SurDiamant Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Andre som finner det deilig å fantasere sammen, sexte osv ? Selv syns jeg det er en magisk deilig måte å bygge opp og leve seg inn i en pirrende fortelling 🤤🤩 3
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Enig, jeg traff ei lokal dame som tenner på det samme via sukker.no, vi er begge innstilt på at vi ikke skal treffes... Vi vil bevare den hemmeligheten av å vite at vi er kåte på hverandre. Beskrivelsen på hvordan vi skulle ha hatt sex sammen, får oss til å bli spinnville. Vi bare nikker og smiler til hverandre, når vi treffes på bensinstasjonen... jeg hadde ikke i min villeste fantasi tenkt at hun kunne være så innmari kåt🤪 3
Gjest Kwest Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Har egentlig aldri gjort det før, men kjente det pirre en del når jeg las en liknende tråd igår, så leker litt med tanken på å prøve😊
Gjest Elder Millennial Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 (endret) SurDiamant skrev (5 timer siden): Andre som finner det deilig å fantasere sammen, sexte osv ? Selv syns jeg det er en magisk deilig måte å bygge opp og leve seg inn i en pirrende fortelling 🤤🤩 Det er kjempe spennende. Mange som driver med dirty snaps og den type ting. Det er nok veldig skjeft fordelt hos kjønnene hvem som driver på med dette. Vil si det er 90% menn som driver med dette, så det kan være vanskelig å finne damer om du kun er interessert i det. Det finnes også mange menn der ute som gir seg ut for å være damer, så vær litt obs på det. Ellers er det vel ikke utenkelig at det sitter en del damer på KG som godt kunne tenke seg en anonym flørt? (ikke meg altså😅😉) Jeg gjør det med mannen om vi ikke er sammen en kveld, det er en fin måte å bygge opp forventningene på 🤩 Endret 31. juli 2021 av Elder Millennial
Strange Doll Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Jeg elsker sexting, jeg og mannen gjør det mye når han er på jobbreise 2
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Det er kjempe spennende. Mange som driver med dirty snaps og den type ting. Det er nok veldig skjeft fordelt hos kjønnene hvem som driver på med dette. Vil si det er 90% menn som driver med dette, så det kan være vanskelig å finne damer om du kun er interessert i det. Det finnes også mange menn der ute som gir seg ut for å være damer, så vær litt obs på det. Ellers er det vel ikke utenkelig at det sitter en del damer på KG som godt kunne tenke seg en anonym flørt? (ikke meg altså😅😉) Twitter-damer er ikke som KG-damer har jeg merket meg... KG-damene er mere pertentlige og romantiske, og en smule mere lik den virkelige verden. Men jo elder damene blir, jo mere rå blir de til å skrive om ting de vil oppleve. De yngre-damene er bare ute etter å vise kropp, og vet nesten ikke hva som tenner dem🙈 2
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Jeg elsker sexting, jeg og mannen gjør det mye når han er på jobbreise Dette tror jeg er veldig smart av dere, ikke alt kan sier med prat, men med tekst kan man udype mere rå og lidenskapelig til kjærlighet og sex... Det blir ekstra godt å komme hjem da🥰
Strange Doll Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Dette tror jeg er veldig smart av dere, ikke alt kan sier med prat, men med tekst kan man udype mere rå og lidenskapelig til kjærlighet og sex... Det blir ekstra godt å komme hjem da🥰 Ja, jeg er veldig fornøyd med det. Man trenger en litt pirrende hverdag 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Dette tror jeg er veldig smart av dere, ikke alt kan sier med prat, men med tekst kan man udype mere rå og lidenskapelig til kjærlighet og sex... Det blir ekstra godt å komme hjem da🥰 En slags trygghet til hverandre? Anonymkode: 33973...aac
Gjest Elder Millennial Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 Bamseklemmer skrev (9 minutter siden): Twitter-damer er ikke som KG-damer har jeg merket meg... KG-damene er mere pertentlige og romantiske, og en smule mere lik den virkelige verden. Men jo elder damene blir, jo mere rå blir de til å skrive om ting de vil oppleve. De yngre-damene er bare ute etter å vise kropp, og vet nesten ikke hva som tenner dem🙈 Var det bevist at du skrev elder og ikke eldre? 🤣🤣🤣 Joda, man blir jo gjerne tryggere med alderen😄 Bare vent til jeg blir 40, da kommer jeg jo til å være helt rå🤩🤣🤣🤣🙈
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En slags trygghet til hverandre? Anonymkode: 33973...aac Ja, på en måte... det fiines dem som er litt sjenert selv om de er i et forhold. Tekstingen kan da avsløre sitt virkelige jeg, fordi man slipper å se hverandre i øynene...
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 (endret) Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Var det bevist at du skrev elder og ikke eldre? 🤣🤣🤣 Haha, du oppdaget det ja... jeg gjorde det bare på pur jævelskap😂😇 Er du ikke 40 enda? Du er jo såvidt innkjørt... men snill og rå er du tross elderen... Endret 31. juli 2021 av Bamseklemmer
SurDiamant Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2021 26 minutter siden, Elder Millennial said: Det er kjempe spennende. Mange som driver med dirty snaps og den type ting. Det er nok veldig skjeft fordelt hos kjønnene hvem som driver på med dette. Vil si det er 90% menn som driver med dette, så det kan være vanskelig å finne damer om du kun er interessert i det. Det finnes også mange menn der ute som gir seg ut for å være damer, så vær litt obs på det. Ellers er det vel ikke utenkelig at det sitter en del damer på KG som godt kunne tenke seg en anonym flørt? (ikke meg altså😅😉) Jeg gjør det med mannen om vi ikke er sammen en kveld, det er en fin måte å bygge opp forventningene på 🤩 Du er nok inne på noe der 😊 Det er nok veldig mange etablerte par som bruker dette for å krydre hverdagen, pirre hverandre med f.eks. å sende utfordringer eller beskrivelse til den andre om hvordan de leker seg på egenhånd hjemme mens den andre er på jobb, på bussen eller i andre settinger hvor det er litt risky å lese (men man klarer ikke la vær 😅)
SurDiamant Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2021 19 minutter siden, Strange Doll said: Jeg elsker sexting, jeg og mannen gjør det mye når han er på jobbreise Ja ikke sant det er deilig? ☺️
Gjest Elder Millennial Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 SurDiamant skrev (Akkurat nå): Du er nok inne på noe der 😊 Det er nok veldig mange etablerte par som bruker dette for å krydre hverdagen, pirre hverandre med f.eks. å sende utfordringer eller beskrivelse til den andre om hvordan de leker seg på egenhånd hjemme mens den andre er på jobb, på bussen eller i andre settinger hvor det er litt risky å lese (men man klarer ikke la vær 😅) Jeg tar også bilder som jeg har lagret til just sånne anledninger . Synes det er kjempe gøy å sende ett fekt bilde mens vi sitter i ett ellers så kjedelig middagsselskap 🤣🤣🙈🙈
Swing Skrevet 31. juli 2021 #16 Skrevet 31. juli 2021 Har bare gjort det i forbindelse med damer jeg har datet/vært i forhold med! Tanken på å gjøre det med noen anonymt virker veldig spennende, og kanskje litt befriende!? 1
SurDiamant Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #17 Skrevet 31. juli 2021 5 minutter siden, Elder Millennial said: Jeg tar også bilder som jeg har lagret til just sånne anledninger . Synes det er kjempe gøy å sende ett fekt bilde mens vi sitter i ett ellers så kjedelig middagsselskap 🤣🤣🙈🙈 Ja ikke sant ? 😂 Har hatt noen sånne opplevelser hvor jeg har fått litt hetta når jeg har vært litt uforberedt og plukker opp tlf for å lese en mld med mange rundt 😅
Gjest Kwest Skrevet 31. juli 2021 #18 Skrevet 31. juli 2021 Elder Millennial skrev (56 minutter siden): Det er kjempe spennende. Mange som driver med dirty snaps og den type ting. Det er nok veldig skjeft fordelt hos kjønnene hvem som driver på med dette. Vil si det er 90% menn som driver med dette, så det kan være vanskelig å finne damer om du kun er interessert i det. Det finnes også mange menn der ute som gir seg ut for å være damer, så vær litt obs på det. Ellers er det vel ikke utenkelig at det sitter en del damer på KG som godt kunne tenke seg en anonym flørt? (ikke meg altså😅😉) Jeg gjør det med mannen om vi ikke er sammen en kveld, det er en fin måte å bygge opp forventningene på 🤩 Begynner nesten å angre på at jeg ikke har snappen din😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå