Gå til innhold

Kunne du ligger med en mann/kvinne på 60+?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann i 30-årene hender det at jeg ser damer på 60+ som er sykt fine. Det blir nok med fantasien, har viktigere ting å jobbe med enn å ligge med eldre damer. Men noen ganger blir jeg veldig fascinert.

Jeg er sikker på at noen over 60 kommer til å svare her😂

Anonymkode: e8961...3fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er 34 og faren min er 59. Kunne ikke falt meg inn å ligge med noen på rundt 60.

Anonymkode: fd4f7...765

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: 49537...3c1

Skrevet (endret)

Jeg har en del eldre kvinnelige kollegaer der vi faktisk har diskutert dette og ingen av de har sagt ja til dette, mye fordi de fleste har barn på min alder og de kunne ikke tenkt seg å ligge med en som var like gammel som deres sønn. Og det skjønner jeg veldig godt.

Kunne aldri tenkt meg å ligge med en på 60, sånn utenom Brad Pitt da som nærmer seg 60 😄 

Og jeg kunne aldri har ligget med en som var 30 år yngre enn meg selv, han ville jo da vært yngre enn min sønn, æsj.  Altså når jeg er 60 kunne jeg ikke ha rotet meg opp i en ung en på 30.

Endret av FrøkenMånestråle
La til noe... :)
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Det skal uhorvelig mye til for at jeg takker nei.

Anonymkode: e90f5...4ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei fra meg (m 40).

Anonymkode: 9edeb...068

Skrevet

Nei. Jeg er 28 selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Gjør det allerede.

Anonymkode: 5fa4b...e28

• Liker 2
Skrevet

I teorien, ja, hvis hun var en av verdens fineste 60-åringer 😄

AnonymBruker
Skrevet

Tipper at det er få som ville sagt nei til denne snart 60 åringen (hun er vel 56 tror jeg..) 

Screenshot_20210731-151341_Instagram.thumb.jpg.409705dfa6c586f7f5a4faa922f8caaa.jpg

Anonymkode: bc574...4a7

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, har gjort det i midten av 30 åra. Hun var 60+. Hun var livlig i sinnet og sprek som bare det i kroppen. Helt supert. Alderen var egentlig ikke noe jeg tenkte over i det hele tatt. Jeg kan sikkert ha en del preferanser, men alder har aldri spilt særlig stor rolle for meg, hverken oppover eller nedover. 

Endret av Påkrevd
  • Liker 4
Skrevet

29 år sjølv. Når ein ser sånne som Dag Otto Lauritzen som er 60+ så trur eg det hadde gått heilt fint 🙈😂

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvis jeg synes han er kjekk så hadde ikke det vert noe problem😃 K36

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg. Men så er jeg 59 selv, så det teller kanskje ikke?

Anonymkode: 25fa1...3bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høl er vel høl? Ville kanskje droppa kosing og klemming etterpå da

Anonymkode: 329f1...443

AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (3 minutter siden):

Ja, har gjort det i slutten av 30 åra. Hun var 60+. Hun var livlig i sinnet og sprek som bare det i kroppen. Helt supert. Alderen var egentlig ikke noe jeg tenkte over i det hele tatt. Jeg kan sikkert ha en del preferanser, men alder har aldri spilt særlig stor rolle for meg, hverken oppover eller nedover. 

Så enig, så enig !    Første gang med ei på 52, når jeg var 24.  Siden har jeg hatt dilla på eldre damer. Den eldste jeg har pult, var 35 år eldre enn meg (33/68).  

Kjemi og tiltrekning trumfer alder.  Man trenger ikke se ut som 60 selv om man er det.  Mange damer holder seg jo så utrolig godt nå for tiden, enkelte har en helt vanvittig erotisk utstråling. Kan de også kle og style seg opp skikkelig, er de helt uimotståelige. Enkelte er også i et mye bedre humør, og er mer "lettflørta" enn yngre damer.  Nedover i alder har aldri interessert meg noe særlig.

Anonymkode: edeb5...956

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at en mann på 60+ klarer å få opp den, så nei. Helt uaktuelt for min del.

Anonymkode: dbc62...8b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
RockyRose skrev (16 minutter siden):

29 år sjølv. Når ein ser sånne som Dag Otto Lauritzen som er 60+ så trur eg det hadde gått heilt fint 🙈😂

Haha enig. Hva er din alders-rekord per i dag da? 😂

Anonymkode: 1c70f...63f

Skrevet

Vet om ei på 21/22 som ligger med en på 60.  Han er jo usedvanlig kjekk da, og ser ut som max 45.  En damemagnet med flere langt yngre damer etter seg. Noen har dilla på eldre menn, andre på yngre. Jeg tilhører definitivt siste kategori.

Når jeg var yngre (ca 17-20), syntes jeg at menn på ca 25-30 var de fineste. Og det synes jeg faktisk ennå som 45.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (11 minutter siden):

Vet om ei på 21/22 som ligger med en på 60.  Han er jo usedvanlig kjekk da, og ser ut som max 45.  En damemagnet med flere langt yngre damer etter seg. Noen har dilla på eldre menn, andre på yngre. Jeg tilhører definitivt siste kategori.

Når jeg var yngre (ca 17-20), syntes jeg at menn på ca 25-30 var de fineste. Og det synes jeg faktisk ennå som 45.

Jeg er ledig😂

Anonymkode: e8961...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...