Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske forbanna akkurat nå. Jeg har hatt en liten greie med en i over et år, og selvom vi er enige i å ikke være sammen (noe som faktisk ikke går per nå) har jeg genuint følelser for han. Har kun holdt meg til han hele veien, noe jeg trodde vi begge gjorde. Han har spurt om jeg har hatt sex med andre osv. og svarer bra når jeg sier nei. Så trodde det var viktig for han.

Greia er at han snakker mye med eksen, fordi de har barn sammen, og han bor der så og si. Ble fortalt at det ikke var noe å bekymre seg over, så gjorde ikke det. Men de begynte å snakke litt annerledes sammen enn tidligere, så jeg spurte om det var en greie mellom dem. Fikk til svar «visste du ikke det?». Jeg blir såra, selvfølgelig, for vi har møttes ganske mye hele veien. Men synes det er dårlig gjort på hennes vegne også, for hun vet ingenting. Han visste ikke nøyaktig hvor lenge de har holdt på, men er snakk om noen mnd… assa, jeg bodde akkurat hos han over en uke mens hun var på ferie. Hva faen…. Hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: 5833c...638

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp hele fyren og se på det som at du slapp unna en skikkelig drittsekk.

Anonymkode: 32d57...136

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Be ham dra til helvete og så går du videre med livet. For en drittfyr. Sikra seg selv ved at du ikke pulte rundt så gjorde han det selv. 

Anonymkode: d13e1...246

• Liker 12
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Han er ingenting å samle på, hadde dumpet en slik fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Behøver du å spørre om det?

Anonymkode: a72d6...d38

• Liker 10
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hva er vitsen med å "ha en greie med" noen man har følelser for uten å kalle seg kjærester? Hvorfor går det ikke an å bli kjærester når det går an å ha sex, bo hos ham i ferier osv.? Han virker jo som en drittsekk, men hvorfor lar du deg selv være noens leketøy på den måten?

Et råd: Ikke ha fast sex med noen du har følelser dersom vedkommende ikke vil være kjæresten din.

AnonymBruker
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå):

Hva er vitsen med å "ha en greie med" noen man har følelser for uten å kalle seg kjærester? Hvorfor går det ikke an å bli kjærester når det går an å ha sex, bo hos ham i ferier osv.? Han virker jo som en drittsekk, men hvorfor lar du deg selv være noens leketøy på den måten?

Et råd: Ikke ha fast sex med noen du har følelser dersom vedkommende ikke vil være kjæresten din.

han er sjefen min, derfor mye mer komplisert:) -ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lol. Er du helt på jordet?

Anonymkode: 2fb92...5ab

• Liker 16
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo ekstremt dumt å involvere seg med en overordnet... Trekk deg ut av hele relasjonen og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lol. Er du helt på jordet?

Anonymkode: 2fb92...5ab

ja

AnonymBruker
Skrevet

Skal si han har ordnet seg greit da... Sex med ex OG en ansatt. 

Kjipt for dere da men. 

Kjære deg... Gjør det slutt NÅ. Har dere en HR-Avdeling? Kan du flyttes til en annen avdeling? Søke noe annet? 

Anonymkode: 527e8...7c6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kutter ut mannen, og det burde du gjort for lenge siden!!

Anonymkode: 7a9f7...bab

Skrevet

Er dette forenlig med hans lederstilling? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Vet veldig godt at jeg burde kuttet det for lenge siden og at jeg er helt sykt dum.. Vil selvfølgelig ikke møte han noe mer, men synes ikke eksen fortjener han heller, og har litt lyst til å snakke med henne. Noe jeg burde? -ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar! Vet veldig godt at jeg burde kuttet det for lenge siden og at jeg er helt sykt dum.. Vil selvfølgelig ikke møte han noe mer, men synes ikke eksen fortjener han heller, og har litt lyst til å snakke med henne. Noe jeg burde? -ts

Kommer det noe godt ut av det for din del? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Kommer det noe godt ut av det for din del? 

for meg, nei, men var det meg hadde jeg satt pris om noen fortalte det

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

for meg, nei, men var det meg hadde jeg satt pris om noen fortalte det

Da sender du henne i så fall et anonymt brev. Ettersom du er ansatt hos denne sleazebagen, kan det få meget utrivelige konsekvenser for deg dersom du outer dette her åpent. Vær uansett forberedt på hevn/represalier om du gjør det. 

• Liker 2
Skrevet

Han virker ikke å ha et godt moralsk kompass! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ganske forbanna akkurat nå. Jeg har hatt en liten greie med en i over et år, og selvom vi er enige i å ikke være sammen (noe som faktisk ikke går per nå) har jeg genuint følelser for han. Har kun holdt meg til han hele veien, noe jeg trodde vi begge gjorde. Han har spurt om jeg har hatt sex med andre osv. og svarer bra når jeg sier nei. Så trodde det var viktig for han.

Greia er at han snakker mye med eksen, fordi de har barn sammen, og han bor der så og si. Ble fortalt at det ikke var noe å bekymre seg over, så gjorde ikke det. Men de begynte å snakke litt annerledes sammen enn tidligere, så jeg spurte om det var en greie mellom dem. Fikk til svar «visste du ikke det?». Jeg blir såra, selvfølgelig, for vi har møttes ganske mye hele veien. Men synes det er dårlig gjort på hennes vegne også, for hun vet ingenting. Han visste ikke nøyaktig hvor lenge de har holdt på, men er snakk om noen mnd… assa, jeg bodde akkurat hos han over en uke mens hun var på ferie. Hva faen…. Hva skal jeg gjøre??

Hva slags forhold har han til eksen egentlig. Sikker på at det i det hele tatt fortsatt er en eks?! Kanskje hun allerede vet om deg? Det burde uansett vært en selvfølge. Og dette prater du med ‘sjefen’ din om også. Spør hva han egentlig legger i relasjonen dere har og at han må stille med helt åpne kort. Også overfor eksen(?!). Ønsker han ikke det så ville jeg sørget for å dumpe ham + hevn. På en måte han ikke kan ta deg for. Her gjelder det å være kreativ;)

Men du må ihvertfall være helt ferdig med denne dusten.

Anonymkode: 9d083...660

• Liker 1
Skrevet

Så kjipt at du har det sånn da 😕 Skjønner godt at det er en vond opplevelse, men vi gjør alle ting som ikke er helt gjennomtenkt, kanskje særlig på den fronten der. 

Tenk på at du tross alt dodga en råtten frukt i kurven - si fra at du er skuffa, og kutt så mange bånd som mulig og finn deg en god fyr, vi er ikke alle dritsekker 😊👍

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...