Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må omskoleres, i en alder av 38. 
Har til jeg ble sykemeldt for 2 år siden hatt en fysisk krevende jobb. Nå har helsa takket for seg, og jeg må begynne på nytt😏 

Jeg ønsker helst kontorjobb, eller lignende, helst med mulighet for hjemmekontor.  Nav mener sykepleier er en god løsning, det synes ikke jeg. 

Vet ikke hva jeg skal se etter engang...

Noen som har gått utdanning, helst desentralisert, eller nettbasert som har noe å anbefale? Nærmeste byer er Harstad, Narvik og Tromsø, så kan reise dit noen dager om nødvendig, men ikke hver dag. 

Anonymkode: 4b7ca...421

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte omskolere meg 2 ganger. Først ble jeg oppsagt pga innskrenkinger i 1988 da var jeg 22 og ble kokk, men tok kl 2 lappen og begynte å kjøre semi-trailer. Så ble jeg syk og måtte omskolere meg igjen. Det var i 2004(38 år) og da bygde jeg på kokkeutd og ble næringsmiddeltekniker. 
Få nav til å sende deg på et sånt sted hvor de hjelper deg å finne rett jobb etter sykdom. Det måtte jeg tilslutt og er nå ufør. Arbeidsutprøving heter det. Det syns jeg hjalp meg veldig mye. Der prøvde jeg flere typer jobber og stillingsprosenter. 
Lykke til🙂

Anonymkode: f2ff9...680

AnonymBruker
Skrevet

Arkiv ntnu. Ikke obligatorisk oppmøte, kan ta gruppearbeid etc på nett. Skriftlig hjemmeeksamener.

Anonymkode: 1e9d0...27c

AnonymBruker
Skrevet

Hr og ledelse ved HK? 

Anonymkode: 5837e...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...