AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Er prøver. Ikke tatt en test enda men er va 12-13 dpo. Venter mens før eller rundt mandag. Vært litt småkvalm innimellom de siste dagene. Men nå kjenner jeg mensmurringer som jeg gjør før mens. Trur mens er på vei 😕 Eller er det fortsatt håp om graviditet? Kjennes helt likt som når mens kommer. Det murrer der nede. Anonymkode: 50d43...392
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Jeg hadde menssmerter dagen før IKM og på IKM. Begynte å spotte brunt i tillegg, så var helt sikker på at mensen var rett rundt hjørnet. Mensen kom aldri😊 Krysser fingrene for deg🙏🏻 Anonymkode: ac0e3...eec 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Nei du kan fortsatt være gravid😊 jeg hadde ømme nipler og mensmurringer før jeg fikk positiv test👍🏼 Men niplene var ømmere enn vanlig før mens Ts Anonymkode: 99e47...a91
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei du kan fortsatt være gravid😊 jeg hadde ømme nipler og mensmurringer før jeg fikk positiv test👍🏼 Men niplene var ømmere enn vanlig før mens Ts Anonymkode: 99e47...a91 Har ømme bryster som vanlig i dpo men ikke ømme brystvorter. Regner med eggløsning var lørdag eller søndag for to uker siden. Ikke like mye murringer til nå idag da. ts Anonymkode: 50d43...392
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Jeg hadde mild mensmurring (ikke like kraftig som ved mens) dagene før og på IKM. Ellers ingen andre symptomer. Puppene hadde blitt litt mer fyldigere kanskje. Litt usikker. Hadde ikke studert puppene før og etter. Testet positiv 3 dager etter IKM. Er i 12 uke nå😊 Så det er fullt mulig for graviditet ja😁 Anonymkode: ac0e3...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå