AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg godtar ikke lenger at andre kommenterer at jeg er en stille og rolig person. Hvordan kan jeg si fra om dette på en bestemt og tydelig måte? Andres personligheter kommenteres aldri, bare min. Selvsagt prater jeg mindre med de kollegene jeg har dårlig kjemi med/ ingen ting til felles med. Hilsen en som er drittlei av å bli satt i stille, rolig-båsen. Anonymkode: 3b5f1...36f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Del Skrevet 31. juli 2021 "Kan ikke du slutte å henge deg opp i min personlighet?" "Hvorfor er det så viktig for deg å påpeke at jeg er stille og rolig?" Anonymkode: c4d07...b6e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Del Skrevet 31. juli 2021 Man blir litt fort passiv aggressiv med den tonen, så jeg hadde nok valgt å si noe sånt som at «tja, det kan jeg sikkert være - men jeg personlig oppfatter ikke det som et kompliment». Du vet forøvrig ikke hvordan andre kommenteres. Jeg er ekstrovert, får MYE rare kommentarer fordi enkelte tror jeg tåler alt. Kommentarer på kropp spesielt 🤷♀️ Anonymkode: a211d...f5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 31. juli 2021 #4 Del Skrevet 31. juli 2021 Du får spørre de om det ikke er bedre å være stille og rolig enn å gå rundt og bry seg med hvordan andre mennesker er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilhelmine Skrevet 31. juli 2021 #5 Del Skrevet 31. juli 2021 Kanskje si noe sånt? «Alle er forskjellige. Det hadde vært veldig kjedelig om alle var like.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Del Skrevet 31. juli 2021 Hadde sagt det rett ut at det begynner å bli ukoselig og nærmest føles som en begynnende mobbing, og at jeg hadde satt pris på om det tok slutt. At det er best for alle parter om alle får være som de er uten at det må kommenteres eller settes i bås. Anonymkode: 3c345...2c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin966 Skrevet 31. juli 2021 #7 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg er stille rundt mine kollega også, men jeg starta for 2 måneder siden. Har aldri vært borti dem kommentere på personligheten min, veldig rart at de plukker det ut hos deg. Du må si ifra til sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 31. juli 2021 #8 Del Skrevet 31. juli 2021 -Er du alltid så stille og rolig av deg, eller er det bare på jobb? -Er det bare på jobb du henger deg opp i bagateller, eller gjør du det på privaten og? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Del Skrevet 31. juli 2021 Kevin966 skrev (1 minutt siden): Jeg er stille rundt mine kollega også, men jeg starta for 2 måneder siden. Har aldri vært borti dem kommentere på personligheten min, veldig rart at de plukker det ut hos deg. Du må si ifra til sjefen Man kommenterer ikke at menn er stille så vidt jeg vet. Tror dette er vanlig i kvinnedominerte miljøer, de skal finne ditt svake punkt og trykke deg ned. Anonymkode: 74e3e...98f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #10 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg kan nok også oppfattes som «stille og rolig» spesielt av personer som ikke kjenner meg så godt. Jeg er en typisk introvert som setter pris på ekte, dypere relasjoner enn mange bekjentskaper. Absolutt ingen skravlegås og kan ikke fordra smalltalk. Har gjerne gode og morsomme samtaler med folk jeg kjenner godt og føler meg trygg på. Jeg snakker aldri bare for å snakke.. Har nok blitt tryggere på meg selv med årene og ser på dette med humor. Det er bare sånn jeg er.. noen skravler med alt og alle og trives med det. Hvis du får kommentarer på at du er stille kan du jo prøve å ta det med et smil og si at «ja, jeg er ikke så skravlete av meg». Regner med de som sier noe ikke mener noe vondt med det, og at sånne kommentarer oftest kan komme fra folk som er motsatt av deg og som kanskje ikke helt forstår at ikke alle er like snakkesalige : ) Anonymkode: bec20...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Del Skrevet 31. juli 2021 "Du jeg liker ikke at du snakker om min personlighet, du plager meg" Anonymkode: 1126d...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man kommenterer ikke at menn er stille så vidt jeg vet. Tror dette er vanlig i kvinnedominerte miljøer, de skal finne ditt svake punkt og trykke deg ned. Anonymkode: 74e3e...98f Jeg tror også at dette er en greie innenfor kvinnedominerte yrker. Nå har jeg sjeldent jobbet blant mange menn, men jeg tror dette stemmer. Ts Anonymkode: 3b5f1...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #13 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg godtar ikke lenger at andre kommenterer at jeg er en stille og rolig person. Hvordan kan jeg si fra om dette på en bestemt og tydelig måte? Andres personligheter kommenteres aldri, bare min. Selvsagt prater jeg mindre med de kollegene jeg har dårlig kjemi med/ ingen ting til felles med. Hilsen en som er drittlei av å bli satt i stille, rolig-båsen. Anonymkode: 3b5f1...36f Bare si som sant er at nå er du drittlei av å få høre ting som har med hvem du er å gjøre og at vi er alle forskjellige og at du vil ha deg frabedt å bli stemplet og at hvis de vil kommentere ting så får de kommentere ting som man kan gjøre noe med og ikke ting om hvem man er. Å gå på hvem man er eller hvordan man ser ut er å gå på person og dette kan såre stort og at nå er det nok dritt. Anonymkode: 499e6...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 31. juli 2021 #14 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg ville bare speilet dem på det. Ville sagt ; "Du kommenterer ofte at jeg er stille." så ikke si noe mer. Neste gang sier du nesten det samme. "Nå kommenterte du igjen at jeg er en stille person." De fleste vil da bli klar over at det er upassende å gjøre det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #15 Del Skrevet 31. juli 2021 Om dette er ment som plaging/mobbing og gjentar seg fra samme personene synes jeg du heller skal ta det med leder. Slikt er ugreit på en arbeidsplass. Anonymkode: 23a0c...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #16 Del Skrevet 31. juli 2021 Du får begynne å kommentere at de er bråkete og slitsomme mennesker. Anonymkode: cca0d...6a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå