lillesky Skrevet 18. september 2005 #1 Del Skrevet 18. september 2005 Å, i dag kræsja DE søte fuglene i vinduet! De var så små g søte! Samboer tok bilde av dem, og jeg satt og fulgte med på dem, om de kom seg. Passet på at hverken hunden eller de to kattene så fuglene. Og etter ca. en halv time så fløy den ene avgårde, og etter enda lenger tid fløy den andre! Det var to hann kongefugler, norges minste fugler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. september 2005 #2 Del Skrevet 18. september 2005 De var kjempesøte! Bra det gikk godt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2005 De var kjempesøte! Bra det gikk godt med dem. ← Ja, jeg ble så glad når de begge fløy! Småfugler er ganske hardføre! Var skikkelig drama her altså, på en helt alminnelig søndagsettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 18. september 2005 #4 Del Skrevet 18. september 2005 Det var veldig koselig! Kjempesøte var de, fuglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 18. september 2005 #5 Del Skrevet 18. september 2005 Åååå! KJEMPESØTE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #6 Del Skrevet 20. september 2005 Så søte I den verste småfugl-hakkingen må foreldrene mine klistre post-its på vinduene slik at fugleungene ikke skal fly på vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. september 2005 #7 Del Skrevet 20. september 2005 Helledussen Kjempesøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå