AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Mine erfaringer er at folk som beskriver seg selv og påstår de har egenskaper eller føler på en viss måte for noe, ikke mener det i det hele tatt! Snille folk, empatiske folk, folk som bryr seg og har omtanke for andre, de trenger aldri å si det, de er bare sånn! Aldri fall for mennesker som beskriver seg selv, det er opptil andre å avgjøre. Vel her er mine: Jeg er en helt ordinær og hyggelig fyr som bare vil det beste = jeg er et nervevrak som ikke aner hvordan man har det godt med seg selv eller ro. Dine behov skal aldri bli oversett = jeg driter i deg om det ikke gagner meg selv. Jeg er snill og følsom = jeg aner ikke hvordan uttrykke følelser. Jeg sier alltid det jeg mener = jeg klarer ikke å snakke med deg Før det hoper seg opp og jeg eksploderer i sinne eller kjefter på deg at du har gått over grensa. Jeg er en omtenksom fyr = du får klare deg selv, du er voksen. Jeg hater drama og krangling = jeg er kilden til det! Utroskap er det verste jeg vet = ... Jeg er helt ferdig med eksen min ogg jeg savner henne ikke = jeg snakker om henne hele tiden. Lover at i fremtiden skal vi det og det og det = du får ikke en dritt når den tid kommer. Flere? Anonymkode: 0d249...6ae 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Enig i de som skriver de er snill og grei type. he he he..stemmer aldri.... Men fra en har jeg hørt som: ja vi kan jo dra å bade en dag. Han vet jeg liker å bade. Jeg skal kjøpe meg båt. Kanskje du vil være med en tur? Selvsagt vil jeg det. Du jeg har en seng jeg ikke bruker din er jo helt for jævlig, du kan få den? Tusen takk sier jeg vil jeg gjerne. Han vet jeg har dårlig råd. Dette fra samme mann. Enda ikke skjedd så nei så mye tomt prat ute å går. Anonymkode: a1c4c...105 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i de som skriver de er snill og grei type. he he he..stemmer aldri.... Men fra en har jeg hørt som: ja vi kan jo dra å bade en dag. Han vet jeg liker å bade. Jeg skal kjøpe meg båt. Kanskje du vil være med en tur? Selvsagt vil jeg det. Du jeg har en seng jeg ikke bruker din er jo helt for jævlig, du kan få den? Tusen takk sier jeg vil jeg gjerne. Han vet jeg har dårlig råd. Dette fra samme mann. Enda ikke skjedd så nei så mye tomt prat ute å går. Anonymkode: a1c4c...105 Har sørget for badinga selv jeg og har planer om å spare opp til ny seng også med tid og stunder. Det er nå planen min... båt det får være. Anonymkode: a1c4c...105 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Hehe ja beskrivelse i profil betyr null før ein har bevist det gjennom handling. For min del verkar det som ein ofte beskriv personen ein vil vere i profilteksten, ikkje den personen ein faktisk er. Eit eksempel er folk som skriv dei er morsomme. Dei trur ofte at dei er morsomme, men du må jo ha samme type humor som dei for at du skal tykkje dei er morsomme... Anonymkode: 6802b...efc 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Jeg er trygg nok og kjenner meg selv godt nok til å kunne beskrive selv de sidene ved meg selv. 2 hours ago, AnonymBruker said: Aldri fall for mennesker som beskriver seg selv, det er opptil andre å avgjøre. Etterfulgt av en beskrivelse av seg selv. Herlig! Anonymkode: 3ac33...6e6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Huff for en bitter sutretråd... Anonymkode: f9750...173
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Etterfulgt av en beskrivelse av seg selv. Herlig! Anonymkode: 3ac33...6e6 Nei, TS beskriver ikke seg selv, men gir eksempler på sine erfaringer med hvordan andre beskriver seg selv kontra hvordan de faktisk oppfører seg. Anonymkode: 17aca...f3c 3
Svartfugl Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mine erfaringer er at folk som beskriver seg selv og påstår de har egenskaper eller føler på en viss måte for noe, ikke mener det i det hele tatt! Snille folk, empatiske folk, folk som bryr seg og har omtanke for andre, de trenger aldri å si det, de er bare sånn! Aldri fall for mennesker som beskriver seg selv, det er opptil andre å avgjøre. Vel her er mine: Jeg er en helt ordinær og hyggelig fyr som bare vil det beste = jeg er et nervevrak som ikke aner hvordan man har det godt med seg selv eller ro. Dine behov skal aldri bli oversett = jeg driter i deg om det ikke gagner meg selv. Jeg er snill og følsom = jeg aner ikke hvordan uttrykke følelser. Jeg sier alltid det jeg mener = jeg klarer ikke å snakke med deg Før det hoper seg opp og jeg eksploderer i sinne eller kjefter på deg at du har gått over grensa. Jeg er en omtenksom fyr = du får klare deg selv, du er voksen. Jeg hater drama og krangling = jeg er kilden til det! Utroskap er det verste jeg vet = ... Jeg er helt ferdig med eksen min ogg jeg savner henne ikke = jeg snakker om henne hele tiden. Lover at i fremtiden skal vi det og det og det = du får ikke en dritt når den tid kommer. Flere? Anonymkode: 0d249...6ae Jeg liker dype samtaler =jeg er pretensiøs og selvopptatt, og vil helst at du skal høre meg bruke alle de vanskelige ordene jeg kan. Jeg er ute etter moro= sex Jeg vet ikke hva jeg er ute etter =sex Jeg er glad i kos og nærhet =sex Jeg ser etter ei som vilha det gøy=jeg ser etter ei som vil ha sex Jeg er ærlig, direkte og snakker rett fra levra=jeg har dårlig folkeskikk Jeg bor i en båt og liker frihet= jeg har ikke fast jobb, bruker bakepulver som deodorant og er i et åpent forhold med tre andre damer med dreads og 84 piercinger Jeg liker å ta en fest =jeg liker alkohol Jeg liker tøffe damer som tar en fest =jeg liker damer med farget rødt hår, påtegnede svarte øyenbryn og "tøffe" tattoveringer som synes det er ok å sniffe makka på fest. Jeg liker naturlige damer =Jeg liker damer som kan å sminke seg 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 Kvinnfolk som har brent seg i denne tråden ja. Ikke vær sinna på mannfolk at de har lært seg å lyve Anonymkode: 8254f...5a3
Svartfugl Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinnfolk som har brent seg i denne tråden ja. Ikke vær sinna på mannfolk at de har lært seg å lyve Anonymkode: 8254f...5a3 Hørt om humor? Det er nok forsøk på det.😅
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 Jeg er snill = jeg er konfliktsky og ubrukelig til å ta avgjørelser. Ikke stol meg i en krisesituasjon. Jeg er tålmodig= lat som bare rakkern. Overvektig også. Jeg er trofast = ingen andre vil ta i meg med ildtang. Jeg er morsom= jeg krever full oppmerksomhet 24/7 ellers blir jeg furten. Jeg er ærlig= jeg sloss gjerne på byen. Jeg er spandabel= jeg liker å drikke meg skitings. En gang gjorde jeg det på et horehus i Tallin og mista kredittkortet. Anonymkode: aaa9b...878 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå