AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Del Skrevet 30. juli 2021 Jeg liker Impresjonisme og Ekspresjonisme. Anonymkode: e782e...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 30. juli 2021 #2 Del Skrevet 30. juli 2021 Surrealisme er vel neppe en epoke, men det er en stil som tiltaler meg. Stort sett alt av Salvador Dali. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 Barokken. Anonymkode: 6f955...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Alle historiske kunstepoker er fascinerende fordi de gjenspeiler tiden. Har vært salig når jeg har sett rennessansekunst i Italia, og like salig på Tate modern sitt Rotkho rom (abstrakt ekspresjonisme fra 1950-tallet) Det jeg har mest av på veggen hjemme er derimot postmodernisme og street art. Anonymkode: 53d1d...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Del Skrevet 30. juli 2021 Ts Beklager overskriften, jeg vinglet mellom epoke og epoken. Det skal stå hvilke. Anonymkode: e782e...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #6 Del Skrevet 3. august 2021 Nå er jeg glad i veldig mye forskjellig kunst. Men ekspresjonisme og abstrakt ekspresjonisme står mitt hjerte særdeles nært. Helen Frankenthaler er yndlingskunstneren min 🥰 Anonymkode: 391dd...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå