bollefisk Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Så var min dag kommet , hadde gruet og gledet meg leeeeeenge, spekulert , spekulert og atter spekulert og drevet enkelte nesten til vannvidd Igår kom det en gjen jenter løpene inn døren klokken ca 10, litt usikker på tidspunktet for alt gikk i et etter det. Det ble duket opp med felles frokost, noe som var kjempe deilig. Fikk utdelt en sang jeg skulle øve på, fikk lettere hetta da,har totalt angst for å synge... kjente panikken bre seg . Så ble jeg transportert ut i bil og på en mini kjøretur. Jeg skulle få den store gleden av å fly seglfly:hoppe: . Det var kanon gøy.MÅ oppleves!!!!!!! Vi fløy inn i en sky... så sa piloten: ser du hullet i skyen, den skal vi fly igjennom, følg med nå... så fløy vi igjennom og han satte snuten rett ned før vi loopet inn i en ny sky... jeg hyyyyyyylte noe så infernalsk og lo helt hysterisk... det var sinnsykt stilig og magen min vrengte seg, helt kanon!!!! Fikk se hjemstedet mitt slik jeg aldri har sett det før, og alt var veldig vakkert der oppe, jentene nede på bakken hadde stadig radiokontakt, sagn og spurte.Tror de var grådige missunelige , og det bør de være ...hehe.. så ble det litt mer looping før vi var nede igjen. Hodet og meg var sinnsykt fornøyd, men magen var ikke... så jeg måtte en tur å rope på elgen før vi kjørte videre. Så plukket vi opp noen venninner til på veien og turen endte opp på et gocart senter... har aldri kjørt det før, det var svinaktig morsomt det og, selv om jeg etter resultatene tydeligvis var en av de største pysene men å så gøy det var!!!!!! Så for turen videre hjem til den ene av forloverne mine hvor vi spiste lunss, og sangen ble atter påpekt at jeg måtte pugge... Og maten smakte sinnsykt godt etter en skikkelig aktiv og jeg synes sporty dag. jeg fikk på meg et par kjempe søte englevinger og en prinsesstiara med lilla pus på... syntes selv jeg ble riktig så søøt..haha Så for turen videre, hadde ingenanelse hva som skjedde (selvsagt) og jeg ble på nytt veldig positivt overrasket, vi skulle innom en hobbyverksted og lage smykker. Så det var dekket på til et langbord slik at alle skulle få lage seg et eller flere, alt etter som . Det var så utrolig koselig og gøy. Hele gjengen samlet og det virket som om alle hadde det like koselig og kjekt som jeg. Tilslutt endte vi opp hjemme hos min andre forlover, der hadde hun laget en vannvittig deilig lasagne :sikle: . Noe som falt i smak hos mange sultne mager. Resten av kvelden gikk i karakoke , leker, dans , latter og skravling.+++++en god del shotter og drikke. Så den sangen jeg fikk utdelt tidlig på dagen skulle jeg synge hjemme på karaoke, de hadde bare som plan ¨å stresse meg litt opp, noe de virkelig klarte.. *ler* Jeg synes jeg har vært super heldig som hadde et så flott og kjekt utdrikkningslag, og forloverne mine har virkelig vært flinke. Var rett og slett en drømmedag !!!!Så all honør til meta og co :bukke::bukke:
Grooo Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Hørtes ut som en perfekt dag, for noen fantastiske venner du har!
Lassie Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Hørtes ut som en super dag!! Gøy at de stresset deg opp med den sangen, litt gøy å lure litt sånn da. Du trodde sikkert du måtte stå og synge foran masse mennesker eller noe, også bare lurte de deg. Karaoke med venninnene er jo ikke noe farlig.
Boogie Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Får en drømmedag!!! Og får noen venninner du har som virkelig har visst hva du drømte om. Skjønner jo godt at magen din ikke var helt med på notene etter den flyturen Kjempeheldig er du bollefisk som har så mange gode venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå