Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er dumt spørsmål men spør likevel. Skal starte på vernepleierutdanningen og er nysgjerrig på om arbeidsgivere ser kun på karakter, eller om man også må sende bacheloroppgaven? 

Anonymkode: f6995...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan aldri tenke meg at de har tid å bruke på å lese noens bacheloroppgave. Karakteren beviser at du kan tilstrekkelig. 

Anonymkode: a91f7...c8a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan aldri tenke meg at de har tid å bruke på å lese noens bacheloroppgave. Karakteren beviser at du kan tilstrekkelig. 

Anonymkode: a91f7...c8a

Takk for svar🙏🏻

AnonymBruker
Skrevet

Mange arbeidsgivere ser ikke på karakterene dine.

Jeg hadde høye karakterer og var stolte av de, men da jeg fikk min første jobb hadde ikke skjefen sett på karakterene mine.

Anonymkode: ef5ad...8c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi ser aldri på karakterer. Kun fravær, referanser og personlig egnethet

Anonymkode: 77651...e96

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vernepleier, og ingen andre enn sensorene og veileder har lest bacheloroppgaven. Karakterene betyr mest mtp master og videreutdanning.

Anonymkode: a6ac7...d71

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er nok kun i helt spesielle tilfeller at en arbeidsgiver leser bacheloroppgaven til en potensiell arbeidstaker. Mange ser ikke engang på karakterene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke om det er dumt spørsmål men spør likevel. Skal starte på vernepleierutdanningen og er nysgjerrig på om arbeidsgivere ser kun på karakter, eller om man også må sende bacheloroppgaven? 

Ingen kommer til å bla i bacheloroppgaven din, noensinne. Min arbeidsgiver (innen sosialfag) var opptatt av karakterer og fravær.

Anonymkode: 76a3d...115

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har noensinne bedt om å få lese min bacheloroppgave, ei heller bedt om annen dokumentasjon enn referanser, autorisasjon og bekreftelse av relevant erfaring. Karakterer er mest relevant i forhold til videreutdanning. 

Anonymkode: 5e260...fec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vernepleier, var nylig på 6 intervjuer. Ingen ba om å få se på den. Har ikke gitt den til den jobben jeg endte opp med å ta heller.

Anonymkode: 3af87...621

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen vil se karakterer heller 😛

Anonymkode: 7a5dd...9f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...