fotosyntesen Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Er man såkalt antivaxxer om man er skeptisk til vanlig influensavaksine?
Robert Koch Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 15 minutter siden, fotosyntesen said: Er man såkalt antivaxxer om man er skeptisk til vanlig influensavaksine? Det kommer an på hva skepsisen er fundert i. 2
fotosyntesen Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2021 Vanskelig å snakke for andres beveggrunner. Men på sykehuset hvor jeg tilhører er det mange leger som ikke tar den årlige influensavaksinen. Jeg synes det er merkelig dersom disse havner i den populistiske benevnelsen antivaxxer. 2
Robert Koch Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 (endret) 9 minutter siden, fotosyntesen said: Vanskelig å snakke for andres beveggrunner. Men på sykehuset hvor jeg tilhører er det mange leger som ikke tar den årlige influensavaksinen. Jeg synes det er merkelig dersom disse havner i den populistiske benevnelsen antivaxxer. Jeg kan ikke snakke for alle leger, men det handler nok mer om at man anser den som unødvendig enn en egentlig skepsis. Endret 31. juli 2021 av Robert Koch 6
fotosyntesen Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2021 Muligens det handler om at de synes det er unødvendig. Men det er som sagt ikke så lett å avgjøre andres beveggrunner.
Anbefalte innlegg