Gå til innhold

Assgeir og extrem oppussing

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er dette seriøst folkens? :O Så en episode i går om ei som hadde mistet mamma, greit at dette er trist, men gud for overspilling på det, trist deprimerende musikk og tårevåte øyne og asgeir er han forståelsesfulle mannen med hanekam! Nemlig!

Og ikke nok med dette, så kommer 40 overkåte apekatter og river ned vegger med glimt i øyet! Og tar helt av!

Nei, jeg har ikke hatt forhåpninger til at dette skulle være bra, likevel måtte jeg se både i går og i dag, og han asgeirklovnen og vennene hans lager da underholdning sånn som de dummer seg, huffameg!

Dette trenger dere ikke bli sinte for det var bare et hjertesukk og tidsfordriv fra min side, dette innlegget ;D

Og ikke glem å diskuter han Kenneth som henger på alle jenter og flakser rundt som selveste Carson fra homopatrulien! Hva ER det de driver med?? :riste:

Innlegget er moderert. Man trenger ikke å bli ufin i sin person-omtalel selv om man ikke liker personen!

Usikker

-moderator-

Endret av Usikker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke TV3 jeg! :danse:

(eneste gangen jeg kan :danse: fordi jeg ikke har TV3 :ler: )

Skrevet

Nå er dette et konsept fra USA, og det merkes. Programmet er bygd opp på samme måte og med de samme elementene. Musikken er til og med den samme. Problemet er at ting som funker i USA, funker ikke alltid like godt i Norge. Det merkes veldig godt.

Men på tross av alt dette, liker jeg progammet. Det er godt at det fins positive programmer på TV også, og ekstrem opppussing, er nettopp det. Programmet fokuserer på å gi noen en positiv opplevelse etter å ha vært gjennom noe tungt. Og folkene som er med blir alltid utrolig glade, og det er det viktigste!

Skrevet
Nå er dette et konsept fra USA, og det merkes. Programmet er bygd opp på samme måte og med de samme elementene. Musikken er til og med den samme. Problemet er at ting som funker i USA, funker ikke alltid like godt i Norge. Det merkes veldig godt.

Men på tross av alt dette, liker jeg progammet. Det er godt at det fins positive programmer på TV også, og ekstrem opppussing, er nettopp det. Programmet fokuserer på å gi noen en positiv opplevelse etter å ha vært gjennom noe tungt. Og folkene som er med blir alltid utrolig glade, og det er det viktigste!

:Nikke::klappe:

Skrevet

Syns Extrem oppussing er et kjempebra program.

Eneste som irriterer meg litt, er at de ødelegger mye fine saker som kanskje andre kunne få brukt for.

Syns Asgeir passer supert i programleder-rollen, og jeg sitter klistra til tv'n hver søndag med tårer i øyekroken ;)

Skrevet

han kunne fått spille den musiken han ville, prate så trist han ville og knuse hva han ville om han ville pusse opp huset mit nå, fikk overslag på 640,000 for oppusingen som må gjøres nå:-(

Skrevet

Nommin, er du kanskje litt misunnelig Towelie? Kanskje "Rassgeir" kommer til deg en gang vet du.

Utenom det synes jeg programmet er positivt i forhold til mange av de andre programmene som går. Men man kan ikke forvente at alle skal like det.. Noen liker bare ikke programmer uten intriger, fiendtligheter og sladder... :roll:

Skrevet

Synes det er flott at man kan glede noen jeg :kose:

Kanskje blir det litt overdramatisk for underholdningens skyld, men de menneskene som får hjelp har stort sett hatt masse motgang og elendighet i livet sitt..

Tåler vi ikke å se positive ting på tv lenger kanskje? Det er egentlig en tankevekker spør du meg... :kgblunk:

Skrevet

Men i alle dager Toweile, har du stått opp med feil bein? :ler: synes ekstrem oppussing er så koooselig jeg, sitter der med tårer i øynene og er skikkelig rørt.

Skrevet
fikk overslag på 640,000 for oppusingen som må gjøres nå:-(

:overrasket:

:troest:

Trøst deg med at det blir fint da...

Skrevet

jeg synes IKKE asgeir passer i dette programmet, han er så j#vlig barnslig!!

voksne mennesker som oppfører seg som unger er det verste jeg vet!

han passer kun til barnetv.

Skrevet

Takk fruktfat, jeg skulle nesten til å ikke holde på meningene mine med all denne motgang mot meg i denne tråden :P

Hihi neida. men programmet er bra det at de gjør det for en god sak, jeg trodde det kun var for at kenneth skulle vise sitt fete damemiljø til oss nordmenn, og at asgeir enda tror han jobber i barnetv!

Misunnelig? Nåda. Hvorfor skulle jeg være misunnelig?

Jeg hadde ikke hatt noe imot å fått nytt hus, men igjen så ville jeg egentlig ikke det. Minner og greier vet du.

Og ja jeg sto opp med feil bein ;(

Bu

Skrevet

Jeg synes TY i den amerikanske versjonen også er ganske barnslig jeg...

Er enig at det er litt rart og se Asgeir i den rollen, de kunne sikkert funnet noen andre, men han tar seg i hvert fall godt av den delen som handler om ungene i programmene.

Gå inn og gjør det bedre sjæl da vel, klagehuer!! :frustrert::sjarmor:

Skrevet

Jeg synes at dette programmet gjør noe godt for noen andre i alle fall. Jeg også synes at de godt kunne ha brukt opp igjen mer, men det er vel litt av konseptet at alt skal bli nytt. Noen burde tipse Tv3 om at de brukte møblene kunne heller gies bort, enn at de skal lage mest mulig show ved å knuse alt...

Asgeir er vel like god som alltid, og like så bra programmleder som Ty. :)

Skrevet
jeg synes IKKE asgeir passer i dette programmet, han er så j#vlig barnslig!!

voksne mennesker som oppfører seg som unger er det verste jeg vet!

han passer kun til barnetv.

Helt enig!!

Skrevet
Jeg synes TY i den amerikanske versjonen også er ganske barnslig jeg...

Er enig at det er litt rart og se Asgeir i den rollen, de kunne sikkert funnet noen andre, men han tar seg i hvert fall godt av den delen som handler om ungene i programmene.

Gå inn og gjør det bedre sjæl da vel, klagehuer!!  :frustrert:  :sjarmor:

Gjerne, så lenge jeg får masse penger og et ekstrahus med dyre møbler, pluss en fet hårsveis så jeg kan gå rundt og skrike i megafon og være kul!!!

Skrevet

Jeg liker programmet godt jeg og Asgeir mener jeg passer helt perfekt i rollen som programleder.

Gjest i.i fruktfat
Skrevet

men Ty er ihvertall HOT HOT HOT!!

og han prater ikke med barnestemme...

si hva dere vil, asgeir er barne tv!

Skrevet
Jeg liker programmet godt jeg og Asgeir mener jeg passer helt perfekt i rollen som programleder.

Enig i at han passer perfekt som programleder, men liker ikke programmet (hverken den amerikanske eller norske versjonen). Liker vanligvis alle typer oppussningsprogram, men denne blir for ekstrem for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...