AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Tittelen sier seg selv, hvordan glemmer jeg han? Anonymkode: 772ff...99f
Gjest Henkjønnet Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Blokk han overalt og lev livet som vanlig? Hold deg opptatt? Møt nye mennesker? Eller er dette en som knulla deg så bra at han brente seg fast inne i hjernen din. Hvis det er tilfellet kommer du aldri til å glemme han
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Hvor lenge var dere sammen? Hvordan ble det slutt? Anonymkode: fefea...8a6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Ta tiden til hjelp. Se framover. Mange klemmer. Anonymkode: 4f7f1...457
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Innse at det er helt slutt Gi opp håpet Hold fysisk avstand Fjern han på sosiale medier Ikke spør venner og kjente hva han driver med Ta tiden til hjelp ❤️ Selv om du gjør alt dette, så tar det fortsatt litt tid Anonymkode: 897a7...7d6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Se han for deg mens han sitter å trykker ut en kabel på do🤣 Seriøst. Det her funket litt for meg når jeg hadde det som værst. Ta han ned fra pidestallen! Men sant skal sies. Noen tar vi alltid med oss. Men tiden hjelper masse. Du må nok føle på dette en stund ..kanskje lenge. Det også er normalt. Prøv å lev det beste livet du kan. Er han virkelig verdt det? Det er 7 billioner mennesker. Du kommer til å få kjemi (bedre) med en annen en dag. Sikkert flere 😊 Klem Anonymkode: d7a6d...986
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 Henkjønnet skrev (15 timer siden): Blokk han overalt og lev livet som vanlig? Hold deg opptatt? Møt nye mennesker? Eller er dette en som knulla deg så bra at han brente seg fast inne i hjernen din. Hvis det er tilfellet kommer du aldri til å glemme han Helt til det kommer en ny og gjør det enda bedre! 😊 Anonymkode: d7a6d...986 1
Gjest Henkjønnet Skrevet 31. juli 2021 #8 Skrevet 31. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Helt til det kommer en ny og gjør det enda bedre! 😊 Anonymkode: d7a6d...986 Ja da må hun ut og bli pult, ikke bruke energien på å tenke på eksen
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #9 Skrevet 31. juli 2021 Det som fungerer best for meg er å begynne å date andre. Vips så er han glemt 😊 Anonymkode: 462ef...107
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #10 Skrevet 31. juli 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: Det som fungerer best for meg er å begynne å date andre. Vips så er han glemt 😊 Anonymkode: 462ef...107 Dette kan gå veldig galt hvis man ikke har jobbet seg gjennom det. Alt avhenger av hvordan man er som person, hvis man har lett for å gi slipp på ting vil dekke kunne fungere. Men, i altfor mange tilfeller drar mennesker mer seg grums inn i nye forhold. Det beste er alltid å sørge for å sjekke inn med seg selv og finne ut hvorvidt man føler seg ferdig med bruddet, om man føler seg bitter eller sint. Da har man det beste utgangspunktet for et nytt forhold! TS, jeg kan gi deg mange gode tips til hvordan reprogrammere reaksjonsmønstrene i hjernen for å lettere gi slipp på det som har såret. Fremgangsmåten avhenger litt av hvordan bruddet var og hvor seriøst forholdet var og om man er nødt til å forholde seg til personen eller ikke, men jeg skal gjerne gi deg all infoen jeg har om du kan gi litt smått av info. Sender deg uansett mange varme klemmer, det er kjempevondt når man står i det! Anonymkode: fefea...8a6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #11 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dette kan gå veldig galt hvis man ikke har jobbet seg gjennom det. Alt avhenger av hvordan man er som person, hvis man har lett for å gi slipp på ting vil dekke kunne fungere. Men, i altfor mange tilfeller drar mennesker mer seg grums inn i nye forhold. Det beste er alltid å sørge for å sjekke inn med seg selv og finne ut hvorvidt man føler seg ferdig med bruddet, om man føler seg bitter eller sint. Da har man det beste utgangspunktet for et nytt forhold! TS, jeg kan gi deg mange gode tips til hvordan reprogrammere reaksjonsmønstrene i hjernen for å lettere gi slipp på det som har såret. Fremgangsmåten avhenger litt av hvordan bruddet var og hvor seriøst forholdet var og om man er nødt til å forholde seg til personen eller ikke, men jeg skal gjerne gi deg all infoen jeg har om du kan gi litt smått av info. Sender deg uansett mange varme klemmer, det er kjempevondt når man står i det! Anonymkode: fefea...8a6 Okay, hvordan når man MÅ forholde seg tul han. Anonymkode: f7c94...4a9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 Tillat deg å kjenne på sjalusi og bitre følelser. For meg hjalp det utrolig nok å høre på og leve seg inn i Olivia Rodrigo sitt album SOUR. Mye agg som kom ut der gitt, etter et halvt år med fornektelse av at jeg egentlig hadde blitt såret. Ikke steng ned og lat som om det ikke har gått innpå deg. Snakk med venner om det og vær sint og lei deg en stund. Anonymkode: e62c9...b16 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #13 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor lenge var dere sammen? Hvordan ble det slutt? Anonymkode: fefea...8a6 Vi holdt på, jeg trodde vi var på vei til å bli seriøse og hadde ordentlig følelser for han, også har han sex med noen andre… Anonymkode: 772ff...99f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi holdt på, jeg trodde vi var på vei til å bli seriøse og hadde ordentlig følelser for han, også har han sex med noen andre… Anonymkode: 772ff...99f Faens dust. Har opplevd det samme. Noen er bare helt idiot. Man føler seg så dum og latterliggjort og selvtilliten får en stor knekk. Det eneste som hjelper er tid... det kan ta lang tid ❤️ Men du MÅ virkelig holde deg så langt borte som du klarer, både i virkeligheten og alle internettplattformer. Det er KJEMPEVIKTIG. ALLE kanaler på web/tlf må slettes. Hjernen din kommer til å kicke hver eneste gang du ser navnet hans skrevet, som i " #### liker dette". Du må fjerne denne dopamintilførselen til hjernen. Anonymkode: e62c9...b16
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Vi holdt på, jeg trodde vi var på vei til å bli seriøse og hadde ordentlig følelser for han, også har han sex med noen andre… Anonymkode: 772ff...99f Var det over en lengre periode som et halvt år eller kort tid 1-2 måneder osv? Må dere treffes jevnlig eller er det snakk om muligens tilfeldig treff på butikk og slikt? Anonymkode: fefea...8a6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 Nå er jeg i litt samme situasjon.. Faen altså 😭 Håper det går bedre med deg TS.. og håper jeg snart følger i dine sko isåfall.. Anonymkode: fefea...8a6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå