Gå til innhold

"Barna betyr alt for meg" i profilteksten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i 50 årene og barna til karen med profilteksten er godt opp i 20 årene.

Da lurer jeg på hvorfor mannen er på en datingside, når han alt har det som betyr alt for han.

En ting er jo sikkert, jeg vil aldri bli prioritert over barna i noen sammenheng. Evig nr 2, og må innpasses etter det.

Hvis fyren i tillegg har hytte, så er det jo lett å tenke seg hvordan ferier vil bli.

Fyren har ikke egne venner og lever sitt liv gjennom barna. Det er ikke bare han her, men ganske mange menn som gjør det. Spesielt de med døttre.

Noen med samme erfaring her?

Anonymkode: 44895...ec2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at de skriver det for at de tror damer synes det er fint. Men enig med deg, det er kjempekleint. Jeg har tre barn, men det er en selvfølge at barna betyr "alt", ingen behov for å flagge det når jeg skal treffe en potensiell kjæreste.

Anonymkode: 4f66e...6a9

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Challenge accepted :)

Anonymkode: 83087...2d6

Gjest Smeltemann
Skrevet

Er vel ikke noe en trenger å reklamere med,det er noe som sier seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen med "eh, barna er sånn passe viktige".

Anonymkode: 22d5e...a5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som at du ville blitt noen god stemor. Tror du skal finne deg noen uten barn, jeg.

Anonymkode: 6e393...c7f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det tar seg ikke helt bra ut å skrive barna er alt for meg når "barna" er i tjueårene. Det sier en del både om om far og barn.

Anonymkode: f966f...9c6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da lurer jeg på hvorfor mannen er på en datingside, når han alt har det som betyr alt for han.

En ting er jo sikkert, jeg vil aldri bli prioritert over barna i noen sammenheng. Evig nr 2, og må innpasses etter det.

Hvis fyren i tillegg har hytte, så er det jo lett å tenke seg hvordan ferier vil bli.

Fyren har ikke egne venner og lever sitt liv gjennom barna. Det er ikke bare han her, men ganske mange menn som gjør det. Spesielt de med døttre.

Er ikke på datingside men ville definitivt ikke kontaktet en slik en nei. Helt greit at barna betyr alt, men da får han bruke vettet og ikke gjøre livet til en nedprioritert partner miserabelt. Skal jeg være sammen med en mann så skal han ha plass til både barn og partner i livet sitt. 

Anonymkode: 193c9...baa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jo sånn det skal være. Jeg ville aldri vært med en jævel som dreit i barna sine.

Anonymkode: ef2d4...53a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe jeg møtte en fyr som sa "datteren min er alt for meg". Jeg ble glad for det er viktig med gode familieforhold for meg.

Jeg skulle nok finne ut at "datteren min er alt for meg" = jeg kryper og logrer for eksen min fordi jeg er livredd for at min voksne datter på 35 skal bli sur og velge moren om jeg skulle få mitt eget liv, så du kan holde kjeft og sitte på sidelinjen mens jeg prøver å smiske meg tilbake til familielivet.

Så yeah. 

Anonymkode: acc33...663

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Høres ikke ut som at du ville blitt noen god stemor. Tror du skal finne deg noen uten barn, jeg.

Anonymkode: 6e393...c7f

Vel, jeg har ikke behov for å bli stemor til 25 år gamle barn som allerede har en mor. De er voksne og tar avgjørelser som jeg ikke behøver å mene noe om, som stemor.

Jeg er kjæresten til faren deres 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Som om en fyr i 20-åra vil ha ei i 50-årene 😂😂

Anonymkode: d00a9...6b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er jo sånn det skal være. Jeg ville aldri vært med en jævel som dreit i barna sine.

Du verden. Det må jeg si var litt av en tolkning. Det er forskjell på å Drite i barna sine og det å ha et normalt foreldre/barn forhold i motsetning til en man som henger med ungene sine hele tiden.

Hyttesommerferie med hans barn og barnebarn. Hans barn på julaften. 

Jeg har barn selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du misforstod den du også ja.

Det er jo BARNA til «karen» som er i tjueåra, ikken mannen selv.

Anonymkode: d6fac...0ef

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Går an å uttrykke seg et sted i mellom. At man ikke flagger noe så selvfølgelig som at barna betyr "alt" for en, så betyr det ikke at man driter i barna sine.

Anonymkode: 8cb65...63d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne menn skriker litt 'Jeg ble skilt da ungene var små, og på grunn av en ondskapsfull eks fikk jeg aldri treffe barna, og det har ingenting å gjøre med at jeg var utro/drakk/gamblet/ignorerte barna mens eksen ga ungene et stabilt hjem, fordi jeg møtte tross alt til minst en fjerdedel av foreldremøter på skolen i høstsemesteret. Men nå er ungene voksne og SÅ mye lettere å forholde seg til når det ikke er noe faktisk ansvar involvert med dem, så da betyr de ALT for meg, pluss at eksen fremdeles er ei hatefull kjerring. For å bevise at ungene er altfor meg kommenterer og liker jeg alle bildene deres med koselig kommentarer og hjerter, men jeg har ikke tid til å treffe dem ansikt til ansikt for jeg må tross alt møte på NAV to ganger i måneden. Har to barnebarn jeg aldri har truffet, og de betyr også ALT for meg ❤ Bli kjæresten min, så skal du få høre alt om den fæle eksen, møtene på NAV og få bli med og kommentere hjerter på bildene til mine voksne barn, for de betyr ALT for meg. Er du heldig skal du få lov å sponse sydentur på meg når regjeringen endelig slutter å leke Stalin med befolkningen. B.mrk. Du vil alltid være evig nr 3 etter barna mine ❤ og syting om at alt er andre sin feil enn min egen ❤❤'

Men det er mulig det bare var min opplevelse med en sånn mann.

Anonymkode: 28d23...ac2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er rett til venstre med sånne. 

alle oppegående mennesker skjønner at barna betyr alt, samme med hund om de ikke har barn. Det er ikke noe man skal behøve og si, når det sies så tenker jeg at spesielt de med barn egentlig ikke er ute etter et skikkelig forhold. for de går ingen vei, hunden har man i en 10-15 års periode, dvs man kan bygge et liv sammen. 

Anonymkode: 5a75a...5e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og poenget er.... ?

Gjest TheCatLady
Skrevet

Mange skriver det og det er vel naturlig, men jeg blir litt skeptisk av det. Jeg har ikke barn og ikke noe ønske om det så lurer noen ganger på om hvordan en slik relasjon hadde blitt. 

Jeg ønsker jo å bli prioritert jeg også, men slike tar egentlig aldri kontakt med meg heller så antar det er noe med at de vil finne likesinnede. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom man lever livet sitt gjennom andre så er man vel ikke så interessant person i utgangspunktet. Uansett om det er barn, jobben eller noe annet. Tenk når vedkommende snart begynner å leve gjennom deg, eller ikke prioritere dere, pga andre mennesker? Man har kun et liv og det er viktig å leve det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...