AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Jeg vet virkelig ikke hva dette kan være. de siste ukene har halsen min vært veldig rar. Plutselig tettet det seg i spiserøret mitt da jeg spiste middag, og etter det har det kommet og gått hele tiden. Jeg føler et press på halsen, og det er til tider veldig vanskelig å spise. Noen ganger får jeg nesten ikke ned vann, mens andre ganger får jeg spis litt mer normalt. Det kjennes ut som om det er en klump eller noe lignende i svelget eller spiserøret, og jeg kjenner bare venstre side av svelget når jeg svelger (som om høyre side ikke funker?). Jeg sjekket meg for de mest vanlige allergenene, men alle var negative. Jeg har lenge mistenkt at det kanskje kan være psykisk, men det tror jeg absolutt ikke lengre. har noen opplevd lignende? Eller vet hva det kan være? Det er utrolig irriterende, og vil bare gå tilbake til å kunne spise og svelge igjen uten at det ikke kommer seg ned.... :( Anonymkode: 43be2...ad7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Legen må undersøke deg og eventuelt henvise deg til øre-nese-hals-spesialist for undersøkelse. Blir det verre før du kommer deg til fastlegen, kontakt legevakten. Anonymkode: 7b5e1...d08 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Det kan være........på tide å komme seg til legen. Anonymkode: 5ab12...287 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 19.23): Jeg vet virkelig ikke hva dette kan være. de siste ukene har halsen min vært veldig rar. Plutselig tettet det seg i spiserøret mitt da jeg spiste middag, og etter det har det kommet og gått hele tiden. Jeg føler et press på halsen, og det er til tider veldig vanskelig å spise. Noen ganger får jeg nesten ikke ned vann, mens andre ganger får jeg spis litt mer normalt. Det kjennes ut som om det er en klump eller noe lignende i svelget eller spiserøret, og jeg kjenner bare venstre side av svelget når jeg svelger (som om høyre side ikke funker?). Jeg sjekket meg for de mest vanlige allergenene, men alle var negative. Jeg har lenge mistenkt at det kanskje kan være psykisk, men det tror jeg absolutt ikke lengre. har noen opplevd lignende? Eller vet hva det kan være? Det er utrolig irriterende, og vil bare gå tilbake til å kunne spise og svelge igjen uten at det ikke kommer seg ned.... Anonymkode: 43be2...ad7 Wow , dette var som å lese om meg. Plis del om du fant ut av dette og er bedre? Anonymkode: 673fb...7bd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 19.23): Jeg vet virkelig ikke hva dette kan være. de siste ukene har halsen min vært veldig rar. Plutselig tettet det seg i spiserøret mitt da jeg spiste middag, og etter det har det kommet og gått hele tiden. Jeg føler et press på halsen, og det er til tider veldig vanskelig å spise. Noen ganger får jeg nesten ikke ned vann, mens andre ganger får jeg spis litt mer normalt. Det kjennes ut som om det er en klump eller noe lignende i svelget eller spiserøret, og jeg kjenner bare venstre side av svelget når jeg svelger (som om høyre side ikke funker?). Jeg sjekket meg for de mest vanlige allergenene, men alle var negative. Jeg har lenge mistenkt at det kanskje kan være psykisk, men det tror jeg absolutt ikke lengre. har noen opplevd lignende? Eller vet hva det kan være? Det er utrolig irriterende, og vil bare gå tilbake til å kunne spise og svelge igjen uten at det ikke kommer seg ned.... Anonymkode: 43be2...ad7 Veldig spent på om du fant ut av dette og spiser normalt i dag, har det helt likt Anonymkode: 673fb...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 6.42): Veldig spent på om du fant ut av dette og spiser normalt i dag, har det helt likt Anonymkode: 673fb...7bd AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 19.23): Jeg vet virkelig ikke hva dette kan være. de siste ukene har halsen min vært veldig rar. Plutselig tettet det seg i spiserøret mitt da jeg spiste middag, og etter det har det kommet og gått hele tiden. Jeg føler et press på halsen, og det er til tider veldig vanskelig å spise. Noen ganger får jeg nesten ikke ned vann, mens andre ganger får jeg spis litt mer normalt. Det kjennes ut som om det er en klump eller noe lignende i svelget eller spiserøret, og jeg kjenner bare venstre side av svelget når jeg svelger (som om høyre side ikke funker?). Jeg sjekket meg for de mest vanlige allergenene, men alle var negative. Jeg har lenge mistenkt at det kanskje kan være psykisk, men det tror jeg absolutt ikke lengre. har noen opplevd lignende? Eller vet hva det kan være? Det er utrolig irriterende, og vil bare gå tilbake til å kunne spise og svelge igjen uten at det ikke kommer seg ned.... Anonymkode: 43be2...ad7 Dytter denne. Fant du ut av det? Gikk det over? Anonymkode: 673fb...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #10 Skrevet 17. november 2023 Dette er legetime materiale, hor raskere jo bedre. Anonymkode: 11bd7...fd7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #11 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 19.23): Jeg vet virkelig ikke hva dette kan være. de siste ukene har halsen min vært veldig rar. Plutselig tettet det seg i spiserøret mitt da jeg spiste middag, og etter det har det kommet og gått hele tiden. Jeg føler et press på halsen, og det er til tider veldig vanskelig å spise. Noen ganger får jeg nesten ikke ned vann, mens andre ganger får jeg spis litt mer normalt. Det kjennes ut som om det er en klump eller noe lignende i svelget eller spiserøret, og jeg kjenner bare venstre side av svelget når jeg svelger (som om høyre side ikke funker?). Jeg sjekket meg for de mest vanlige allergenene, men alle var negative. Jeg har lenge mistenkt at det kanskje kan være psykisk, men det tror jeg absolutt ikke lengre. har noen opplevd lignende? Eller vet hva det kan være? Det er utrolig irriterende, og vil bare gå tilbake til å kunne spise og svelge igjen uten at det ikke kommer seg ned.... Anonymkode: 43be2...ad7 Har du funnet ut av dette? Anonymkode: 673fb...7bd
Cornix Skrevet 17. november 2023 #12 Skrevet 17. november 2023 Er du spesielt engstelig om dagen? Når jeg har mye angst opplever jeg det samme. Men anbefaler deg å oppsøke lege. Det kan være alt mulig rart som er årsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå