Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle vise kjæresten min noe på finn, på telefonen hans. På forsiden der man får opp annonser som er tilpasset etter hans søk, var det masse bilde av annonser av jenter som solgte bikini (bilde av denne jenta med bikini på) og shortser, der jenta hadde tatt et klart bilde av rumpa si med shortsen på. Rumpene var veltrente og spretne og bikini kroppene også, derfor føler jeg ikke dette er tilfeldig, i og med at det kom opp så mange slike forslag. Jeg får aaaaldri opp slike forslag, jeg får bare opp forslag for stuebord, sofa, leilighet osv, som jeg vet at jeg har tittet mye etter. Derfor må jo han også ha oppsøkt slike ting? 

Spurte ham når jeg så det og han nekter for at han har vært inne på noe sånt. Er det noen som helst sjanse for at han ikke har gjort det og at han snakker sant? Syns isåfall det er en sykt WIERD ting å gjøre 😴   *forbauset*

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var en tråd for ikke så lenge siden om akkurat det samme, mener jeg å huske...

Anonymkode: f199a...3b9

AnonymBruker
Skrevet

Han har helt klart søkt på det. Vi ser også at mange kvinner får slibrige meldinger av menn på Finn.no når du prøver å selge klær. Så dette er dessverre ikke uvanlig, men veldig ugrei oppførsel i min bok hvertfall.

Anonymkode: d88ff...c52

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var en tråd for ikke så lenge siden om akkurat det samme, mener jeg å huske...

Klarer du å finne den igjen? 😅

AnonymBruker
Skrevet
Anonymjente94 skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle vise kjæresten min noe på finn, på telefonen hans. På forsiden der man får opp annonser som er tilpasset etter hans søk, var det masse bilde av annonser av jenter som solgte bikini (bilde av denne jenta med bikini på) og shortser, der jenta hadde tatt et klart bilde av rumpa si med shortsen på. Rumpene var veltrente og spretne og bikini kroppene også, derfor føler jeg ikke dette er tilfeldig, i og med at det kom opp så mange slike forslag. Jeg får aaaaldri opp slike forslag, jeg får bare opp forslag for stuebord, sofa, leilighet osv, som jeg vet at jeg har tittet mye etter. Derfor må jo han også ha oppsøkt slike ting? 

Spurte ham når jeg så det og han nekter for at han har vært inne på noe sånt. Er det noen som helst sjanse for at han ikke har gjort det og at han snakker sant? Syns isåfall det er en sykt WIERD ting å gjøre 😴   *forbauset*

Jo, det kommer faktisk opp masse sånne bilder og annonseforslag hos menn i «riktig» alder. Samboeren min holdt på å le seg i hjel en dag, ropte meg over og viste meg hva som kom opp blant bilene, det var minikjoler og «frekke» støvletter osv.

Ganske spesielt, men Finn genererer altså annonsene etter hva menn generelt søker etter. 

Anonymkode: 9b394...8f6

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har helt klart søkt på det. Vi ser også at mange kvinner får slibrige meldinger av menn på Finn.no når du prøver å selge klær. Så dette er dessverre ikke uvanlig, men veldig ugrei oppførsel i min bok hvertfall.

Anonymkode: d88ff...c52

Stygt redd for det.. 

Endret av Anonymjente94
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, det kommer faktisk opp masse sånne bilder og annonseforslag hos menn i «riktig» alder. Samboeren min holdt på å le seg i hjel en dag, ropte meg over og viste meg hva som kom opp blant bilene, det var minikjoler og «frekke» støvletter osv.

Ganske spesielt, men Finn genererer altså annonsene etter hva menn generelt søker etter. 

Pussig!! Så det trenger ikke ha noe sammneheng med at min kjæreste har søkt etter slike annonser altså? Da blir jeg isåfall lettet og glad🤗

Gjest Lilleluring
Skrevet

Min samboer sa til meg en dag her.... Hva faen... Jeg skal søke på Audi på finn. No også kommer det opp masse sex dukker her... (han deler også finn.no med faren sin) tviler på at noen av de søker på slike ting når begge er smarte nok til og skjønne at det dem søker på kommer opp her. Så vi syntes begge det var litt rart. Så ikke sikkert han har søkt opp sånt... Men ikke vet jeg... Mannfolk er noen ekle griser uansett... 

Har en på jobben som tydeligvis sjekker damer som selger klær. Lagrer bildene. Runker sikkert til dem å... Kvalmt! 

AnonymBruker
Skrevet
Anonymjente94 skrev (1 minutt siden):

Klarer du å finne den igjen? 😅

Søkte i søkefeltet her oppe ^^ på finn.no og damer, dette var ett av de første treffene. Husker ikke om det var denne, men du kan jo lese litt i den og evt søke litt selv.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg får aldri slike forslag. M50+

AnonymBruker
Skrevet

Fra tråden:

"Du vet at forsiden er basert på hva du tidligere har søkt og hvilke annonser du har sett på?

Anonymkode: 0afcf...f20"

Anonymkode: 3d099...445

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg får bare opp muskelbiler, hytter og småbruk🤣🙈 

Tror nok de har sett for lenge på en tights eller to. Det er litt som TikTok, algoritmene kjenner deg bedre enn du gjør selv 🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

En bruker skrev dette i tråden:

"Finn får data fra tredjeparter, i likhet med Facebook, Google osv. slik at de kan anbefale deg hva de tenker er relevant. Akkurat som Google annonser kan anbefale meg russiske koner ut av det blå, til tross for at jeg har aldri søkt på det eller klikket meg inn på noe som helst relatert til dating sider, så kan Finn også anbefale en litt av hvert basert på de data Finn har mottatt fra tredjeparter.

Disse algoritmene er ikke kun basert på hva du søker og klikker deg inn på, på Finn, det er andre variabler som også spiller inn. Det behøver ikke engang være du som har søkt på noe fra din enhet, dette kan være andre på samme nettverk som har søkt på disse tingene."

Anonymkode: 3d099...445

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil sikkert bare kjøpe en billig gave til deg.

Anonymkode: 7381d...8aa

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
Anonymjente94 skrev (29 minutter siden):

Du kan følge "ufinnsta"-kontoen på Instagram. Der får du se blant annet at mange menn sjekker opp slike damer som selger bikini og andre klær. 

Gjest Alterego666
Skrevet
Elder Millennial skrev (14 minutter siden):

Jeg får bare opp muskelbiler, hytter og småbruk🤣🙈 

Tror nok de har sett for lenge på en tights eller to. Det er litt som TikTok, algoritmene kjenner deg bedre enn du gjør selv 🤣🤣

Min erfaring også. Søker jeg på drill, så blir jeg matet med drill-annonser i et døgn. Aldri brukte bikinier.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp traktorer og motorsykler. Har aldri søkt på det (eller noe lignende) 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bcda5...499

Skrevet

Ville det ikke vært lettere å spørre han?

Skrevet
strapaziert skrev (2 minutter siden):

Ville det ikke vært lettere å spørre han?

Som jeg skrev i innlegget så gjorde jeg jo det når jeg så det, jeg satt jo ved siden av han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...