AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Noen som har dette? De tre midterste tærne henger liksom sammen den første halvannen centimeteren, hvis jeg måler fra hvor lang ned det går ved storetåen🙈 Veldig rart. Og en veldig merkelig lilletå, som er som en liten ball, helt presset oppi tåen vedsiden av og med en negl som ser ut som er strek. Noen andre som har rare tær? Anonymkode: daf8c...bee
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Min sønn har to slike sammenvokste tær, de to ved siden av storetåa. På begge bein. Jeg har en lignende lilletå som du beskriver. Vi har aldri hatt noen plager med de rare tærne våre, annet enn for min del at det ofte er lilletåa jeg får gnagsår på hvis jeg går i dårlige sko. Håper du ikke plages for mye av dine rare tær, sønnen vår mener at tærne hans er gode svømmetær. Anonymkode: 3a01a...0f9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Min mor har det, jeg har det og datteren min, og. Men datteren min har mindre sammenvokst enn meg så kanskje det forsvinner i neste generasjon? De to ved siden av stortåa på begge føtter. Men har ikke tenkt så mye over det, egentlig. Anonymkode: 4e383...ef7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Min ene datter og jeg har også to tær som er ganske sammenvokst. Vi har begge også lange lilletær og forskjellig størrelse på storetærne. Den andre datteren min har "normale" tær med små lilletær og lik størrelse på storetærne. Så hun eldste og pappaen mener vi har rare føtter🤪 Anonymkode: 010eb...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå