AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Hva er din favorittøy i Hellas og hvorfor? Og hvor mange greske øyer har du vært på? Er grekofil og trenger tips om nye øyer, gjerne av den mindre turistifiserte sorten. Har selv vært på en del blant annet Kreta, Rhodos, Santorini, Karpathos Astypalea, Tilos, Symi og Kefalonia. Anonymkode: d6e0d...cb7
Lafamiglia Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Chios. Nesten ikke turister, og en veldig sjarmerende hovedstad. Pluss at man kan dra på dagstur til Tyrkia.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Det er flere, vanskelig å velge en.... Naxos.... Muligens Lefkas.... Anonymkode: ba303...93b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er din favorittøy i Hellas og hvorfor? Og hvor mange greske øyer har du vært på? Er grekofil og trenger tips om nye øyer, gjerne av den mindre turistifiserte sorten. Har selv vært på en del blant annet Kreta, Rhodos, Santorini, Karpathos Astypalea, Tilos, Symi og Kefalonia. Anonymkode: d6e0d...cb7 Kalymnos, den er helt super, og ikke overbefolket av turister. Ca en halv times båttur fra Kos. Anonymkode: c506c...d06 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 Jeg er veldig glad i Kykladene, mange små og ulike øyer man kan sy sammen til akkurat passe turer, og hvite postkorthus med blått tak og vinduer. Det er enkelt å komme rundt med ferge, og man kan unngå de største hordene av utenlandske turister på mange av øyene. Synes det er perfekt å starte ferien på Sifnos - makan til laid back stemning skal man lete lenge etter. Liten øy en seiltur fra Athen, med en masse kirker og god mat! 😊 Milos er kanskje den fineste av øyene jeg har vært på i Hellas. Naxos for litt mer liv er også ok. Anonymkode: c1ac9...68f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 Aegina, ikke så mange turister og man kan kjøre rundt med moped til tomme strender. Anonymkode: 9d578...713 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 Har vært på Korfu, Poros, Zakynthos, Syros, Paros, Anti-Paros, Naxos, Koufonissia, Santorini, Samos, Kreta og Egina. Favoritten er Naxos, bra strender og egentlig bare stemningen. Anonymkode: 57237...572 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #14 Skrevet 2. august 2021 Milos💙. Likte stemningen, strendene, klippene (Sarakinoko) og størrelsen på øyen. Anonymkode: 72cfd...109 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 1 hour ago, Knirke said: Hydra🤩 Hydra er veldig fin Ikke biler der så syntes det var så koslig og virket rolig (bare vært der 1 dag og natt når vi var på gjennomreise med båt) Anonymkode: bae8b...c39 1
Knirke Skrevet 3. august 2021 #17 Skrevet 3. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hydra er veldig fin Ikke biler der så syntes det var så koslig og virket rolig (bare vært der 1 dag og natt når vi var på gjennomreise med båt) Anonymkode: bae8b...c39 Vi kom også med båt🙂. Elsker den lille havnen, selv om det kan bli litt fullt og mye anker-salat😅. Liker atmosfæren, fraværet av biler, og de små familierestaurantene der du praktisk talt sitter inne i stua til folk og spiser. Der de ikke har meny, de bare lager det de tilfeldigvis har for hånden den dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #18 Skrevet 4. august 2021 TS her, takk for mange gode tips:) Mine topp tre favorittøyer av dem jeg har vært på til nå er Kreta fordi den er så allsidig (holder meg utenfor de store turistområdene) Paleochora er liten by der som blant annet er fantastisk, Hydra som er usedvanlig vakker og Tilos en liten øy ca halvannen times båttur fra Rhodos. Tidligere elsket jeg Naxos, men den har blitt vanvittig utbygd og er blitt altfor preget av masseturisme de siste årene dessverre. Gleder meg til å teste ut nye øyer igjen og som sagt tusen takk for gode tips😊. Anonymkode: d6e0d...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #19 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 8.36): Aegina, ikke så mange turister og man kan kjøre rundt med moped til tomme strender. Anonymkode: 9d578...713 Hvor på Aegina mener du det er best å bo? Den øya har stått på listen min en stund. Anonymkode: d6e0d...cb7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #20 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 23.02): Milos💙. Likte stemningen, strendene, klippene (Sarakinoko) og størrelsen på øyen. Anonymkode: 72cfd...109 Hvor på Milos anbefaler du å bo? Tips til noen studios eller hoteller? Anonymkode: d6e0d...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå