Gå til innhold

Fb profil, hvor detaljert

hablador

Anbefalte innlegg

Legger dere til noe f.eks i kategorien familiemedlemmer, altså legger dere til ulike familiemedlemmer dere har et familiært forhold til under denne? Mor, far, datter, kusine m.m. Vanlig? 

Legger dere til info på alle punkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
hablador skrev (22 timer siden):

Legger dere til noe f.eks i kategorien familiemedlemmer, altså legger dere til ulike familiemedlemmer dere har et familiært forhold til under denne? Mor, far, datter, kusine m.m. Vanlig? 

Legger dere til info på alle punkter?

Ja, det gjør jeg men de må godta at jeg tagger dem som mor, far også videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er generelt sett veldig forsiktig med å dele relasjoner og tagge på Facebook. Som mange har jeg en god del fb-venner jeg ikke kjenner i virkeligheten, eller ikke har kjent siden vgs. Er ikke så komfortabel med at fremmede skal vite så mye om meg. Ikke at jeg tror annenhver person på fb er en potensiell stalker, men jeg ønsker ikke å dele store mengder informasjon om meg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Legger ikke ut privat informasjon, har gjort det slik at jeg må godkjenne tagging, ingen kan skrive på veggen min, og så vidt jeg vet finnes det ingen bilder av meg hverken på FB eller ellers på nettet, knyttet til mitt navn. Jeg har vært bevisst på dette hele tiden, selv ikke jobben min har klart å presse meg til å legge ut portrett på nettet. Årsaken til at jeg er så forsiktig er ubehagelig stalking som endte med at politiet måtte hjelpe meg. Det finnes så mange slags mennesker der ute, og for meg har det blitt en selvfølge at jeg ikke blottlegger noe som helst på internett. Mine instakontoer inneholder ikke bilder av mennesker, og FBkontoen brukes bare for å opprettholde kontakt med mennesker som ellers har lett for å «bli borte».

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...