Gå til innhold

Noen som har smakt insektsburgeren fra Meny?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult! Det skal jeg prøve, ja.

Og da ikke som alternativ til/erstatning for vanlig hamburger, men i tillegg til.

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til insekter i mat og tror det må til en god del tilvenning før jeg slutter å automatisk tenke "æsj". Kanskje det smaker mye bedre enn jeg tror og det er ikke så mye de har hatt i burgerene ser det ut til. 

AnonymBruker
Skrevet

Da velger jeg heller vegetar. Det sitter langt inne å spise insekter, det er sånn "tredje uka fortapt i skogen, må ha mat for å overleve" scenario. 

Anonymkode: 9996b...caf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gira på å prøve, men ser at artikkelen er over et år gammelt. Håper de fortsatt selger det.

Anonymkode: 98196...d06

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Jeg har veldig lyst til å smake på insekter, det er jo fremtiden. Det frister ikke med en ferdigburger fra Meny.  Jeg tenker på det noen ganger når jeg hører om store gresshoppesvermer som ødelegger avlingene i Afrika. Hvorfor spiser de ikke insektene? De er jo en ressurs. De må vel bare lære å bruke dem.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Selv spiser jeg plantebasert,men lurer på om de som er skeptisk til insekter er klar over at en del av røde produkter i butikken får fargen sin fra denne

71B5CDE6-7131-4E54-8826-DD727F7276A1.jpeg

Anonymkode: 7a6c4...d6f

Skrevet

Nei.  Jeg kan nesten ikke tenke meg noe eklere enn å spise insekter. Blir kvalm.   Kommer aldri til å spise det.  Om jeg skulle komme til å sulte hadde jeg heller spist gress! 

• Liker 1
Gjest Legalist
Skrevet (endret)

Har ikke smakt den til meny, men har laget min egen burger basert på fluer og mygg. Det er toturials på youtube. Smakte egentlig ganske greit, men var jo mye jobb.

Endret av Legalist
AnonymBruker
Skrevet

Heller insektsburger enn vegetarburger 🤮 Har bestemt meg for at hvis jeg får ånden over meg og skal spise kjøttfritt, så skal jeg ikke forsøke å finne erstatninger for kjøttet, heller bare velge det helt bort. 

Men insektsmel og insektsburger kunne jeg godt forsøkt. 

Anonymkode: a1e7a...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...