AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Del Skrevet 31. juli 2021 Er det så vanskelig å pante oftere? Hater å gå inn på butikken og bare skulle pante litt så står det to-tre folk der med flere poser og søppelsekker med pant. Tenker ikke folk på at det er andre folk som også skal bli kvitt panten? Klarer de ikke å ta med litt pant oftere istedenfor å vente til det flyter over med bokser og flasker? Tenker de ikke på at noen kan ha det travelt? Faen så irriterende det er!! Tro heller ikke at de slipper deg foran i køen fordi de har med mindre pant enn deg. Egoistisk synes jeg.. Det går an å pante oftere! Anonymkode: 0b4ce...22b 43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg hater de svære sekkene selv, men så er vi en stor familie, med sønner og en mann som drikker mengder brus og øl. Jeg har insistert på at tomflasker skal UT av huset fortest mulig, og da havner de i en sekk i garasjen. Som jeg ender med å må tømme selv når den er sprengfull!!! Gah!!!! Har forsøkt å legge ned veto på å dra inn flasker av noe som helst slag i dette huset, jeg kaster de snart på sjøen eller tenner bål i hagen! Anonymkode: 70825...391 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det så vanskelig å pante oftere? Hater å gå inn på butikken og bare skulle pante litt så står det to-tre folk der med flere poser og søppelsekker med pant. Tenker ikke folk på at det er andre folk som også skal bli kvitt panten? Klarer de ikke å ta med litt pant oftere istedenfor å vente til det flyter over med bokser og flasker? Tenker de ikke på at noen kan ha det travelt? Faen så irriterende det er!! Tro heller ikke at de slipper deg foran i køen fordi de har med mindre pant enn deg. Egoistisk synes jeg.. Det går an å pante oftere! Anonymkode: 0b4ce...22b Enig med deg Anonymkode: 8ff69...f6e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2021 Populært innlegg #4 Del Skrevet 31. juli 2021 Nei, ærlig talt - akkurat det får folk bestemme selv! 288 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det så vanskelig å pante oftere? Hater å gå inn på butikken og bare skulle pante litt så står det to-tre folk der med flere poser og søppelsekker med pant. Tenker ikke folk på at det er andre folk som også skal bli kvitt panten? Klarer de ikke å ta med litt pant oftere istedenfor å vente til det flyter over med bokser og flasker? Tenker de ikke på at noen kan ha det travelt? Faen så irriterende det er!! Tro heller ikke at de slipper deg foran i køen fordi de har med mindre pant enn deg. Egoistisk synes jeg.. Det går an å pante oftere! Anonymkode: 0b4ce...22b Panta tre fulle sekker i går, bare fordi jeg hadde glemt det så lenge. Har dessverre ingen god unnskyldning utover det. Sto bak en annen med to sekker, men jeg panter ikke når jeg har det travelt da, så det gikk fint. Anonymkode: bfd0d...8d8 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hater de svære sekkene selv, men så er vi en stor familie, med sønner og en mann som drikker mengder brus og øl. Jeg har insistert på at tomflasker skal UT av huset fortest mulig, og da havner de i en sekk i garasjen. Som jeg ender med å må tømme selv når den er sprengfull!!! Gah!!!! Har forsøkt å legge ned veto på å dra inn flasker av noe som helst slag i dette huset, jeg kaster de snart på sjøen eller tenner bål i hagen! Anonymkode: 70825...391 Håper du i det minste beholder pantepengene og kjøper noe fint til deg selv! ❤️ Anonymkode: af62f...3af 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Del Skrevet 31. juli 2021 Det er jo bare å legge fra seg tomflaskene og så kommer det noen tiggere og panter dem for deg. Anonymkode: 5958a...a73 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 Populært innlegg #8 Del Skrevet 31. juli 2021 Altså, dette må folk få bestemme selv. Ingen av delene er rett eller galt, finnes ingen regler for dette. Anonymkode: c56d8...760 87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Del Skrevet 31. juli 2021 Da må jeg spørre, siden jeg ikke bor i Norge, har dere ikke pantemaskiner hvor en slipper å legge inn en og en flaske/boks? Men bare tømme hele poser/søppelsekker med all pant rett i maskina? Anonymkode: 6e2a2...a63 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #10 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må jeg spørre, siden jeg ikke bor i Norge, har dere ikke pantemaskiner hvor en slipper å legge inn en og en flaske/boks? Men bare tømme hele poser/søppelsekker med all pant rett i maskina? Anonymkode: 6e2a2...a63 Jo, men det er ytterst få butikker som har denne ordningen, dessverre. Anonymkode: bfd0d...8d8 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 Populært innlegg #11 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det så vanskelig å pante oftere? Hater å gå inn på butikken og bare skulle pante litt så står det to-tre folk der med flere poser og søppelsekker med pant. Tenker ikke folk på at det er andre folk som også skal bli kvitt panten? Klarer de ikke å ta med litt pant oftere istedenfor å vente til det flyter over med bokser og flasker? Tenker de ikke på at noen kan ha det travelt? Faen så irriterende det er!! Tro heller ikke at de slipper deg foran i køen fordi de har med mindre pant enn deg. Egoistisk synes jeg.. Det går an å pante oftere! Anonymkode: 0b4ce...22b For en tåpelig I-landsak. Det er veldig uinteressant hvor irriterende det er for deg. Gjør det selv i stedet, og slutt å pante så ofte at du ofte ser folk med søppelsekker foran panteautomaten. Anonymkode: cda2b...851 69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12 Del Skrevet 31. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Da må jeg spørre, siden jeg ikke bor i Norge, har dere ikke pantemaskiner hvor en slipper å legge inn en og en flaske/boks? Men bare tømme hele poser/søppelsekker med all pant rett i maskina? Anonymkode: 6e2a2...a63 Joda, det er noen av dem, der jeg bodde før hadde nærmeste butikken det. Men stort sett er det sånn en og en-automat. Jeg pleier alltid å vente til jeg har en stor sekk, og det kommer jeg til å fortsette med. Hvorfor? Kanskje bare for å irritere. Anonymkode: 2a934...667 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 Populært innlegg #13 Del Skrevet 31. juli 2021 Hvorfor panter du når du «har dårlig tid», da? 🤷♀️ Her liker ingen av oss å pante, så når vi først gjør det så er det mye. Anonymkode: 6a10e...1f5 90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Del Skrevet 31. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tro heller ikke at de slipper deg foran i køen fordi de har med mindre pant enn deg. Det kan jeg skrive under på at de ikke gjør. Jada, jeg skjønner at det hoper seg opp, men om man kommer med fire stappfulle svartsekker så går det kanskje an å være litt grei og slippe fram de to som har bare en halvfull pose hver? Kjøre samme greia som i kassakøen: Har man en full handlevogn, går det an å slippe fram de som bare har et par ting. Anonymkode: d4c26...36e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 31. juli 2021 #15 Del Skrevet 31. juli 2021 (endret) Altså jeg kan forstå at det er irriterende, men folk har da lov til å pante når de selv vil. Jeg pleier noen ganger å pante mange flasker samtidig, men hvis jeg ser at noen bare har noen få flasker så avslutter jeg min panting, altså trykker på knappen for å få ut pante lappen, før jeg gir de plass slik at de kan panta sine få flasker, før jeg fullfører min egen panting. Endret 31. juli 2021 av CrystalGold 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. juli 2021 #16 Del Skrevet 31. juli 2021 Ts vet du, mange av oss som har med oss en hel sekk slipper andre foran oss i køen. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #17 Del Skrevet 31. juli 2021 Alt folk irriterer seg over.. 🙄 Det vanligste er vel å samle opp litt flakser før man panter. Er dette verre enn å står kø for å betale for varene i butikken for eksempel? Ser ikke problemet. Anonymkode: 62d3e...64a 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #18 Del Skrevet 31. juli 2021 Lol hva man irritere seg over! Vi har en søppelsekk til tomflasker. Fyller opp hvertfall tre slike før vi panter! Anonymkode: 30ea1...8dc 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #19 Del Skrevet 31. juli 2021 Enig, j*** irriterende. Må folk drikke så mye brus, øl og energidrikke lurer jeg på.. Anonymkode: 54f2b...d92 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #20 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hater de svære sekkene selv, men så er vi en stor familie, med sønner og en mann som drikker mengder brus og øl. Jeg har insistert på at tomflasker skal UT av huset fortest mulig, og da havner de i en sekk i garasjen. Som jeg ender med å må tømme selv når den er sprengfull!!! Gah!!!! Har forsøkt å legge ned veto på å dra inn flasker av noe som helst slag i dette huset, jeg kaster de snart på sjøen eller tenner bål i hagen! Anonymkode: 70825...391 Nei, DENNE historien tror jeg ikke NOE på. Det er ikke pant på ølflasker. Anonymkode: 4adcb...bfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå