Fiora Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Var så sikker denne pp! Er nå 16 dpo og brystene er så vonde at jeg hverken greier å sove om natten eller knapt kan ha på bh. Har hatt stikkinger i livmorområdet en ukes tid, ikke som mens, men mer sviende/stikkende ubehag fra tid til annen. Tok en test i går også, selvfølgelig blenda. Sjokoman som jeg er skulle jeg da trøstespise en sjokolade, men ble kvalm av en bit og måtte kaste den. Altså, virkelig kroppen, skal jeg ikke få ha sjokoladen min en gang? Ny frisk og nytt håp i dag, totalt blendahvit test, altså ikke antydning en gang hverken før eller etter tiden! Måtte bare ha en utblåsning… Andre som har opplevd det samme? Ganske sikker på at EL var 14.juli, er regelmessig. Kan lutealfasen plutselig bli veldig lang?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Så kjedelig ❤️ Eggløsning kan jo være forsinket 🤞🏻Eller så har jeg dessverre fått mensen to-tre dager forsinket et par ganger, pga kjemisk. At det har vært befruktet såvidt, men ikke blitt noe. Andre ganger kan bare syklusen være noen dager lengre, uten at det er noe i veien med det. Men om du hadde vært gravid, så hadde nok testen vist en strek på denne tiden ❤️ Anonymkode: 212a1...579
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Har du tatt vaksine denne måneden? Jeg var hele 6 dager sen, selv om jeg følte eggløsning som normalt. I perioden før mensen kom hadde jeg smerter, murringer, kvalme og to runder med oppkast. Jeg tok tester, så var heller ikke snakk om kjemisk som jeg har slitt med opp gjennom, men selv da var mensen maks 2 dager sen. Så sen som dette har jeg ikke vært på 12 år uten prevensjon. Anonymkode: f6a2a...bae
Fiora Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Så kjedelig ❤️ Eggløsning kan jo være forsinket 🤞🏻Eller så har jeg dessverre fått mensen to-tre dager forsinket et par ganger, pga kjemisk. At det har vært befruktet såvidt, men ikke blitt noe. Andre ganger kan bare syklusen være noen dager lengre, uten at det er noe i veien med det. Men om du hadde vært gravid, så hadde nok testen vist en strek på denne tiden ❤️ Anonymkode: 212a1...579 Veldig kjedelig! Håper jo at EL har vært forsinket, men har ganske tydelig slim, selv om det kan vel tenkes at kroppen ikke greide å slippe egget selv om det var slim? Har nok egentlig prøvd å innstille hodet mitt på at det er kjemisk, for disse ømme brystene har jeg virkelig aldri hatt maken til, så noe er det 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du tatt vaksine denne måneden? Jeg var hele 6 dager sen, selv om jeg følte eggløsning som normalt. I perioden før mensen kom hadde jeg smerter, murringer, kvalme og to runder med oppkast. Jeg tok tester, så var heller ikke snakk om kjemisk som jeg har slitt med opp gjennom, men selv da var mensen maks 2 dager sen. Så sen som dette har jeg ikke vært på 12 år uten prevensjon. Anonymkode: f6a2a...bae Har ikke tatt vaksine, utsatte den faktisk med denne syklusen fordi jeg bare ville prøve èn gang til før evt vaksine-syklus-kluss Får satse på at tanta dukker opp nå i løpet av helgen vel, men så slitsomt å gå sånn og vente! Da kan den heller komme og bare bli ferdig med det 🙈
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Jeg hadde også en syklus hvor brystene var helt EKSTREMT ømme, gjorde direkte vondt å komme borti de. Mye vondere enn de er til vanlig etter eggløsning. Var ikke gravid/kjemisk den syklusen. Da jeg faktisk var gravid ble brystene mindre ømme enn de pleier å være. Så ville ikke lagt for mye i disse tegnene, da kroppen kan plutselig finne på å oppføre seg annerledes uten at det er noe. Vet at det er lettet sagt enn gjort da🙈 Håper du får en positiv test veldig snart❤️ Anonymkode: 74915...048
Fiora Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde også en syklus hvor brystene var helt EKSTREMT ømme, gjorde direkte vondt å komme borti de. Mye vondere enn de er til vanlig etter eggløsning. Var ikke gravid/kjemisk den syklusen. Da jeg faktisk var gravid ble brystene mindre ømme enn de pleier å være. Så ville ikke lagt for mye i disse tegnene, da kroppen kan plutselig finne på å oppføre seg annerledes uten at det er noe. Vet at det er lettet sagt enn gjort da🙈 Håper du får en positiv test veldig snart❤️ Anonymkode: 74915...048 Hmm, ja, det er underlig hvordan kroppen lurer oss! Føler nesten at hver syklus er forskjellig, men ekstra kjedelig når selv uteblitt TR ikke er av betydning Tusen takk, er jo lov å håpe! ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå