Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer kjøpte oss hus i år. Tidligere har vi kun ønsket å drive med dyr, og ikke få barn. 
men etter vi kjøpte hus følte vi det var noe som manglet, og vi startet å tenke på det, prate om det. 

plutselig stod jeg med en positiv test i hånden, ca 6-7 uker på veg.  Vi ble glade og begynte å drømme, hodet mitt innredet barnerommet og så for seg gravid magen. Det var et uhell, men likevel et ønsket barn. 

noen dager senere begynte jeg å blø, legen bekreftet SA😔 er i en form for sorg nå, og lengter.. 

er ny på dette her. Hva er ditt beste tips for å bli gravid? Vi har tenkt å prøve nå. 

og kan man ikke bli gravid utenom når eggløsning skjer? I det heletatt? Hvor lang tid kan det ta? 

Anonymkode: b972b...8b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sender varme tanker 💙

Vet ikke om det er en trøst å vite, men spontanabort er mer vanlig enn man kanskje tror, 1/4 graviditeter ender med spontanabort. Selv om man sjeldent snakker om det.

Man kan ikke bli gravid utenom eggløsning. Man har en 15-25% sjanse til å bli gravid hver mnd.

Vil anbefale deg å lese litt om temaet. Det viktigste er å ha sex litt før og når man har eggløsning.

Det er bare å prøve. Om dere gjør det på den gamle måten, men å bare å ha sex annen hver dag ol, eller om du begynner å følge med på syklusen. Det finnes mange apper som kan hjelpe med å finne ut av syklusen. Som «Min Kalender». 

Anonymkode: f6bc4...ced

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...