Gå til innhold

Hvorfor er det menn uten følelser som ender opp med damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det menn som ikke bryr seg om dama som får hun? Damer faller for de mennene som har sex med dem og går videre til neste.

Når en mann får følelser så blir damer frastøtt, hvorfor? Hvorfor vil de ikke ha en som har følelser og vil være sammen med dem? Hvorfor lykkes menn når de skjuler sine følelser og motiver?

Anonymkode: 61316...b6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oida... 

Anonymkode: ee492...504

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja si det. Folk er da heldigvis forskjellige da. Kanskje lete etter damer et annet sted? 

Anonymkode: ed5c2...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 18 så falt jeg for slike menn, fordi jeg søkte spenning ... Nå er jeg 24 år og er sammen med drømmemannen. Han er definisjon «drømmemann» fordi han bryr seg om meg, respekterer meg og er en omsorgsfull person samtidig kjekk og min type . Ingen kvinner vil ha en mann som ikke bryr seg til kjæreste . De ustabile mennene er bare for morro .. bruk og kast i de fleste kvinners øyne . Ikke en mann man vil gifte seg med og bygge et stabilt forhold med.

Anonymkode: c0b37...3e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja si det. Folk er da heldigvis forskjellige da. Kanskje lete etter damer et annet sted? 

Anonymkode: ed5c2...bbe

Hvorfor skulle noen i det hele tatt like noen som ikke bryr seg om dem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da jeg var 18 så falt jeg for slike menn, fordi jeg søkte spenning ... Nå er jeg 24 år og er sammen med drømmemannen. Han er definisjon «drømmemann» fordi han bryr seg om meg, respekterer meg og er en omsorgsfull person samtidig kjekk og min type . Ingen kvinner vil ha en mann som ikke bryr seg til kjæreste . De ustabile mennene er bare for morro .. bruk og kast i de fleste kvinners øyne . Ikke en mann man vil gifte seg med og bygge et stabilt forhold med.

Men du hadde ikke likt han om han sa "jeg elsker deg" eller om han fikk alt til å handle om deg? eller hvis han sendte deg meldinger? eller så på deg og prøvde å være med deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært skikkelig forelsket i og elsket snille menn. Uten unntak. Jeg har vært betatt av såkalte badboys, men aldri sett for meg en fremtid med dem

Anonymkode: ee492...504

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du hadde ikke likt han om han sa "jeg elsker deg" eller om han fikk alt til å handle om deg? eller hvis han sendte deg meldinger? eller så på deg og prøvde å være med deg?

Hva mener du?? Jeg falt for kjæresten min fordi han var kjekk, ga meg oppmerksomhet,  viste omsorg, direkte , ærlig , osv osv.. Jeg kjente at han virkelig brydde seg om meg, og var og er glad i meg! Det fikk meg til å falle for han , og nå elske han. Båndet vårt blir bare sterkere og sterkere . Damer vil ha ordentlige menn!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du?? Jeg falt for kjæresten min fordi han var kjekk, ga meg oppmerksomhet,  viste omsorg, direkte , ærlig , osv osv.. Jeg kjente at han virkelig brydde seg om meg, og var og er glad i meg! Det fikk meg til å falle for han , og nå elske han. Båndet vårt blir bare sterkere og sterkere . Damer vil ha ordentlige menn!

Jeg har bare blitt avvist når jeg bryr meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har bare blitt avvist når jeg bryr meg. 

Da går du etter feil damer.. En dag så finner du nok drømmedama di. Man må møte på mange drittfolk før man møter den rette. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da går du etter feil damer.. En dag så finner du nok drømmedama di. Man må møte på mange drittfolk før man møter den rette. 

Kanskje jeg er skyldig i det selv. 

Har ingen grunn til å være betatt av noen som ikke tåler ansiktet mitt. 

Skrevet

Slike mannfolk fortjener ikke damer resten av livet når noen reiser så langt for kjærligheten for å bli møtt av en dust. Uansett om ting ikke klaffet så kunne en jo være hyggelig med hverandre gjennom helgen for å være grei lissom. 

AnonymBruker
Skrevet

Du får bli mer som dem som har draget da? Fake it till you make it

Anonymkode: 4c0da...ecf

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du får bli mer som dem som har draget da? Fake it till you make it

Anonymkode: 4c0da...ecf

idiotisk innfallsvinkel. En som er snill og vil ha et seriøst forhold kan ikke fake bad boy tendenser. Like lite som jeg kan banke en kvinne, kan en snill mann fake bad boy oppførsel. Det vil bli utført feil, det blir oppfattet feil, og det vil føles enormt ubehagelig for den snille personen sin side. Finn heller en kvinne som ikke må ha spenning hele tiden og dras til bad boys. Det er garantert en god del kvinner som har dette i seg, og ikke må ødelegge seg selv før de innser at slike mennesker ikke er bra for de. Mange innser det ikke før det er for sent og er mentalt skadet for livet.

Skrevet

Noen kvinner faller for populære menn og noen menn faller for populære kvinner. Dette skjer ofte når en er 10-25 år. Når en blir eldre blir man ofte mer moden.

Jeg tror dette har med nyttemaksimering. Det er en mekanisme som sier at man vil ha det man ikke kan få. Hjernen lurer oss til å tro at  dette er bra fordi det er så vanskelig og nesten uoppnåelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er jo kjekke og sjarmerende.

Anonymkode: 5816f...adb

AnonymBruker
Skrevet

Er det?

Eller er det du som har vært uheldig med menn?

Anonymkode: 67c2d...b27

Skrevet

Hvem er disse damene som blir frastøtt av følelser? 🤷‍♀️

Blir man frastøtt, så handler det ikke om følelser - men mangel på attraksjon eller kjemi. 

Gjest Henkjønnet
Skrevet

Fordi kvinner er seksuelt tiltrukket av menn med mørke personlighetstrekk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...