Gå til innhold

Hvilke ting setter du pris på at din partner gjør for deg i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva gjør du for h*n?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han skriver god morgen-melding hver morgen (han drar på jobb før jeg våkner). At han spør hvordan dagen min har vært når han kommer hjem fra jobb. At han gir meg små oppmerksomheter innimellom, for eksempel kjøper en liten ting han vet jeg liker. At han gir meg orgasmer hver dag. 

❤️

Anonymkode: 1f506...726

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han passer på meg og bruker deler av sin dag på å gjøre min dag bedre. 

Og jeg gjør det tilbake til han. Vi er snille med hverandre og gjør små og store ting gjennom dagen som gjør at hverdagen glir litt enklere. Jeg er så glad jeg sluttet å forvente at andre skal gjøre ting for meg, og heller begynte å gjøre ting for andre. 

Da falt veldig mye på plass. Han gjør meg til en bedre person, og jeg er så takknemlig for det at jeg ønsker å bruke dagen min på å hjelpe han med sin dag. 

Det beste i verden er når man føler det blir gjengjeldt tilbake også. Jeg elsker å samarbeide med den mannen! ❤️

Anonymkode: 93caa...61e

AnonymBruker
Skrevet

Han er opptatt av å prøve ut nye oppskrifter på mat han tror jeg vil like, han holder alltid hånden min når vi går ute, han passer alltid på at jeg er trygg, han ønsker å inkludere meg i alt han gjør og alle planer han legger, han planlegger spennende utflukter for oss enten alene eller med venner, han støtter meg alltid hvis jeg har det vanskelig og han heier meg fram med hobbyer og prosjekter jeg har, og får meg til å tro mer på meg selv. 

Han lærer meg litt opp på kjøkkenet, fordi det er noe måte han viser kjærlighet og dermed betyr det mye for han å motta det og jeg vil gjerne gjøre en innsats for å prøve å møte ham på det. Han har skjønt at jeg er glad i ord og små gestures, så han har lært seg å skrive små post it lapper til meg med komplimenter eller hvor mye jeg betyr for han. Vi møtes ganske greit på midten i grunn :)

Anonymkode: b36b5...052

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det ikke mye hun gjorde tilbake. 🤣

Anonymkode: 7088a...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk ingenting de gjør for ham. 🤣🤣

Snart pakker han og går for han innser hvor utakknemlig folk er. 

Skrevet

Fin tråd. 

Han passer på meg, har masse omsorg og ser meg.

Jeg koser og gir komplimenter.

Ellers avlaster vi hverandre når en er ekstra sliten, vi inkluderer hverandre, gir egentid, og støtter hverandres ønsker og hobbyer 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Her var det ikke mye hun gjorde tilbake. 🤣

Jeg så ikke at det var en del av spørsmålet, jeg svarte utifra tittelen.

For min del holder jeg huset fint, jeg kjøper nye klær i stilen han liker, jeg overrasker han med sexy undertøy og kostymer og leketøy innimellom, jeg drikker litt med han på date nights selv om jeg selv foretrekker å holde meg edru, men han liker det å kunne dele noen glass sammen. Jeg ordner i stand for guttekveld hvis det er en stor fotballkamp og han tar gjerne noen øl med kompisene et par ganger i uka (vi har ikke barn). Jeg skriver lapper til han - var slik han plukket opp å gjøre det samme for meg.

Jeg kjøper en spenneske whisky til han hvis han har hatt en slitsom periode og endelig har mulighet til å slappe av. Jeg kjøper med favorittmaten hans som takeaway hvis jeg er i det området (et stykke unna). Jeg rer opp senga hver morgen fordi han synes det er så koselig å komme tilbake til på kvelden, noe jeg ikke var veldig opptatt av tidligere. Nå er jeg jo enig, så jeg gjør det for oss begge to forsåvidt.

Ellers passer vi begge på hverandre hvis det er sykdom. Han passer på bilen min, mtp oljebytte og alt som er nødvendig der, og jeg hjelper ham huske hans familiemedlemmers bursdager og hundene vaksiner, vask av hundene, kjøpe mat og godis til dem etc. Vi gir også massage til hverandre ofte, enten utifra behov etter vondter eller som kos.

Vi har en veldig fin balanse som er flytende og fleksibel. Når jeg har det travelt eller har det vanskelig, tar han mer tak og hjelper til å få meg hentet inn igjen. Når han er travel og sliter seg ut med hardtrening i tillegg, tar jeg på meg mer av hus og mat. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye :) Jeg må starte med å si at jeg er kronisk syk, fysisk, og kan ikke gjøre like mye som han. Derfor er det litt ubalansert.

- Han kommer med kaffe til meg på senga hver morgen.
- Han spør meg alltid hvordan jeg har det, og om han kan gjøre noe for at jeg skal få en bedre dag (jeg gjør det samme tilbake).
- Han lager middag til oss, stort sett det jeg har lyst på (så jeg sørger for det er noe vi begge liker godt)
- Han kommer og klemmer på meg gjennom dagen.

Jeg har ikke mye krefter, men jeg gjør det han virkelig misliker. Jeg vasker klær, og jeg lager handleliste og matplan for uka. Jeg liker planlegging, han liker det ikke, så jeg tar den delen for oss. Jeg organiserer og smårydder når jeg har krefter.

Når jeg har en god dag passer jeg på å bake noe han liker (kake, boller, cookies etc) i stor porsjon, så vi kan fryse ned og spise fremover. Jeg prøver å lage middag en gang i uka, og går etter hans favoritter.

Ellers er vi bare veldig gode mot hverandre. Han har en enorm omsorg for meg og forstår om jeg fysisk ikke kan gjøre noe på en uke, og tar klesvasken uten å mukke. Han vet jeg gjør alt jeg kan, og det er viktig.

Kom på en ting til, jeg skriver ned hva han sier han ønsker seg i løpet av året. Han glemmer det så fort han har sagt det, og gleden er alltid stor når han får noe han hadde glemt han trengte eller hadde lyst på :) 

Anonymkode: 6facf...540

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom på en ting til, jeg skriver ned hva han sier han ønsker seg i løpet av året. Han glemmer det så fort han har sagt det, og gleden er alltid stor når han får noe han hadde glemt han trengte eller hadde lyst på :) 

Anonymkode: 6facf...540

Dette gjør vi også! Alt fra småting til store ting 🥰 

Vi er også flinke til å gi hverandre små gaver i hverdagen innimellom, hvis vi kommer over noe den andre andre vil bli glad for. Og vi kjøper blomster til hverandre (tips damer; alle mennene jeg har vært sammen med har blitt veldig glade for blomster de også, ikke bare kvinnene!)

• Liker 1
Skrevet

Klipper nesehårene mine 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (1 minutt siden):

Klipper nesehårene mine 

That the one, that's love!

Anonymkode: 39435...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...