AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Eller som har smakt insektsburger generelt? Smaker det Ok? Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig. https://meny.no/Nyhetsarkiv/meny-lanserer-insektburger/ Anonymkode: 7c4fd...d84
Lafamiglia Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Så kult! Det skal jeg prøve, ja. Og da ikke som alternativ til/erstatning for vanlig hamburger, men i tillegg til.
Gjest TheCatLady Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til insekter i mat og tror det må til en god del tilvenning før jeg slutter å automatisk tenke "æsj". Kanskje det smaker mye bedre enn jeg tror og det er ikke så mye de har hatt i burgerene ser det ut til.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Da velger jeg heller vegetar. Det sitter langt inne å spise insekter, det er sånn "tredje uka fortapt i skogen, må ha mat for å overleve" scenario. Anonymkode: 9996b...caf 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Jeg ble gira på å prøve, men ser at artikkelen er over et år gammelt. Håper de fortsatt selger det. Anonymkode: 98196...d06
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 (endret) Jeg har veldig lyst til å smake på insekter, det er jo fremtiden. Det frister ikke med en ferdigburger fra Meny. Jeg tenker på det noen ganger når jeg hører om store gresshoppesvermer som ødelegger avlingene i Afrika. Hvorfor spiser de ikke insektene? De er jo en ressurs. De må vel bare lære å bruke dem. Endret 31. juli 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 Selv spiser jeg plantebasert,men lurer på om de som er skeptisk til insekter er klar over at en del av røde produkter i butikken får fargen sin fra denne Anonymkode: 7a6c4...d6f
Djungelvrål Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 Nei. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe eklere enn å spise insekter. Blir kvalm. Kommer aldri til å spise det. Om jeg skulle komme til å sulte hadde jeg heller spist gress! 1
Gjest Legalist Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 (endret) Har ikke smakt den til meny, men har laget min egen burger basert på fluer og mygg. Det er toturials på youtube. Smakte egentlig ganske greit, men var jo mye jobb. Endret 31. juli 2021 av Legalist
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 Heller insektsburger enn vegetarburger 🤮 Har bestemt meg for at hvis jeg får ånden over meg og skal spise kjøttfritt, så skal jeg ikke forsøke å finne erstatninger for kjøttet, heller bare velge det helt bort. Men insektsmel og insektsburger kunne jeg godt forsøkt. Anonymkode: a1e7a...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå