AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 At jeg aldri lærer…. 🙈 Kvinne 40+ her. Er kjempebetatt av en mann jeg traff på Tinder og har vært på én date med. Egentlig ganske forelsket allerede, og det er jo litt koko i seg selv. Vi bor såpass langt unna hverandre at vi ikke kan treffes så ofte, men sender hverandre meldinger hver dag. I går kveld hadde jeg tatt noen glass vin sammen med en venninne, og vi snakket såpass mye om han at jeg var litt ør og lykkelig… så da det kom meldinger fra han klarte jeg å øse ut hvor godt jeg likte han, hvor fin han er osv osv. Når jeg leser meldingene nå blir jeg skikkelig flau 🙈. Han svarte pent at han syntes det var hyggelig med ærlighet og åpenhet… men hallo?! Hvordan hadde du tatt det dersom en du datet hadde overøst deg med slike meldinger? Er det skikkelig teit?! Jeg er ikke for å spille spill eller late som interessen sitter langt inne, men dette var vel kanskje litt vel utbroderende. Den velkjente «jakten» forsvinner i alle fall, her er det ingen tvil om at jeg liker ham… 🤪😅 Skaden har jo allerede skjedd, så jeg får ikke gjort noe med det – men tror dere det slår feil ut? Jeg er virkelig ikke noe glad i dating og sånt, altså… blir bare tussete og rar, overtenker og grubler… 🙈 Anonymkode: 6a317...421 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Ugh! Så på etter en date. Jeg hadde blitt skremt og rømt. Anonymkode: b4f50...7e2 22
SoWhat? Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Jeg blir irritert og får litt forakt om folk utleverer seg selv og følelser når de er påvirket. Beklager Det er det jeg føler. At det er patetisk. 14
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Hvis han liker deg like godt er det bare positivt. Trenger ikke spille spillet hvis det er full klaff. Krysser fingrene for at det blir dere to! Anonymkode: d7f6f...722 22
SoWhat? Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han liker deg like godt er det bare positivt. Trenger ikke spille spillet hvis det er full klaff. Krysser fingrene for at det blir dere to! Anonymkode: d7f6f...722 Jo. Hvis de er to fra samme brune puben så går det nok bra. 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 1 minutt siden, SoWhat? said: Jo. Hvis de er to fra samme brune puben så går det nok bra. Herregud så nedlatende da gitt. Anonymkode: ac4a4...ac6 36
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 SoWhat? skrev (7 minutter siden): Jo. Hvis de er to fra samme brune puben så går det nok bra. Slemming da Anonymkode: 1d763...e08 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 Hadde reagert om noen på 40+ sendte umodne fyllemeldinger. Anonymkode: 76ca1...40f 13
SoWhat? Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud så nedlatende da gitt. Anonymkode: ac4a4...ac6 Tja. Eller humor..
SoWhat? Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slemming da Anonymkode: 1d763...e08 Jeg? Neh. Jeg er ganske snill.
SoWhat? Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde reagert om noen på 40+ sendte umodne fyllemeldinger. Anonymkode: 76ca1...40f Hadde du? Slemming!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 TS, ingen av oss kjenner denne mannen, så det er umulig for oss å si hvordan dette vil påvirke forholdet mellom dere. Nå svarte han jo på en positiv måte, så helt vettskremt ble han nok ikke. Gjort er gjort og sagt er sagt, du må bare holde deg så rolig du kan og se hvordan det hele utvikler seg. Oppfør deg som du pleier å gjøre, selv om du akkurat nå kanskje har lyst til å "stikke av og gjemme deg". Opp med motet og humøret, ha lykke til videre! 😊 Anonymkode: d2b05...a5e 11
Blomsterpotta Skrevet 31. juli 2021 #13 Skrevet 31. juli 2021 Jeg hadde følt meg kvalt og mest sannsynlig ikke orket tenke tanken på noe videre dating. Definitivt finito om jeg finner ut at det er sendt påvirket av alkohol eller andre rusmidler. 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Skrevet 31. juli 2021 Herregud så strenge folk er her inne…. Stakkars folk som viser lykke og glede liksom… Jeg hadde tatt det med humor og syns det var søtt. Anonymkode: 58acd...38e 30
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 Jeg synes ikke at du har driti deg ut😊 Liker han deg tilbake, er det bare bra. Liker han deg ikke så mye, hadde du før eller senere funnet ut av det. Før er som kjent bedre😊 Lykle til! Anonymkode: 8cf3e...a86 17
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #16 Skrevet 31. juli 2021 Blomsterpotta skrev (10 minutter siden): Jeg hadde følt meg kvalt og mest sannsynlig ikke orket tenke tanken på noe videre dating. Definitivt finito om jeg finner ut at det er sendt påvirket av alkohol eller andre rusmidler. Dust Anonymkode: 7cb6e...e94 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #17 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dust Anonymkode: 7cb6e...e94 Ojsann! Noen har noen andre meninger enn deg og det taklet du dårlig og løsningen ble å kalle dem dust. Gratulerer 🙂 Anonymkode: 76ca1...40f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #18 Skrevet 31. juli 2021 Jeg tror det kommer helt an på hvorvidt han føler det samme for deg eller ikke. Jeg ville uansett latt ham ta initiativ til å eventuelt fortsette samtalen, slik at du kan vurdere om han fremdeles er gira eller om han har trukket seg litt tilbake. Jeg kan bli litt som deg TS, men det er fordi jeg ikke er særlig fornøyd med meg selv og søker spenning og bekreftelse fra romantiske connections fordi jeg så sårt ønsker en Disneyfortelling. Jeg har skjønt at jeg ikke finner meg en mann som liker meg for den jeg er før jeg SELV liker meg for den jeg er, så det er prosjektet mitt nå! (Ikke sikkert dette er relevant for deg i det hele tatt, men jeg nevner det fordi jeg kjente meg igjen i dette med å stupe så kraftig utfor etter såpass lite som én date) Anonymkode: 9434a...7f2 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #19 Skrevet 31. juli 2021 SoWhat? skrev (44 minutter siden): Jeg blir irritert og får litt forakt om folk utleverer seg selv og følelser når de er påvirket. Beklager Det er det jeg føler. At det er patetisk. Hm. Det er vel en ganske vanlig ting å gjøre for folk flest når de har drukket - av og til i alle fall. Du forakter altså de fleste 🤷♀️ AnonymBruker skrev (51 minutter siden): At jeg aldri lærer…. 🙈 Kvinne 40+ her. Er kjempebetatt av en mann jeg traff på Tinder og har vært på én date med. Egentlig ganske forelsket allerede, og det er jo litt koko i seg selv. Vi bor såpass langt unna hverandre at vi ikke kan treffes så ofte, men sender hverandre meldinger hver dag. I går kveld hadde jeg tatt noen glass vin sammen med en venninne, og vi snakket såpass mye om han at jeg var litt ør og lykkelig… så da det kom meldinger fra han klarte jeg å øse ut hvor godt jeg likte han, hvor fin han er osv osv. Når jeg leser meldingene nå blir jeg skikkelig flau 🙈. Han svarte pent at han syntes det var hyggelig med ærlighet og åpenhet… men hallo?! Hvordan hadde du tatt det dersom en du datet hadde overøst deg med slike meldinger? Er det skikkelig teit?! Jeg er ikke for å spille spill eller late som interessen sitter langt inne, men dette var vel kanskje litt vel utbroderende. Den velkjente «jakten» forsvinner i alle fall, her er det ingen tvil om at jeg liker ham… 🤪😅 Skaden har jo allerede skjedd, så jeg får ikke gjort noe med det – men tror dere det slår feil ut? Jeg er virkelig ikke noe glad i dating og sånt, altså… blir bare tussete og rar, overtenker og grubler… 🙈 Anonymkode: 6a317...421 Uff. Jeg skjønner hva du føler på men gjort er gjort. Er vel ikke så uvanlig å bli revet litt med over noen glass med vin - det vet vel han også. Så lenge du holder deg litt mer reservert nå, så går det vel greit. Han må vel skjønne at du kan like han men at du ikke er helt på tuppa hele tiden. Det var jo vinen som snakket litt kanskje. Anonymkode: ab498...610 4
Blomsterpotta Skrevet 31. juli 2021 #20 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dust Anonymkode: 7cb6e...e94 Ditto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå