Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kun datet i 3 uker, men allerede har det skjedd ting som gjør meg skeptisk.

Daten klapper meg på magen og sier etterpå at vi må trene sammen. Jeg er normalvektig i tilfelle dere lurer, men har tidligere slitt med spiseforstyrrelser så kommentarer på vekt er veldig sårende.

Han kommenterer at jeg ser gravid ut og når jeg sier det er stygt sagt prøver han å fleipe det bort.

Jeg skal kysse han ( vi soler oss ) og han kommenterer at jeg lukter svette.

Jeg har kuttet han ut, men han har sendt meg melding om ikke vi kan møtes og prate, men jeg kjenner mye i meg stritter imot. Han har allerede klart å skape mye usikkerhet rundt kroppen min og merker jeg føler meg veldig uattraktiv. 

Anonymkode: 7c160...899

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, mangel på sosialeantener der.

Anonymkode: 9a487...e5c

• Liker 18
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Høres ikke ut som en fyr, du bør gå videre med.

Skrevet

For en dust, ikke gå videre med han der. 

• Liker 22
Skrevet

Hva i ALLE dager?!?!?!

Svar ham at du ønsker ham lykke til med den totale mangelen på et minimum av høflighet og sosiale antenner.

Og så blokkerer du ham.

Han er jo totalt på alle slags bærturer. 

• Liker 23
Skrevet

Så bra at du kuttet han ut. Hvorfor skriver du innlegget? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er såpass ille allerede nå, så kan du være sikker på at han blir veldig mye verre senere.

Han der passer nok best som singel.

Anonymkode: 5cc2b...aa5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor jeg alltid har blitt avvist når sånne som TS dater klarer seg. 

Anonymkode: 718cf...e65

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stolt av deg som kutter ham ut når han veiver røde flagg i ansiktet ditt så tidlig ut. Du fortjener bedre.

Anonymkode: a2d15...e76

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Så bra at du kuttet han ut. Hvorfor skriver du innlegget? 

For å få bekreftelse på at jeg gjør det riktige, men ser jo at alle er enige og glad for det. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å få bekreftelse på at jeg gjør det riktige, men ser jo at alle er enige og glad for det. 

Akkurat. Da kan du stole på deg selv  🙂 virkelig. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han klarer seg jo ikke? Jeg skal ikke møte han igjen og etter hva jeg har hørt så har han vært singel i mange år.

Ts

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Mange røde flagg her. Han har oppført seg sånn allerede i løpet av kun tre uker. Ville du sagt noe sånt til noen? Sannsynligvis ikke. Mennesker som får deg til å føle deg mindreverdig eller andre ting i den gaten er det bare å kutte ut med én gang. Er nok ikke mangel på sosiale antenner, alle vet at man ikke kommenterer sånt til folk. Han har gjort det for å få deg til å bli litt usikker, litt «off balance», lure på om du egentlig er god nok. Da skifter du fokus fra om han er god nok til å tvile på deg selv.

Du skal spørre deg selv en ting: er en sånn person god nok for deg?

Nå vil han prate sånn at han kan si at du har misforstått og beklager det var ikke sånn ment, han bare tullet og trodde du skjønte det. Så går det noen uker og plutselig kommer det noe annet «uskyldig tull» som får deg til å stille spørsmålstegn.

Det kortet svaret: slett og blokker og se deg aldri tilbake 

Anonymkode: 3d966...f5c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke noen å snakke med. Ikke svar han, ikke treff han igjen.

Anonymkode: 42644...e9d

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har kun datet i 3 uker, men allerede har det skjedd ting som gjør meg skeptisk.

Daten klapper meg på magen og sier etterpå at vi må trene sammen. Jeg er normalvektig i tilfelle dere lurer, men har tidligere slitt med spiseforstyrrelser så kommentarer på vekt er veldig sårende.

Han kommenterer at jeg ser gravid ut og når jeg sier det er stygt sagt prøver han å fleipe det bort.

Jeg har kuttet han ut, men han har sendt meg melding om ikke vi kan møtes og prate, men jeg kjenner mye i meg stritter imot. Han har allerede klart å skape mye usikkerhet rundt kroppen min og merker jeg føler meg veldig uattraktiv. 

Selvsagt skal du ikke møte en som behandler deg som dritt og får deg til å føle deg dårlig. En kjæreste skal få deg til å føle deg bedre, gi deg bedre selvfølelse, osv.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du gjør det riktige! Denne fyren er søppel! Han forsøker å duppere deg. Dette vil eskalere i relasjonen mellom dere. Uten tvil. du er neppe den første han har behandlet på denne måten og vil heller ikke bli den siste. Kvinnen som ender opp med ham er noen som vil måtte «le bort» og ignorere konstante sleivspark og duppering. Dette er hans måte å være maskulin og «hevde» seg på i forholdet. Dette er hva han har å tilby. Gratulerer, du har reddet deg selv fra en grusom skjebne! 😊❤️👏🏼

• Liker 14
Skrevet

Hadde ikke brukt en kalori mer på en sånn mann. Husk hvor flott du er ❤️

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og du har fortsatt å treffe han pga?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...