mnd?

Anonymkode: ef6f5...777

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hadde du sex med han i løpet av de 2-3 mnd?

Det husker jeg  egentlig ikke, sannsynligvis veldig lite, om noe. 

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

Det husker jeg  egentlig ikke, sannsynligvis veldig lite, om noe. 

Men sexlivet deres var bra? Når jeg skulle gjøre det slutt med typen tror jeg vi hadde den beste sexen noensinne i den perioden... Den var rå og sint, rett og slett lidenskapelig.

AnonymBruker
Skrevet

Angrer kun på at jeg gjorde det slutt med ungdomskjæresten. Ingen barn. 
De andre angrer jeg kun på at forholdet ikke ble avslutta tidligere. Et barn involvert fra siste forhold. 

Anonymkode: 1e87e...81e

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men sexlivet deres var bra? Når jeg skulle gjøre det slutt med typen tror jeg vi hadde den beste sexen noensinne i den perioden... Den var rå og sint, rett og slett lidenskapelig.

Nei, jeg tror egentlig ikke det. Jeg var ikke sint, bare trist og lei meg, så det er litt andre følelser. Ser ikke for meg det var så mye lidenskap på slutten der, sånn egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg tror egentlig ikke det. Jeg var ikke sint, bare trist og lei meg, så det er litt andre følelser. Ser ikke for meg det var så mye lidenskap på slutten der, sånn egentlig. 

Så kjipt... Håper du har det bedre nå...

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Ikke barn. Gikk fra eksmannen pga psykisk vold, og så meg aldri tilbake. 

Anonymkode: 462ce...302

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde skikkelig bra sex i bruddet med flere av eksene. For meg var det sånn, ser du hva du forlater eller?? For dem tror jeg det bare bekrefta at forholdet hadde vart på overtid pga bra sex. 

Anonymkode: c3370...e13

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så kjipt... Håper du har det bedre nå...

Javisst, dette er snart 20 år siden 😅 Igjen, angret ikke da og angrer ikke nå.

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (1 time siden):

Høres likt ut som her.. Har ingenting vondt å si om han, men han er utrolig initiativløs og vi er veldig forskjellige. Ingen nærhet igjen…ikke vært på flere år egt. Vært sammen i 10 år nå, og jeg har bare tenkt at det sikkert skal være sånn. Det siste året har jeg derimot begynt å tenke at jeg kanskje får det bedre alene..men har et barn sammen også, så synes det er vanskelig å ta steget helt ut.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Angrer kun på at jeg gjorde det slutt med ungdomskjæresten. Ingen barn. 
De andre angrer jeg kun på at forholdet ikke ble avslutta tidligere. Et barn involvert fra siste forhold. 

Anonymkode: 1e87e...81e

Du som har gjort det slutt hver gang? Og hvordan gikk det der barn var involvert? Jeg synes det er det vanskelige nå, nemlig. Hadde det vært bare oss to, hadde jeg gått for lengst..

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Brukte du lang tid på prosessen? Var dere enige i avgjørelsen? 

Prosessen frem til jeg sa det høyt brukte jeg veldig lang tid på. For lang tid, så det var absolutt ingen impulsiv avgjørelse.
Det var ikke mye rom for diskusjon da jeg var fast bestemt på dette. Så jeg vet ikke hvor enig eller uenig ektemannen var på det tidspunktet. Var helt kjørt, så jeg orket ingen diskusjon om andre ting enn rent praktiske ting. I ettertid ser også han at det var riktig avgjørelse for familien og oss som par.
Det finnes ingen lykkelig skilsmisse, det er bare tull.

Vi var i etterkant av bruddet opptatt av å holde en vennskapelig tone, samarbeide godt for ungene sin del, samt å vise raushet overfor hverandre. Det gjør vi også nå 3 år etter.

Endret av trøffel
.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
trøffel skrev (20 minutter siden):

Prosessen frem til jeg sa det høyt brukte jeg veldig lang tid på. For lang tid, så det var absolutt ingen impulsiv avgjørelse.
Det var ikke mye rom for diskusjon da jeg var fast bestemt på dette. Så jeg vet ikke hvor enig eller uenig ektemannen var på det tidspunktet. Var helt kjørt, så jeg orket ingen diskusjon om andre ting enn rent praktiske ting. I ettertid ser også han at det var riktig avgjørelse for familien og oss som par.
Det finnes ingen lykkelig skilsmisse, det er bare tull.

Vi var i etterkant av bruddet opptatt av å holde en vennskapelig tone, samarbeide godt for ungene sin del, samt å vise raushet overfor hverandre. Det gjør vi også nå 3 år etter.

Skjønner. Det høres ut som dere fikk løst det på en fin måte tross alt da. Har barna tatt det greit og? Og kan jeg spørre hva som gjorde at det ble sånn etter over 20 år sammen? 

Her er det 10 år nå, og jeg har blitt mer og mer ferdig med det over lang tid..spesielt siste året. Har snakket en del om det i sommer, men kjenner det er skummelt å ta siste steget ut av det selv om jeg vet at det må til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...