Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Innimellom ..Hun er veldig krevende. Lar aldri andre snakke. Er kontrollerende. Har spist seg enormt stor. Legger seg opp i alt . Herser med mannen sin. Hvis jeg prøver å holde avstand så blir hun enda mer klengete.

Krangler med alle, liker ingen, er høyrevridd, snobbete, bedrevitende og skrytete. Jeg holder på å bli gal.

Kan ikke kutte hun ut helt heller for hun er jo moren min og er ikke bare jævlig men.. Dette tærer på meg.

Noen som har det slik ? Tips ? 

Anonymkode: 72ac8...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JO du kan kutte henne ut. Giftige mennesker beholder jeg ikke i livet mitt. Har kuttet kontakten med far og angrer ikke et øyeblikk. 

Anonymkode: d4a75...03c

Skrevet

Det går an å elske noen man ikke liker. Vil tro det er ganske vanlig i familier, siden man ikke velger sin egen biologiske familie.

Mitt beste tips er å sette grenser for relasjonen. Hvor mye dere møtes, hva du deler og hva du velger skal gå inn på deg. La mennesker med dårlig påvirkning få mindre plass i livet ditt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Innimellom ..Hun er veldig krevende. Lar aldri andre snakke. Er kontrollerende. Har spist seg enormt stor. Legger seg opp i alt . Herser med mannen sin. Hvis jeg prøver å holde avstand så blir hun enda mer klengete.

Krangler med alle, liker ingen, er høyrevridd, snobbete, bedrevitende og skrytete. Jeg holder på å bli gal.

Kan ikke kutte hun ut helt heller for hun er jo moren min og er ikke bare jævlig men.. Dette tærer på meg.

Noen som har det slik ? Tips ? 

Anonymkode: 72ac8...1eb

Har opplevd noe lignende i det siste med min mor selv. Men som Zooey sier begrens relasjonen din med henne. Hun kan heldigvis ikke invadere deler av livet ditt hele tiden. Og alt i alt så er hun mamma. Det er moren din. Du må bare begrense kontakten. Du lå 9 mnd i magen hennes hun har oppdratt deg. 

Man føler man aldri vil ha noe med dem og gjøre når sånt skjer. Men så går det noen mnder så savner man dem faktisk. Ikke ta familie for gitt tro meg. Hvertfall IKKE din mor. 

Anonymkode: dd8fe...80a

Skrevet
Zooey skrev (4 minutter siden):

Det går an å elske noen man ikke liker. Vil tro det er ganske vanlig i familier, siden man ikke velger sin egen biologiske familie.

Mitt beste tips er å sette grenser for relasjonen. Hvor mye dere møtes, hva du deler og hva du velger skal gå inn på deg. La mennesker med dårlig påvirkning få mindre plass i livet ditt.

Så enig med deg. Jeg har ingen kontakt med min far, ikke vil jeg heller. Men jeg elsker han jo fordiom 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...