Gå til innhold

Interiørmagasin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jul skal vi på husjakt. Sansynligvis trenger det huset vi ønsker å pusse opp trenger endel oppussing har jeg lyst å abbonere på et interiørblad. Finnes det et som dreier seg mer om oppussing en om småting og tang. Hvem av bladene bør jeg da velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en tur på biblioteket og lånt med meg bunkevis av blader fra det siste året jeg...

Skrevet

Spør Alwa!

Hun har skikkelig peil på dette! :Nikke:

Skrevet

Selvfølgelig, at jeg ikke tenkte på henne :)

Skrevet

Da vil jeg faktisk anbefale deg en bok. Den store interiørboken av Terence Conran. Her tar han for seg rom for rom, presenterer smarte løsninger og gode ideer. Også er det mange fine illustrasjoner i både i form av bilder,tegninger og planløsninger.

Anbefales på det varmeste :icon_razz:

De bladene jeg liker best er Interiør magasinet, Elle interiør og Interiørmagasinet Maison. Men i mange interiørblader går det mer på reportasjer som viser hvordan det har blitt,nybygde hus osv. Hvis du vil ha en nærmere innføring i hvordan du løser ditt og datt vil jeg heller anbefale boka ;)

Håper det hjalp :klem:

Skrevet

Når det gjelder interiørblad, er det bare ett som gjelder; BONYTT!

Skrevet
Når det gjelder interiørblad, er det bare ett som gjelder; BONYTT!

jeg er helt enig i bonytt. kjøpye elle interiør, og synes ikke det ga inspirasjon i det hele tatt, stort sett bare ting fra veldig dyre butikker, og butikker i oslo.

nordmenn flest handler jo på IKEA og skeidar o.l..

Skrevet

Jeg synes først og fremst du bør velge ut fra hva slags stil/smak du har.

Selv liker jeg godt Interiørmagasinet, ELLE interiør, BoBedre(helst den danske utgaven), danske Boligmagasinet og svenske Sköna Hem. I tillegg liker jeg godt LivingEtc.

Disse bladene tilfredsstiller min stil og smak som er en salig blanding av klassisk og moderne, romantisk og HVITT :)

Skrevet

Ser at du har fått mange svar, vil bare bekrefte at ELLE er bra og BONYTT:

Skrevet

Jeg ville også satset på bøker.

Da slipper du reklame, som det flommer over av i interiørbladene.

Ellers ville jeg tittet på svenske interiørmagasiner. De er ofte billigere og mer "praktiske" enn de norske. Mener å huske at Bo bedre på svensk er et griet alternativ.

Skrevet

Tusen takk for tips :) Ble tipset om et dansk blad på jobben i dag, men husker ikke helt hva dethet, noen som kanskje aner? :klø:

Skal sjekke ut den boka Alwa :)

Skrevet

danske Boligmagasinet ja, mente jeg leste det her også :sjenert::flau:

Gjest Bride to be
Skrevet

For tips ang. oppussing, ombygging osv.: Bøker (sjekk biblioteket)

For inspirasjon: Interiørblader, foretrekker selv også Bonytt. Men kjøper også svenske blader som Allt i hemmet, Äntligen hemma, Sköna hem, og Residence.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...