Gå til innhold

Hvor ofte inviterer du familie på middag eller reiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte inviterer du foreldre/svigers/søsken på middag eller på reiser? Med reiser så mener jeg hytte som må lånes eller sydentur. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Middag - en gang i halvåret ca

Reiser - aldri. Vi har ikke hytte :) Og vi foretrekker alle ulike reiser, så reiser sammen ca en gang hvert femte år.

Vi er mer glad i korte kaffebesøk eller å servere kake. 

Anonymkode: cad5b...226

AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt sjeldent. Jeg er en elendig vert og suger på å lage mat.

Anonymkode: c66c0...dfb

AnonymBruker
Skrevet

Kun til bursdager/jul. Aldri reiser. Har vært gift i er tosifret antal år nå og jeg har fremdeles ikke vært på hytta deres.

Anonymkode: 33bff...dda

AnonymBruker
Skrevet

Helst aldri

Anonymkode: d087a...b63

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, med mindre er på besøk. Bor 50 mil unna familie. 

Anonymkode: 43e93...963

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ofte på tur med svigerfamilien. Både til utlandet og på hytte eller hoteller i Norge. 

Anonymkode: d37ff...c8d

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre og svigerforeldre kommer på middag omtrent en gang i måneden. Ene svogeren kommer på middag en gang i uka/annehver uke, men det er mest fordi han bor 200 meter unna oss, så det er veldig lett å invitere ham opp hvis vi ser at vi har laget mye mat. Andre søsken/svigersøsken er vel et par ganger i året eller så, utenom bursdager og jul.

Vi drar på hytta til sviger sammen med svigerfamilien, men aldri til utlandet sammen. 

Anonymkode: 4a65e...7f3

Skrevet

Så godt som aldri. Det hender jeg spanderer middag på mor når jeg er på besøk. Bor over 100 mil unna.

AnonymBruker
Skrevet

Min familie vil ikke ha noe kontakt med hverandre. Det er ingen kommunikasjon men det sier ingen direkte ut til hverandre selv om det merkes i energien.

Anonymkode: f39f7...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...