Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hvor tidlig har du testet positivt? Og hvilken graviditetstest brukte du?

Jeg er 23 år og har ett barn på snart 6 år fra tidligere, men etter prevansjon i flere år sluttet jeg i februar. Syklusen har stabilisert seg til 26 dager. Men forrige mnd prøvde jeg meg eggløsningstest fra dag 10-20 ca, og slo ikke ut før dag 20? Merkelig. Har i såfall fått veldig kort luteal fase, og det er vanskelig for meg og bli gravid om det er tilfelle. Hadde flere runder med sex rundt da det er normalt å ha eggløsning denne gangen og er spent på om det gikk nå eller om den starter rundt dag 20. 

Anonymkode: 0c62c...677

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet positivt på dag 12 med førstemann. Det gikk bra. Dessverre har jeg opplevd å teste tidlig, se at testen blir svakere, og deretter på mensen. Da kunne jeg ønske at jeg ikke visste om denne potensielle graviditeten.. denne gangen ventet jeg til dagen for mensen, og da var den positiv. 

Anonymkode: fb278...8ad

Skrevet (endret)

Jeg testet positivt med clearblue tidlig test flere ganger akkurat på dpo 9. Tydelig strek. Regner alltid dpo 48 timer etter positiv eggløsningstest btw. Har hatt som vane å teste dagen etter på dpo 10 med en vanlig test (makesure strimler fra meny) som også har blitt positiv. Men skal sies at syklusen min går som en klokke og er ganske kort, der IKM er på dpo 11. Du kan se bilder osv i prøvedagboken min feks fra side 13 hvis det er nyttig å se strekene osv. 

Endret av babycodex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...