Gå til innhold

Søker dere opp folk på Tinder på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søker dere opp folk dere ser på Tinder på Instagram, Facebook ol? Trenger litt hjelp. Jeg er klar over at jeg er crazy stalker😎

I dag så jeg to menn på Tinder som jeg gjerne vil matche med. Men i morgen tidlig reiser jeg på ferie og blir borte i et par uker, så jeg vil gjerne finne dem på andre sosiale medier når jeg nå forsvinner fra området🙈 Det kan jo absolutt hende de har sveipet meg til venstre, det kan jeg ikke vite. Jeg tør ikje å sende melding uansett, men vil bare vite hvem de er😂

Men disse to var vanskelig å finne andre steder. De har ikke god info som avslører noe, Instagrambilder eller andre ting som gjør at jeg lett kan finne dem. Ofte er det jo relativt enkelt å finne Tinder folk på nettet. Og jeg trodde at eg var dyktig på stalking. 
Har dere noen tips? 😄😄

Anonymkode: 24c8d...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde alle kryssjekket på FB og insta 🤭 og googlet 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke finner FB tenker jeg han kanskje er en catfish eller er i forhold. Ikke hvis profilen er verifisert da. Ellers syns jeg folk som søker på skattelistene, eiendeler osv er ganske creepy. Et lite facebooksøk om man er interessert er helt ok syns jeg

Anonymkode: 4da0c...4c3

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (21 minutter siden):

Trodde alle kryssjekket på FB og insta 🤭 og googlet 

Jeg tror også at det er vanlig🙈

Jeg har bare fornavn, og byen de oppgir at de bor i, som er Oslo😅 Han ene skrev hvilket universitet (i utlandet) han gikk på. 

Har for lite å gå på😬

Anonymkode: 24c8d...28f

AnonymBruker
Skrevet

Normalt.

Jeg har dog en jeg har møtt noen ganger som jeg ikke klarer å finne igjen på SoMe. Irriterende. Finner jo de fleste ellers kjappt. Men, han er kompismateriale bare uansett da…

Anonymkode: 4da6d...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...