AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Vurderer å laste ned Tinder, men er litt delt i forhold til gevinst vs «konsekvenser» av å bli gjenkjent. Regner med at bilde er et must for å bli vurdert. Og nå er jeg der i livet at jeg trives som singel, men vil ha en ventil for fysiske behov fra tid til annen. Helt ukjent med appen og bruken av den. Går det an å bygge en profil som er i «pule-modus», liksom, og finne likesinnede som er ute etter like uforpliktende greier? Hva slags ordvalg bruker man for at det hele ikke skal bli for vulgært? Men igjen… Ville syns det var pinlig om familie og venner skulle finne brukeren min der inne på ren leting etter random sexpartner… Men tar gjerne noen tips til diskret fremgangsmåte 🤣 Anonymkode: f671a...27f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Kvinner trenger ikke bilder for å bruke tinder, så det trenger ikke holde deg igjen i hvertfall Anonymkode: a78fe...390 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Du vil vel i såtilfelle bli kontaktet av prostituerte, men du synes kanskje det er okei? Anonymkode: 8953d...b37
Gjest irkan90 Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Jeg er mann og har vært ute etter det samme inntil nylig, så jeg kan si litt hva jeg hadde satt pris på. Du må gjerne ha en normal profil med vanlige bilder. Trenger ikke være over kanten seksuelt. Du trenger heller ikke skrive noe i bioen. Så er det ditt ansvar da å dreie samtalen i riktig retning og sette rammene for hva du er ute etter, når du først har fått match. Vær tydelig, så får du det du vil ha
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Det er jo mange kvinner som ikke har bilder av seg selv, men hvis du er ute etter sextreff, så vil jeg gjerne se noen bilder, som viser figuren din, høyde etc. Det får liksom være grenser for blåtur. M50 Anonymkode: 2bb4f...035 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vurderer å laste ned Tinder, men er litt delt i forhold til gevinst vs «konsekvenser» av å bli gjenkjent. Regner med at bilde er et must for å bli vurdert. Og nå er jeg der i livet at jeg trives som singel, men vil ha en ventil for fysiske behov fra tid til annen. Helt ukjent med appen og bruken av den. Går det an å bygge en profil som er i «pule-modus», liksom, og finne likesinnede som er ute etter like uforpliktende greier? Hva slags ordvalg bruker man for at det hele ikke skal bli for vulgært? Men igjen… Ville syns det var pinlig om familie og venner skulle finne brukeren min der inne på ren leting etter random sexpartner… Men tar gjerne noen tips til diskret fremgangsmåte 🤣 Anonymkode: f671a...27f 🤣 Om du er litt nervøs for andre, så ikke ha så mye i teksten din. Mange menn er ærlige på at de ønsker bare sex, og de har som regel ikke bilde. Så du kan jo like de da. De vil garantert like deg tilbake 🙂 Det som er kjipt med de bildeløse er at sjansen for at du ikke liker utseende er til stede. Er kanskje litt kjipt å si "nei takk" etter at bilder er utvekslet på en annen platform. Anonymkode: 67748...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 Er sykt at kvinner kan bruke det som fysisk ventil men ikke menn. Menn har ikke sjans. Kvinner kan få i pose og sekk, være singel og ha sex når hun vil. Menn får sex bare i forhold. Anonymkode: 00b8b...42b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er sykt at kvinner kan bruke det som fysisk ventil men ikke menn. Menn har ikke sjans. Kvinner kan få i pose og sekk, være singel og ha sex når hun vil. Menn får sex bare i forhold. Anonymkode: 00b8b...42b Du får slutte å være så grinete og heller trene kroppen din fin og sterk, slik min date fra i går 🤤 Hilsen kvinne som gikk på nok en Tinder-smell fordi han var uimotståelig 😇 Anonymkode: 2f38a...21b 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får slutte å være så grinete og heller trene kroppen din fin og sterk, slik min date fra i går 🤤 Hilsen kvinne som gikk på nok en Tinder-smell fordi han var uimotståelig 😇 Anonymkode: 2f38a...21b Hvordan var han? Anonymkode: 00b8b...42b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vurderer å laste ned Tinder, men er litt delt i forhold til gevinst vs «konsekvenser» av å bli gjenkjent. Regner med at bilde er et must for å bli vurdert. Og nå er jeg der i livet at jeg trives som singel, men vil ha en ventil for fysiske behov fra tid til annen. Helt ukjent med appen og bruken av den. Går det an å bygge en profil som er i «pule-modus», liksom, og finne likesinnede som er ute etter like uforpliktende greier? Hva slags ordvalg bruker man for at det hele ikke skal bli for vulgært? Men igjen… Ville syns det var pinlig om familie og venner skulle finne brukeren min der inne på ren leting etter random sexpartner… Men tar gjerne noen tips til diskret fremgangsmåte 🤣 Anonymkode: f671a...27f Hvis du er villig til å betale en hundrelapp i måneden for det, kan du gjøre som meg: ha på innstillingen at kun de du har sveipet til høyre (altså, liker) kan se deg. Da bestemmer du hvem som skal se at du er på markedet. 😁 Du slipper at kjente/bekjente skal se deg der og du slipper å bli sikla på av menn du ikke har interesse av. 🙌🏻 Anonymkode: 60f38...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er sykt at kvinner kan bruke det som fysisk ventil men ikke menn. Menn har ikke sjans. Kvinner kan få i pose og sekk, være singel og ha sex når hun vil. Menn får sex bare i forhold. Anonymkode: 00b8b...42b Jeg har inntrykk av at det er menn som ligger rundt hele tiden jg? Anonymkode: bc784...e94
trøffel Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er sykt at kvinner kan bruke det som fysisk ventil men ikke menn. Menn har ikke sjans. Kvinner kan få i pose og sekk, være singel og ha sex når hun vil. Menn får sex bare i forhold. Anonymkode: 00b8b...42b Og hvem har vi kvinner sex med da, kun andre kvinner? 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #13 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du er villig til å betale en hundrelapp i måneden for det, kan du gjøre som meg: ha på innstillingen at kun de du har sveipet til høyre (altså, liker) kan se deg. Da bestemmer du hvem som skal se at du er på markedet. 😁 Du slipper at kjente/bekjente skal se deg der og du slipper å bli sikla på av menn du ikke har interesse av. 🙌🏻 Anonymkode: 60f38...f7d Vil man vises til de man har trykka liker på, på nytt hvis de har sveipe deg bort før man aktiverer denne funksjonen? Anonymkode: bc784...e94
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil man vises til de man har trykka liker på, på nytt hvis de har sveipe deg bort før man aktiverer denne funksjonen? Anonymkode: bc784...e94 Altså vil det lønne seg å vises kun til de man har likt mtp at man vil bli prioritert i deres bunke? Anonymkode: bc784...e94
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 34 minutter siden, trøffel said: Og hvem har vi kvinner sex med da, kun andre kvinner? Kvinner puler rundt med en ganske liten gruppe menn. Ikke forvent at menn flest skal synes dette er en flott ordning. Gjør som du vil, men ikke kom krypende når du innser at du ikke kan få de du puler Anonymkode: a78fe...390 1
trøffel Skrevet 31. juli 2021 #16 Skrevet 31. juli 2021 Synsing og hjemmesnekrede teorier er dårlige argument. Da er vel det meste sagt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #17 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er sykt at kvinner kan bruke det som fysisk ventil men ikke menn. Menn har ikke sjans. Kvinner kan få i pose og sekk, være singel og ha sex når hun vil. Menn får sex bare i forhold. Anonymkode: 00b8b...42b Kvinne her. Vært på tinder 1 dag (altså i dag); har sveipet høyre på MANGE. Matchet med totalt 12, slettet av 8. 1 slettet når jeg sendte melding, jeg var nok en feilsveip 1 slettet når jeg sa at jeg ikke er på WhatsApp, han skrev på engelsk så mulig en catfish 1 slettet når jeg sa nei til å pule i kveld (han sveipet jeg faktisk med tanken om å ikke være så overfladisk. Har vært litt mer åpen enn ellers) De øvrige forsvant uten at jeg rakk å reagere Jeg har tekst i profilen, 9 bilder (ingen med filter). Endt opp med å føle meg skikkelig dritt. Anonymkode: 472da...857 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #18 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinne her. Vært på tinder 1 dag (altså i dag); har sveipet høyre på MANGE. Matchet med totalt 12, slettet av 8. 1 slettet når jeg sendte melding, jeg var nok en feilsveip 1 slettet når jeg sa at jeg ikke er på WhatsApp, han skrev på engelsk så mulig en catfish 1 slettet når jeg sa nei til å pule i kveld (han sveipet jeg faktisk med tanken om å ikke være så overfladisk. Har vært litt mer åpen enn ellers) De øvrige forsvant uten at jeg rakk å reagere Jeg har tekst i profilen, 9 bilder (ingen med filter). Endt opp med å føle meg skikkelig dritt. Anonymkode: 472da...857 Fikk seriøst melding om ny match akkurat nå og gikk inn for å se. Den er allerede slettet. Faan altså 😔 Dette er ikke ålreit. Anonymkode: 472da...857
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #19 Skrevet 31. juli 2021 Og hva skal liksom være «konsekvensene» av å bli gjenkjent på en datingapp som omtrent alle single mennesker i landet bruker? Er du så selvhøytidelig at du tror noen bryr seg om det? Virker som om du har litt issues med deg selv når du tenker slik. Du lager en helt vanlig profil med bilder av deg selv, tekst er unødvendig men skader ikke med noe morsomt. Anonyme profiler uten bilde er det absolutt ingen som vil ha kontakt med, kanskje bortsett fra de mest desperate taperne. Anonymkode: fe31c...cc4 2
Gjest someone_here Skrevet 1. august 2021 #20 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk seriøst melding om ny match akkurat nå og gikk inn for å se. Den er allerede slettet. Faan altså 😔 Dette er ikke ålreit. Anonymkode: 472da...857 Er du slank?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå