Helene johansen Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 I det siste har jeg lagt merke til at jeg virkerlig ikke ønsker å gjøre noe med folk som snakker drit om meg, jeg bryr meg ikke om det er familie, snakker de drit om meg så vil jeg ikke ha noe med dem å gjøre i det hele tatt, eller om de snakker eller ser ned på meg. Er dette normalt? Jeg får også 0 empati for dem om de gjør dette, og vil fjerne meg fra dem så fort som mulig.
Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Helene johansen skrev (15 minutter siden): I det siste har jeg lagt merke til at jeg virkerlig ikke ønsker å gjøre noe med folk som snakker drit om meg, jeg bryr meg ikke om det er familie, snakker de drit om meg så vil jeg ikke ha noe med dem å gjøre i det hele tatt, eller om de snakker eller ser ned på meg. Er dette normalt? Jeg får også 0 empati for dem om de gjør dette, og vil fjerne meg fra dem så fort som mulig. Selvfølgelig ønsker man ikke å omgås slike personer, det er da helt normalt å ikke godta slikt... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå