mockinbird Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Jeg har nettopp vært inne på lookfantastic.com, en fantastisk side! Men de har jo flere produkter og merker som er ukjent for meg iallefall.. Kanskje noe bedre enn det "vanlige" jeg bruker, og alltid har brukt? Har kort hår, som jeg bruker litt forskjellig til alt etter som jeg skal rufse det til, eller ha det mere glatt.. Hva slags styling produkter bruker dere til kort hår?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Da jeg hadde kort rufsehår elsket jeg Sebastian Xtah Crude Clay. Den gir hold uten å være stiv eller fet. Har en matt look, og det er enkelt å rufse frisyren på plass igjen i løpet av dagen uten å måtte ta i mer av produktet.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Pass deg for Crude Clay hvis du har relativt fine hårstrå, for den er veldig tung. Det samme gjelder på mørkt hår, fordi den blir så matt, kan det lett bli seende skittent ut. Og så kan den være vanskelig å få ut av håret. Hvis du vil ha litt rufs, anbefaler jeg Paste fra KMS, i en slags pumpeflaske. Gir et flott resultat, og er lett å vaske ut. Ellers er Tigi BedHead Manipulator bra.
mockinbird Skrevet 19. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2005 Takk for advarselen. Har mørkt hår, og mye hår, men veldig tynne, fine hårstrå. Har aldri prøvd Tig bedHead- produktene, men det sies jo at de er bra..
Cinnamon Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Anbefaler Tigi Manipulator. Jeg har brukt den i vått el. halvtørt hår og, før føning. Hard-to-get er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå