Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn som ble laget på naturmåten, og er gravid med ivf nå. Har ett egg på frys. Er det slik at jeg evt får lov til å sette inn dette en gang, eller er det stopp, siden jeg får to barn? Noen som vet?

Anonymkode: ad3c0...8e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett til å bruke de, men må betale selv. Tror de kan overføres til privat klinikk. Mener også eggene destrueres på et tidspunkt, det står i avtalen dere signerte med klinikken. 

Med forbehold om at dette er et spørsmål jeg stilte for en god del år siden, som aldri ble aktuell for oss. 

Anonymkode: 8d341...437

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har rett til å bruke de, men må betale selv. Tror de kan overføres til privat klinikk. Mener også eggene destrueres på et tidspunkt, det står i avtalen dere signerte med klinikken. 

Med forbehold om at dette er et spørsmål jeg stilte for en god del år siden, som aldri ble aktuell for oss. 

Anonymkode: 8d341...437

Destrueres etter 5 år :) 

Edit: Jeg er visst ikke oppdatert, reglene er endret etter jeg selv hadde egg på frys.

Endret av Juni15
Skrevet
Juni15 skrev (2 minutter siden):

Destrueres etter 5 år :) 

Ikke må lenger etter endringene i bioteknologiloven, med tilbakevirkende effekt.

Skrevet
Neutral90 skrev (1 minutt siden):

Ikke må lenger etter endringene i bioteknologiloven, med tilbakevirkende effekt.

Åh, det var jeg ikke klar over, vi fikk ingen egg på frys denne gangen og med første barn var det 5 år. Hvor lenge kan de ligge fryst nå?

AnonymBruker
Skrevet
Juni15 skrev (38 minutter siden):

Åh, det var jeg ikke klar over, vi fikk ingen egg på frys denne gangen og med første barn var det 5 år. Hvor lenge kan de ligge fryst nå?

Jeg skrev under på at egget ligger fryst til jeg er 46 år.

Anonymkode: ad3c0...8e5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...