AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Jeg blir fersk hundeeier om ikke så alt for lenge - til en nydelig liten frøken. Når hun blir fullvoksen vil hun bli på størrelse med en dvergpuddel. Driver å sjekker opp angående utstyr og trenger tips til hva jeg må kjøpe inn. 😬 Når det gjelder sikring av hunden i bil, så er utfordringen at jeg kjører en Hyundai Kona med lite bagasjerom og har allerede 3 barn i baksetet 🤪 Har ikke råd å kjøpe ny bil med det første så må forsøke å finne noe som vil gå inn i bagasjerommet uten å ta absolutt ALL bagasjeplass 🙈 I tillegg trenger jeg tips til transportveske som kan brukes når jeg henter hennes ved 12 ukers alder, som går inn i flykabinen. Bør man kjøpe noe som hun evt kan bruke som bur/soveplass dersom hun er på besøk hos andre? (Med lukene åpne selvsagt!) Finnes det rimelige men fortsatt gode alternativer til hundeutstyr, så tas alle tips imot med stor takk! Anonymkode: 988de...ee3
Troyamin Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Vedrørende bur i bil kan jeg anbefale å bestille bur på mål. Da får du utnyttet plassen best. En god investering er et romslig, sammenleggbart stoffbur til bruk på hotell, besøk hos andre osv. Når det kommer til fly, ville jeg annonsert etter et brukt, godkjent flybur på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Jeg har kjøpt denne typen stoffbur til hunden min, du får iallefall plass til str M inn i flykabinen 🙂 Har str M til min shih tzu valp, som blir ca 7 kg i voksen alder. https://busterhundogkatt.no/produkt/transportbag-sherpa-original-deluxe-baerfarget/ Anonymkode: 44663...69c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Hva med bur fra skudo? Vet de er godkjent av iata. Fås kjøpt på europris Anonymkode: ac4ea...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Angående veske som skal passe i flykabinen: sjekk målene som er oppgitt hos flyselskapet, og kjøp en stoffbag som passer målene sånn ca (så lenge den er av stoff går det bra om den er noen cm for stor). Men jeg hadde IKKE giddi å kjøpe Sherpa eller et av de andre dyre merkene. Et billig merke holder helt fint det også. Det er gjerne ikke mange gangene en slik stoffbag brukes uansett, så slitasjen er ikke særlig stor. Anonymkode: a04f6...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå