Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har noen av dere hørt eller vært borti pyramidespillet? Det handler om og investere penger og få avkastning ukentlig. Jeg har fått forespørsel om og være med, men er skeptisk til slikt....

De som har spurt meg får inn ca 10 tusen i uka, og har investert 150 tusen. Når de har vært med i 26 uker, får de tilbake hele beløpet som ble innvistert. Da må hele beløpet taes ut, og kjøpe på nytt viss de ønsker det. 

De har vært med i 9 uker og fått utbetalt vær uke til nå.

Er dette for godt til og være sant???

Håper noen har noe klok svar og gji meg.

Gå gjerne inn og les på nettsiden daxio

Anonymkode: 144f3...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pyramidespill er straffbart.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja trodde også det... Men dette venneparet bedyrer att akkurat dette spillet ikke er det... jeg har prøvd og Google og finne ut noe mere. Og det ser ut som tidligere pyramidespiller frode jørgensen er sterkt involvert i dette, så blir ett nei fra meg. Er nok ett luftslott som vil ende med et brak....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja trodde også det... Men dette venneparet bedyrer att akkurat dette spillet ikke er det... jeg har prøvd og Google og finne ut noe mere. Og det ser ut som tidligere pyramidespiller frode jørgensen er sterkt involvert i dette, så blir ett nei fra meg. Er nok ett luftslott som vil ende med et brak....

Be om vurdering av investeringscaset fra en advokat el.l neste gang du vurderer å investere i noe, tror ikke du har det som trengs for å vurdere slikt selvstendig. Du virker noe "fjern" i topplokket. (ikke for å være slem..)

Anonymkode: 3eb12...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Dette er for godt til å være sant ja. Hold deg langt unna.

Anonymkode: 791f4...72c

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-1 den 8.52):

Haha. Ingen som driver med pyramidespill sier at det er det.

Anonymkode: b2989...be8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...