Gjest Fru Elisabeth Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Hallo jenter! Hvor kjøpte dere svarte takkekort, til å sette inn bilder i? Leter og leter, men finner bare slike enkle kort, der du på en måte skriver på bildet....
Lassie Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Vet ikke sikkert, men jeg har iallfall kjøpt mange sånne hvite på Panduro. Hvis du mener passepartout-kort? Ellers er det ikke noe problem å lage dem selv så lenge du kjøper svart kartong og har en tapetkniv eller skapell.
Arwen Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Hos fotografen, tror alle fotobutikker har det.
fant Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Vi bestilte takkekort fra Eurofoto, de svarte til liggende bilde, og er kjempefornøyd.
Gjest Fru Elisabeth Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Tusen takk for kjemperaske svar!!
FrøkenHobart Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Du får også kjøpt svarte takkekort hos vg.no
Gjest Xavia Skrevet 20. september 2005 #8 Skrevet 20. september 2005 Vi bestilte takkekort fra Eurofoto, de svarte til liggende bilde, og er kjempefornøyd. ← Er det bare korta du bestiller, eller er det sånn at bildet ligger i kortet når du får de? Hvis du skjønte hva jeg mente?
Gjest gjest Skrevet 20. september 2005 #9 Skrevet 20. september 2005 Er det bare korta du bestiller, eller er det sånn at bildet ligger i kortet når du får de? Hvis du skjønte hva jeg mente? ← Bestiller kort og bilde.. Kort, bilde og konvolutt kjem kvar for seg... Må altså sette inn bilda sjølv
fant Skrevet 20. september 2005 #10 Skrevet 20. september 2005 Vi fikk noen av fotografbildene våre på CD, så vi lasta dem opp på nettsiden til eurofoto og fikk de sammen med kortene, hver for seg som gjest skriver. Vet ikke om det går an å bestille bare kortene, når vi klikka på kortene fikk vi beskjed om å laste opp bilde før vi gikk videre i bestillingen.
Huldra:) Skrevet 21. september 2005 #11 Skrevet 21. september 2005 Hvor mye måtte dere betale for et takkekort inkl. bilde? Jeg har egentlig lyst til å lage takkekort i samme stil som jeg skal lage invitasjonene, men tror det blir en del dyrere enn å bare kjøpe dem ferdige hos fotografen.. Erfaringer?
Kristin S Skrevet 23. september 2005 #13 Skrevet 23. september 2005 Vi betalte ca. 900 kr for hundre takkekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå