Gå til innhold

Til menn: Hvorfor mistet du sexlysten for din kvinne i ditt langvarige forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til menn: Hvorfor mistet du sexlysten for din kvinne i ditt langvarige forhold.

Oppgi gjerne hvor lenge forholdet varte, eller om du fortsatt er i forholdet. 

Anonymkode: 33899...2c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bumper

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil heller si «mistet sexlysten generelt». Samboeren min hadde ingen ting med saken å gjøre. Var ikke sånn at jeg hadde lyst på sex med noen andre i stedet.

Årsaken er sammensatt, og ønsker ikke nødvendigvis å gå inn på det her, men grunnene til at vi sluttet å ha sex, hadde ikke med hverandre å gjøre. 

Hadde aktivt sex i mange år (ca 10). Så etterfulgt av en del år uten sex (ca 7).

Siste tiden har vi hatt sex ca hver andre dag. Aner ikke om det vil fortsette eller ikke. Kan ha sex i kveld, eller om 2 år🤷🏼‍♂️

Er da følgelig fortsatt i forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (21 minutter siden):

Vil heller si «mistet sexlysten generelt». Samboeren min hadde ingen ting med saken å gjøre. Var ikke sånn at jeg hadde lyst på sex med noen andre i stedet.

Årsaken er sammensatt, og ønsker ikke nødvendigvis å gå inn på det her, men grunnene til at vi sluttet å ha sex, hadde ikke med hverandre å gjøre. 

Hadde aktivt sex i mange år (ca 10). Så etterfulgt av en del år uten sex (ca 7).

Siste tiden har vi hatt sex ca hver andre dag. Aner ikke om det vil fortsette eller ikke. Kan ha sex i kveld, eller om 2 år🤷🏼‍♂️

Er det sånn at din lyst er koblet til hennes lyst?

Anonymkode: 1f685...728

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor ofte har dere sex? Tenner du ikke på henne lenger? Tenner du på andre? Har du ikke så stort behov for sex eller er du kåt? Vil du? 

Anonymkode: c5a9b...66b

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke klarer tenne på henne når hun har gått kraftig opp i vekt, og heller ikke orker å kle seg lenger. Spiser mye mat, gir faen 8 ting som prump og raping. Greit nok det men trenger ikke gjøre det hele tia. Går mye i joggebukse og utslitt genser.. håret satt opp i fettete dott på huet. Hun er også litt "sjefsbitch" i mitt hjem som hu flyttet til og bestemmer hvor skapet skal stå for å si det sånn. Blir sur hvis jeg ser på jenter som er slanke og sexy. Ja, jeg skal gjøre det slutt bare driver å stålsetter meg.

Anonymkode: 53925...63c

• Liker 18
Gjest Henkjønnet
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg ikke klarer tenne på henne når hun har gått kraftig opp i vekt, og heller ikke orker å kle seg lenger. Spiser mye mat, gir faen 8 ting som prump og raping. Greit nok det men trenger ikke gjøre det hele tia. Går mye i joggebukse og utslitt genser.. håret satt opp i fettete dott på huet. Hun er også litt "sjefsbitch" i mitt hjem som hu flyttet til og bestemmer hvor skapet skal stå for å si det sånn. Blir sur hvis jeg ser på jenter som er slanke og sexy. Ja, jeg skal gjøre det slutt bare driver å stålsetter meg.

Anonymkode: 53925...63c

Gjør det over telefon og gi henne en dag på å flytte ut

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (3 timer siden):

Dette hørtes rart ut. Spes om du ikke vet om det vil fortsette eller om neste gang er om to år. 

Når noen er utro eller om fantaserer om andre kan man få utløp på lysten hjemme. Vet du om hva som er årsaken til at det plutselig er ca hver andre dag?

AnonymBruker
Skrevet

Samme som han over. Hu er blitt ganske udelikat med årene. Gått opp 20 kg, går bare i joggings og gidder ikke barbere beina for eksempel. Hun ser flott ut de to gangene i åretvi har barnevakt, men utenom det gir hu helt f. Jeg sliter veldig med tenningen om dagen. Jeg jobber i brillebutikk der det er forventet at man ser ok ut. Skjegg, hygiene, klær for eksempel. 

Anonymkode: f1060...cb6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at kvinner ikke bryr seg om hvordan de ser ut er det de kaller "Etablert forhold ". De tror mannen blir fordi forholdet vart så lenge så de bryr seg ikke om hvordan de ser ut, verken kroppsmessig, utseendemessig , eller hvordan de er kledd. Derfor også de innleggene vi ser over. 

• Liker 4
Gjest Henkjønnet
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror grunnen til at kvinner ikke bryr seg om hvordan de ser ut er det de kaller "Etablert forhold ". De tror mannen blir fordi forholdet vart så lenge så de bryr seg ikke om hvordan de ser ut, verken kroppsmessig, utseendemessig , eller hvordan de er kledd. Derfor også de innleggene vi ser over. 

De har fått det de vil ha, hvorfor skal de gidde å legge inn en innsats ? Damer sier de vil ha trygghet, men som mann er det kanskje noe av de dummeste man gjør. La henne alltid føle at hun har noe å jobbe for.

AnonymBruker
Skrevet

Manglende innsats og engasjement fra henne når vi har sex. Jeg må gjøre gjøre alt, og får lite tilbake. 

(Ja, har tatt det opp med henne. Hun vil ikke det, eller det, eller det...)

Anonymkode: 02ee8...2f2

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme som han over. Hu er blitt ganske udelikat med årene. Gått opp 20 kg, går bare i joggings og gidder ikke barbere beina for eksempel. Hun ser flott ut de to gangene i åretvi har barnevakt, men utenom det gir hu helt f. Jeg sliter veldig med tenningen om dagen. Jeg jobber i brillebutikk der det er forventet at man ser ok ut. Skjegg, hygiene, klær for eksempel. 

Er hun uhygienisk også?

Og du kler deg relativt «pent» hjemme mens hun går i hullete onepiece? 

Og du trener jevnlig og spiser sunt mens hun spiser junk og søtsaker hyppig? 

Bare er litt nysgjerrig på hvordan man lever så ulikt over tid i forhold. 

Endret av Fløff
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Henkjønnet skrev (2 minutter siden):

De har fått det de vil ha, hvorfor skal de gidde å legge inn en innsats ? Damer sier de vil ha trygghet, men som mann er det kanskje noe av de dummeste man gjør. La henne alltid føle at hun har noe å jobbe for.

Nettopp. Etablert forhold er det samme som trygghet. Mannen er fanget på grunn av hus, barn, bil osv. Skilsmisse vil gjøre det en enorm belastning å ville bryte ut. Det er vanskelig og en prosess å komme ut. Så hun gjør akkurat som hun vil, så klager hun og legger all skyld over på ham. 

• Liker 1
Gjest Henkjønnet
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nettopp. Etablert forhold er det samme som trygghet. Mannen er fanget på grunn av hus, barn, bil osv. Skilsmisse vil gjøre det en enorm belastning å ville bryte ut. Det er vanskelig og en prosess å komme ut. Så hun gjør akkurat som hun vil, så klager hun og legger all skyld over på ham. 

Utrolig at menn ennå ikke har lært. 

"Only a fool learns from his own mistakes. The wise man learns from the mistakes of others."

Otto von Bismarck

AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (5 minutter siden):

Er hun uhygienisk også?

Og du kler deg relativt «pent» hjemme mens hun går i hullete onepiece? 

Og du trener jevnlig og spiser sunt mens hun spiser junk og søtsaker hyppig? 

Bare er litt nysgjerrig på hvordan man lever så ulikt over tid i forhold. 

Hygienen er så som så. Hjemme spiser vi ganske sunt, men hu jobber på gamlehjem å sier de koser seg mye på jobb. Vekten hennes er det som plager meg minst egentlig. Jeg har bedt henne pent å barbere beina, men en uke så er det glemt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som en annen sier. Liten innsats. 

Er litt som å ha sex med en sjøstjerne. 

Hun fikler med penis til den blir hard og så er hennes bidrag over.

Men jeg har virkelig mistet sansen for hele hennes personlighet også. Klageren, tar ofte offer-rolle, drikker ofte og klarer svært lite selv.

Anonymkode: 953df...3ce

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ser mange kvinner som bryr seg om hvordan de ser ut og bruker pene klær, ordner håret og litt sminke. Lukter godt gjør de også. De fleste er pene på sitt vis. Men det er forskjell på hvem man er utenfor husets fire vegger og hvordan man går kledd hjemme. Jeg går i kosebukse og en t-skjorte nesten daglig hjemme, fordi det er behagelig og deilig. Alle mennene jeg har vært samboere med har ikke hatt noe imot det, og syns det er avslappende og deilig. Eneste som forandrer seg når man etablerer seg er at man er avslappet rundt hverandre, det vil si at man ikke må se ut som en million dollar babe 24 timer i døgnet, men ser at hunksene i denne tråden forventer det. Hva gjør dere selv? Ingenting tipper jeg, sitter vel bare foran speilet på badet og runker? 

Viser bare at menn stiller urealistiske krav. Dama skal sminke seg, jåle seg, være kledd i finstas eller dyrt sexy undertøy som hun sikkert må kjøpe selv, mens hun går hjemme, fordi hun bare er et seksuelt objekt mannen skal knulle og glo på. Heldig med mennene mine jeg, kjenner jeg, selv om det har vært jeg som har dumpa alle. :) Jeg sa også at om de ikke tålte å se meg i joggebukse og t-skjorte, at jeg ikke barberte leggene absolutt hver dag, så burde de ikke flytte inn. De flyttet inn og ville ikke ut, men jeg er ikke mor og orker ikke menn som tror de er barn. ❤️ 

Anonymkode: f6eaa...f6d

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser mange kvinner som bryr seg om hvordan de ser ut og bruker pene klær, ordner håret og litt sminke. Lukter godt gjør de også. De fleste er pene på sitt vis. Men det er forskjell på hvem man er utenfor husets fire vegger og hvordan man går kledd hjemme. Jeg går i kosebukse og en t-skjorte nesten daglig hjemme, fordi det er behagelig og deilig. Alle mennene jeg har vært samboere med har ikke hatt noe imot det, og syns det er avslappende og deilig. Eneste som forandrer seg når man etablerer seg er at man er avslappet rundt hverandre, det vil si at man ikke må se ut som en million dollar babe 24 timer i døgnet, men ser at hunksene i denne tråden forventer det. Hva gjør dere selv? Ingenting tipper jeg, sitter vel bare foran speilet på badet og runker? 

Viser bare at menn stiller urealistiske krav. Dama skal sminke seg, jåle seg, være kledd i finstas eller dyrt sexy undertøy som hun sikkert må kjøpe selv, mens hun går hjemme, fordi hun bare er et seksuelt objekt mannen skal knulle og glo på. Heldig med mennene mine jeg, kjenner jeg, selv om det har vært jeg som har dumpa alle. :) Jeg sa også at om de ikke tålte å se meg i joggebukse og t-skjorte, at jeg ikke barberte leggene absolutt hver dag, så burde de ikke flytte inn. De flyttet inn og ville ikke ut, men jeg er ikke mor og orker ikke menn som tror de er barn. ❤️ 

Tråden handlet ikke om deg, men om menn som har mistet sexlysten i langvarige forhold.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakker om å legge ordene i munnen på samtlige av de som har svart her. Å jåle seg opp døgnet rundt er virkelig ikke kilden i de svarene som er kommet. 

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...