AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Menn, hva synes dere er mest attraktivt, at en kvinne ser på menn som unødvendig tilbehør hun bare bruker og kaster, eller kvinner som ønsker å være en del av en enkelt manns liv, hjemmeværende, skape noe sammen med han? Anonymkode: 1324a...9bd
Gjest Kwest Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 At hun vil være en del av livet mitt, men ønsker fremdeles at hun er selvstendig. Vil ha noen som ikke nødvendigvis er enig med meg i alt, eller som gjør alt jeg sier bare fordi jeg sier det. Liker selvstendige, intelektuelle damer. Om ho vil være hjemmeværende eller i arbeid er egentlig ikke det viktigste. Hadde ikke likt å bli brukt og kasta vekk.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 For en mellomting fins selvsagt ikke. Anonymkode: d3057...7b5 35
Gjest TheCatLady Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en mellomting fins selvsagt ikke. Anonymkode: d3057...7b5 Skulle til å skrive det samme og hi legger opp til at man heller vil velge hun som er hjemmeværende. For hvem vil vel være et unødvendig tilbehør som noen bruker og kaster? Jeg vil for eksempel si at jeg ikke er interessert i å være hjemmeværende, men jeg ser heller ikke på en mann som et unødvendig tilbehør som jeg bruker og kaster. Det er heller ikke slik at jeg ikke trenger han selv om jeg er selvstendig.
Hippogriff Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Ærlig talt. HI er et åpenbart (dårlig) forsøk på rettferdiggjøring av å bli forsørget av en mann. Man kan fint greie seg selv uten å se på menn som bruk-og-kast. 17
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Du burde være mer opptatt av om du kan klare deg selv den dagen det ryker med mannen, og tenke mindre på hva menn finner attraktivt. Forøvrig en tåpelig problemstilling da de fleste selvstendige kvinner i et forhold setter pris på mannen sin og ønsker å skape noe sammen med ham. Anonymkode: 71636...905 13
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For en mellomting fins selvsagt ikke. Anonymkode: d3057...7b5 Selvstendige kvinner som er avhengige av mannen sin? Poenget er dette: Anonymkode: 1324a...9bd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 "Selvstendige" kvinner er slitsomme. De er suksessfulle og krever et suksessfult liv med mannen. Suksessfulle kvinner vil leve "life in the fast lane". Det er blir bare slitsomt og ikke mulig å opprettholde over tid for de fleste menn. Derfor foretrekker de en "hjemmeværende" dame som aksepterer et roligere og enklere liv. Nettopp det mange menn vil ha. Anonymkode: e4b52...76e 4
Gjest ABM Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Menn, hva synes dere er mest attraktivt, at en kvinne ser på menn som unødvendig tilbehør hun bare bruker og kaster, eller kvinner som ønsker å være en del av en enkelt manns liv, hjemmeværende, skape noe sammen med han? Anonymkode: 1324a...9bd "Ser på menn som unødvendig tilbehør hun bare bruker og kaster"? eller ......." ønsker å være en del av en manns liv"? Hmm...nei denne var vanskelig ja..klarer ikke helt å bestemme meg jeg..,🙄🙈😂🤞
Gjest Henkjønnet Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 Hvorfor i alle dager skal en mann være sammen med en kvinne som ikke trenger han til noe? Og motsatt? Hvorfor skal en mann være sammen med en kvinne han ikke trenger? Ville kvinner vært sammen med en mann som ikke trengte høre noe du hadde å si, ikke trengte deg for fysisk intimitet, ikke trengte det for emosjonell støtte, ikke trengte deg for en eneste dritt?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 Hva legger dere i selvstendighet? Når jeg er alene så ordner jeg alt selv. Har ikke noe annet valg enn å være selvstendig. I forhold ønsker jeg en mann som er flink med hendene, som kan å skru og fikse ting, gjerne på bil og hjem. Det syns jeg er sexy. Så da spør jeg gjerne han om han kan gjøre tingene for meg. Om han vil ha meg med å skru og fikse på bilen, så vil jeg gjerne bli med og gjøre det sammen med han. En ex av meg likte at jeg var med, men bare for å holde han med selskap, og hjelpe litt her og der. Han likte å ha meg rundt seg. Når jeg spurte pappa om hjelp i stedet for han, ble han sint. Skjønner greia der i ettertid, skjønte det ikke der og da. Han kommuniserte ikke at han ønsket å hjelpe meg mest, og når han ikke fikk til noe tenkte jeg at da kunne jo bare pappa fikse det. Skjønte ikke at jeg såret egoet hans. Jeg var 19 år, så jeg er litt unnskyldt. De fleste mennene jeg har vært med i voksen alder har ikke klart noe som helst og jeg har måtte gjøre alt selv. Han ene turte ikke engang å henge opp et bilde og måtte ringe pappaen sin etter hjelp. Det var veldig uattraktivt i mine øyne. Måtte skifte dekk selv. Jeg kan det, men om mannen gjør det, setter jeg pris på det. Jeg liker hjelpsomme menn som bruker hendene. Det er sexy. Jeg ser gjerne på mannen skru bil i bar overkropp. Det tenner meg også. Jeg tror dette henger sammen med at min far var en handyman og gjorde ALT i hjemmet. Jeg er vandt til at mennene jobber og hjelper til. I hjemmet vil jeg helst ta vare på hjemmet, altså vaske og rydde, men mannen kan gjerne gjøre litt, for eksempel ta dusjkabinettet og støvesuge i blant. Men helst vil jeg gjøre det meste selv, men i slitsomme perioder er det så fint at han hjelper til. En ex vasket hele leiligheten en gang mens jeg jobba mye overtid og ikke hadde overskudd. Begynte å gråte når jeg kom hjem, han hadde kjøpt friske blomster som han satt på stuebordet også. Det var så fint. Synd at det var fordi han hadde vært utro og ikke for å glede meg. Jeg ønsker at han hjelper meg og er praktisk anlagt. Hva tilbyr jeg? Et rent hjem, mye deilig sex hvor vi utforsker det han ønsker (så lenge det ikke involverer andre, jeg er monogam), tilfeldige blow jobs for å sette pris på at han er så deilig og så handy og flink, gode middager (vi kan gjerne lage sammen, og kanskje kokkelere og spise nakne? så er vi hverandres dessert...), omsorg og støttende samtaler når han er sliten. Et bryst å legge seg inntil når verden er stygg mot han, jeg er der og passer på. Har han et lik han må grave ned så hjelper jeg til og holder kjeft, jeg bærer alle hemmeligheter og røper ingenting, lojalitet er min største verdi og kvalitet. Koselige omstendigheter, levende lys og en god film på tv-en mens vi holder hender eller jeg masserer beina hans, eller koser med håret hans i fanget, han kan få sove litt om han vil og er sliten.. Vil han gråte skal jeg tørke tårer, kysse dem bort. Vil han ikke vise meg at han gråter skal han få begrave ansiktet i halsgropen min og være der til han er ferdig. så kan vi snakke og fikse ting. Alt kan løses. Han skal få høre ofte at han er kjekk, flink, deilig, snill, smart. Alt han er, jeg skal verdsette han, han skal føle seg som den beste mannen i verden. Så ja da vil jeg gjerne at han kysser meg hver dag, sier at jeg er vakker og slår meg på rumpa, fikser ting for meg og betror seg til meg. Oss to mot alt, støtt og stadig. skal aldri ha kjæreste igjen men lov å drømme seg bort.. Anonymkode: a2d05...da7 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): "Selvstendige" kvinner er slitsomme. De er suksessfulle og krever et suksessfult liv med mannen. Suksessfulle kvinner vil leve "life in the fast lane". Det er blir bare slitsomt og ikke mulig å opprettholde over tid for de fleste menn. Derfor foretrekker de en "hjemmeværende" dame som aksepterer et roligere og enklere liv. Nettopp det mange menn vil ha. Anonymkode: e4b52...76e Men hvem er disse kvinnene? Er det karrierekvinner med mye peng på bok som ikke må gjøre noe hjemme? Jeg trodde jeg var selvstendig, men jeg har ikke et suksessfullt liv.. Har en jobb jeg elsker og et fint hjem jeg liker å bruke penger på og ta vare på. Er ikke så pen, suksessfulle kvinner er kanskje det? Kan ikke skru bil, kan skifte dekk, men vil helst slippe. Er ikke hjelpeløs, langt ifra og jeg er kjempe sta. Men jeg vil gjerne at mannen skal hjelpe meg.. Jeg vil hjelpe han også med det han trenger hjelp til. Uten en mann er jeg mye, men kan være enda bedre sammen med en mann, om det gir mening? Den typen kvinner du hinter til, tror jeg er de som ikke trenger en mann heller... de tar det de vil ha der de vil og ferdig med det.. Anonymkode: a2d05...da7 1
Gjest Alterego666 Skrevet 31. juli 2021 #13 Skrevet 31. juli 2021 Jeg vil definitivt ha en kvinne som ikke trenger meg, men som likevel velger meg gang på gang. En som planlegger for tid sammen med meg, men som likevel jar sitt eget liv uavhengig av meg.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Skrevet 31. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: ønsker jeg en mann som er flink med hendene, som kan å skru og fikse ting, gjerne på bil og hjem. Det syns jeg er sexy. Og jeg ønsker en kvinne som tar seg av hus og hjem. Forskjellen er at du kan si det der, mens jeg ikke kan si hva jeg akkurat skrev. Forstå det den som kan... Jeg ønsker ikke en karrierekvinne. Brent meg på det, aldri igjen Anonymkode: cc096...d47
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Og jeg ønsker en kvinne som tar seg av hus og hjem. Forskjellen er at du kan si det der, mens jeg ikke kan si hva jeg akkurat skrev. Forstå det den som kan... Jeg ønsker ikke en karrierekvinne. Brent meg på det, aldri igjen Anonymkode: cc096...d47 Syns det er helt greit jeg. Møtt flere menn som sier det samme. Men forskjell på å ville ha en kvinne som gjør alt og som du ikke hjelper, som du gir ansvar for å oppdra deg og ta vare på dine omgivelser, som du kan rote til slik du vil, for noen rydder opp. Da vil du jo ha en mor, ikke kjæreste.. men om en hjelper til litt og er takknemlig og behandler damen som kjæreste og ikke en mor, så vil det nok gå veldig bra. De fleste kvinner er ikke rike karrierekvinner Anonymkode: a2d05...da7 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #16 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selvstendige kvinner som er avhengige av mannen sin? Poenget er dette: Anonymkode: 1324a...9bd Det eneste jeg fikk ut av dette var et ifølge noen menn så kan ikke vi kvinner engang få lov til å snakke naturlig uten å bli beskyldt for å være maskuline. Skal vi legge om til Minni Mus-stemmer alle sammen? Blir dere fornøyd da? Får vi forresten lov til å kunne noe om noe annet enn husarbeid og barn, eller er vi maskuline da? Går det greit så lenge det ikke blir mer avansert enn klær og interiør? Og hun snuppa i første innlegg kan da vel bare velge å bli hjemmeværende hun. Å dømme av hvordan hun fremstår i videoen er det ikke sikkert hun duger til å mye annet, det hun sier virker nemlig ikke spesielt gjennomtenkt. Selv er jeg sjeleglad for at noen har tatt kampen for meg så jeg kan være selvstendig og slipper å være noens husslave resten av livet. Jeg har nemlig interesser og talenter som strekker seg langt ut over hus og barn, og som aldri har inkludert å varte opp en mann som om han var hellig, bare fordi han har utovertiss. Men du ser jo at disse damene finnes, så da er det jo bare å finne en sånn. At det ikke er så mange av dem i vår del av verden skyldes nok at det ikke er noe kvinner flest gidder et sånt forhold når de ikke må. Ja, jeg er krass her, men jeg er drittlei av at det hele tiden dukker opp innlegg om hva vi kvinner skal og ikke skal gjøre, hva vi skal og ikke skal ha på oss, hvordan vi skal eller ikke skal oppføre oss, til og med detaljerte utlegninger om hvordan vi skal sminke oss og hva vi skal gjøre med håret vårt. Menn som ligger 70 år bak i tid og overhode ikke har klart å tilpasse seg en ny verden, og som ikke er i stand til å forstå at det å stelle og stulle for voksne menn som om de var barn ikke er veldig sexy. Dessuten, uansett hvordan vi legger opp livene våre, hva vi sier, gjør og kler oss i, så kommer alltid noen til å bli misfornøyd. Om vi ikke lenger tar utdannelse og tjener våre egne penger så får vi høre at vi ikke bidrar i samfunnet, og vi skulle få flere barn så kommer vi til å få høre at det ikke er bærekraftig, om vi skulle begynne å nekte å ha sex før ekteskapet så kommer vi til å få høre hvor kjipe vi er, om vi skulle begynne å gå i skjørt og høye hæler hele gjengen så kan du banne på at han ene som foretrekker jeans og sneakers kommer til å gjøre et stort nummer ut av det. Så dere menn, ha gjerne preferanser, men det er ingen grunn til å fortelle de som ikke lever opp til preferansene dere hvor fæle de er. Det er ikke en personlig fornærmelse mot dere at dere ikke blir tent på alle, det er naturlig variasjon mellom individene. Vi kvinner er ikke satt på jorden for å være et objekt for dere menn, men for å være subjekter i egne liv, og jo fortere dere innser det jo bedre er det for alle parter. Anonymkode: ea2fb...d1d 6
Embla82 Skrevet 31. juli 2021 #17 Skrevet 31. juli 2021 Mannen min jobber, så han er selvstendig og trenger meg ikke. Men han velger meg, og har gjort det hver dag siden vi møttes. Og vi er bedre som et team enn hver for oss, så jeg velger ham også. Kjærlighet er en fint ting. Jeg synes det er bedre enn om han skulle være sammen med meg fordi han ikke har egen inntekt og derfor "trenger" meg (forstår ikke helt hvordan det skulle gjort han mer lojal, han kunne jo byttet meg ut med en annen dame som tjente mer?) 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #18 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det eneste jeg fikk ut av dette var et ifølge noen menn så kan ikke vi kvinner engang få lov til å snakke naturlig uten å bli beskyldt for å være maskuline. Skal vi legge om til Minni Mus-stemmer alle sammen? Blir dere fornøyd da? Får vi forresten lov til å kunne noe om noe annet enn husarbeid og barn, eller er vi maskuline da? Går det greit så lenge det ikke blir mer avansert enn klær og interiør? Og hun snuppa i første innlegg kan da vel bare velge å bli hjemmeværende hun. Å dømme av hvordan hun fremstår i videoen er det ikke sikkert hun duger til å mye annet, det hun sier virker nemlig ikke spesielt gjennomtenkt. Selv er jeg sjeleglad for at noen har tatt kampen for meg så jeg kan være selvstendig og slipper å være noens husslave resten av livet. Jeg har nemlig interesser og talenter som strekker seg langt ut over hus og barn, og som aldri har inkludert å varte opp en mann som om han var hellig, bare fordi han har utovertiss. Men du ser jo at disse damene finnes, så da er det jo bare å finne en sånn. At det ikke er så mange av dem i vår del av verden skyldes nok at det ikke er noe kvinner flest gidder et sånt forhold når de ikke må. Ja, jeg er krass her, men jeg er drittlei av at det hele tiden dukker opp innlegg om hva vi kvinner skal og ikke skal gjøre, hva vi skal og ikke skal ha på oss, hvordan vi skal eller ikke skal oppføre oss, til og med detaljerte utlegninger om hvordan vi skal sminke oss og hva vi skal gjøre med håret vårt. Menn som ligger 70 år bak i tid og overhode ikke har klart å tilpasse seg en ny verden, og som ikke er i stand til å forstå at det å stelle og stulle for voksne menn som om de var barn ikke er veldig sexy. Dessuten, uansett hvordan vi legger opp livene våre, hva vi sier, gjør og kler oss i, så kommer alltid noen til å bli misfornøyd. Om vi ikke lenger tar utdannelse og tjener våre egne penger så får vi høre at vi ikke bidrar i samfunnet, og vi skulle få flere barn så kommer vi til å få høre at det ikke er bærekraftig, om vi skulle begynne å nekte å ha sex før ekteskapet så kommer vi til å få høre hvor kjipe vi er, om vi skulle begynne å gå i skjørt og høye hæler hele gjengen så kan du banne på at han ene som foretrekker jeans og sneakers kommer til å gjøre et stort nummer ut av det. Så dere menn, ha gjerne preferanser, men det er ingen grunn til å fortelle de som ikke lever opp til preferansene dere hvor fæle de er. Det er ikke en personlig fornærmelse mot dere at dere ikke blir tent på alle, det er naturlig variasjon mellom individene. Vi kvinner er ikke satt på jorden for å være et objekt for dere menn, men for å være subjekter i egne liv, og jo fortere dere innser det jo bedre er det for alle parter. Anonymkode: ea2fb...d1d Du... jeg og du er kvinner og vi kan gjøre hva vi vil. Jeg og du er så heldige at vi er norske kvinner, vi bor i landet hvor vi kan likestilles med menn på mange punkt. Jeg vil ikke høre om alt som er galt og feil, nå skal vi fokusere på det som er riktig, og det er at kvinner i norge står så utrolig sterkt. det er et privilegium kvinner verden over misunner oss for. Kvinner fra fattige land drømmer om å komme hit, fordi de kan være seg selv. De kan gå gjennom sentrum i en by uten å bli voldtatt og banket. vi er på mange måter et kaldt samfunn, men vi er trygge. Jeg er kvinne og bor i en liten by og jeg kan sprade rundt i sentrum uten å bli trakassert og voldtatt. Jeg kan gå kledd i hva jeg vil uten å få konsekvenser. jeg blir ikke steina. Verste som skjer er at noen kommer med en trakasserende kommentar, men det hever jeg over, jeg bryr meg ikke om det. Om en mann glor litt så blir jeg bare smigret... Det er fint å være attraktiv for kjønnet jeg tiltrekkes av. Jeg er ikke et objekt og det er ikke du heller. Og menn som ser på meg og deg som objekter er ikke verdt vår tid. At en mann liker å se på meg, gjør ikke at jeg føler meg som et objekt, men som en vakker kvinne. Jeg kan ikke forandre alle verdens menn men jeg kan være det jeg vil se mer av. selvsikker, bevisst over min makt og sterk i sinn og kropp. Jeg vil bruke alt jeg er verdt til min fordel på alle mulige måter og jeg vil spille på lag med mannfolkene. Det er så mange gode der ute men så mange slemme. vi må bare huske å være på vakt. Det må vi når det kommer til alle mennesker, også kvinner.. ikke alle er gode. selv er jeg en kvinne med en tøff stil. rocka, rufsete hår, støvler med nagler. Men jeg er feminin. man ser at jeg er en kvinne. Jeg har kvinnelige former, et feminint ansikt og et søtt smil, har jeg hørt, alle mennene gir meg det komplimentet. får høre at jeg ser ut som den tøffeste og skumleste dama i by'n, helt til jeg smiler, da er jeg den søteste og vakreste. det komplimentet sitter i! det var fint å høre på neglene har jeg en farget lakk, jeg sminker meg pent, håret er til under skuldrene, og menn som ikke liker min stil og min look, liker meg likevel. Her ser du at jeg bare beskriver mitt ytre, men det er mye mer til meg, jeg har sterke meninger, snakker høyt og jeg er meg selv. Mange menn liker ikke det. Det syns jeg er helt greit. jeg er som jeg er. Noen menn liker stille damer, de skal få like stille damer. Da er ikke jeg for dem, men da er ikke de ment for meg heller. jeg kan skru sammen møbler selv og jeg kan fikse små ting på bilen selv. Gjør det meg maskulin? Nei.. jeg kan løfte tungt. Maskulin? Nei.. Jeg er meg og du er deg og vi er bra nok som vi er, og det viktigste er at vi er bra nok for oss selv, hva andre mener betyr ikke noe. Det eneste som betyr noe er hva den du elsker og verdsetter, tenker om deg, og du verdsetter ikke noen som ikke verdsetter deg ❤️ husk det Jeg kjenner på sinnet ditt, jeg har vært mye sint jeg også. Men den tid er forbi nå, jeg har kasta bort nok tid på å være sint på mennesker. Anonymkode: a2d05...da7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #19 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du... jeg og du er kvinner og vi kan gjøre hva vi vil. Jeg og du er så heldige at vi er norske kvinner, vi bor i landet hvor vi kan likestilles med menn på mange punkt. Jeg vil ikke høre om alt som er galt og feil, nå skal vi fokusere på det som er riktig, og det er at kvinner i norge står så utrolig sterkt. det er et privilegium kvinner verden over misunner oss for. Kvinner fra fattige land drømmer om å komme hit, fordi de kan være seg selv. De kan gå gjennom sentrum i en by uten å bli voldtatt og banket. vi er på mange måter et kaldt samfunn, men vi er trygge. Jeg er kvinne og bor i en liten by og jeg kan sprade rundt i sentrum uten å bli trakassert og voldtatt. Jeg kan gå kledd i hva jeg vil uten å få konsekvenser. jeg blir ikke steina. Verste som skjer er at noen kommer med en trakasserende kommentar, men det hever jeg over, jeg bryr meg ikke om det. Om en mann glor litt så blir jeg bare smigret... Det er fint å være attraktiv for kjønnet jeg tiltrekkes av. Jeg er ikke et objekt og det er ikke du heller. Og menn som ser på meg og deg som objekter er ikke verdt vår tid. At en mann liker å se på meg, gjør ikke at jeg føler meg som et objekt, men som en vakker kvinne. Jeg kan ikke forandre alle verdens menn men jeg kan være det jeg vil se mer av. selvsikker, bevisst over min makt og sterk i sinn og kropp. Jeg vil bruke alt jeg er verdt til min fordel på alle mulige måter og jeg vil spille på lag med mannfolkene. Det er så mange gode der ute men så mange slemme. vi må bare huske å være på vakt. Det må vi når det kommer til alle mennesker, også kvinner.. ikke alle er gode. selv er jeg en kvinne med en tøff stil. rocka, rufsete hår, støvler med nagler. Men jeg er feminin. man ser at jeg er en kvinne. Jeg har kvinnelige former, et feminint ansikt og et søtt smil, har jeg hørt, alle mennene gir meg det komplimentet. får høre at jeg ser ut som den tøffeste og skumleste dama i by'n, helt til jeg smiler, da er jeg den søteste og vakreste. det komplimentet sitter i! det var fint å høre på neglene har jeg en farget lakk, jeg sminker meg pent, håret er til under skuldrene, og menn som ikke liker min stil og min look, liker meg likevel. Her ser du at jeg bare beskriver mitt ytre, men det er mye mer til meg, jeg har sterke meninger, snakker høyt og jeg er meg selv. Mange menn liker ikke det. Det syns jeg er helt greit. jeg er som jeg er. Noen menn liker stille damer, de skal få like stille damer. Da er ikke jeg for dem, men da er ikke de ment for meg heller. jeg kan skru sammen møbler selv og jeg kan fikse små ting på bilen selv. Gjør det meg maskulin? Nei.. jeg kan løfte tungt. Maskulin? Nei.. Jeg er meg og du er deg og vi er bra nok som vi er, og det viktigste er at vi er bra nok for oss selv, hva andre mener betyr ikke noe. Det eneste som betyr noe er hva den du elsker og verdsetter, tenker om deg, og du verdsetter ikke noen som ikke verdsetter deg ❤️ husk det Jeg kjenner på sinnet ditt, jeg har vært mye sint jeg også. Men den tid er forbi nå, jeg har kasta bort nok tid på å være sint på mennesker. Anonymkode: a2d05...da7 Jeg tror ikke helt jeg forstår hvordan ditt innlegg henger sammen med mitt. Jeg har ikke, og har aldri hatt, noen planer om å endre meg for en mann. Jeg gidder ikke spille spill og late som jeg er noe jeg ikke er. Det eneste som kunne vært litt morsomt er å leke trassig drittunge og gjøre stikk motsatt av det kvinnehatergjengen her på KG driver så ønsker seg hele tiden. Det jeg er lei av er at menn skal mene så forbanna mye om oss kvinner hele tiden. De har veldig sterke meninger om alt fra hva vi har på oss når vi sitter i sofaen på kvelden, til hvordan vi bør takle graviditet og fødsel. Det er fullstendig idiotisk. Vi kvinner legger oss ikke opp i menns liv på samme måte, de får leve livene sine i fred som de vil. Mens kvinner, vi skal bombarderes av alle menns preferanser. Fordi de skriker så høyt om det, og snakker om det som om alle som ikke lever opp til deres preferanse er en fornærmelse mot hele deres vesen. Det må bli slutt at alle skal mene så mye om hvordan kvinner lever sine liv, vi bestemmer selv hva som er best for oss. Om du leser litt rundt her på KG, spesielt Singelliv og dating og Skråblikk og generaliseringer, så ser du hva jeg snakker om. Det dukker opp slike innlegg omtrent hver dag, og de fleste av dem er ganske så meningsløse. Ingen kan like eller føle seg tiltrukket av alle, hverken menn eller kvinner, og alle må vi innse at våre preferanser kan gjøre det vanskeligere å finne en partner, både menn og kvinner. Jeg ønsker altså ikke at menn ikke skal ha preferanser og jeg føler ikke noe behov for å prøve å leve opp til alles preferanser, det eneste jeg vil er å leve livet mitt i fred, som det passer meg. Og nei, det gjelder ikke alle menn, men det er gjerne disse mennene som har det med å skrike høyest. Ellers synes jeg at en trakasserende kommentar er en for mye. Og jeg er sint på hvem jeg vil, så lenge jeg vil, og så mye jeg vil. Anonymkode: ea2fb...d1d 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #20 Skrevet 1. august 2021 Alterego666 skrev (13 timer siden): Jeg vil definitivt ha en kvinne som ikke trenger meg, men som likevel velger meg gang på gang. En som planlegger for tid sammen med meg, men som likevel jar sitt eget liv uavhengig av meg. Hvorfor skal hun velge deg når hun ikke trenger deg? Hvorfor skal hun planlegge tid med deg når hun har sitt eget liv? Anonymkode: 1324a...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå