Gå til innhold

Damer på din alder ønsker bare graviditet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste  artikkelen i KK nå om en dame på 33 som møtte på (det de så KJEKT kalte) fordommer på tinder. At mannfolk styrte unna fordi barnløse damer på 33 år kun vil ha barn asap. 

Fælt tenkte jeg, folk er slemme. Men så leser jeg ferdig artikkelen og den avsluttes  med at hun dama 3 måneder etter hun endelig traff en kar , legger ut ultralydbilde... 

Snakk om selvinnsikt, og det var litt av en fordom ja...

Anonymkode: 34dc1...acf

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

27-35 "Danger zone"... 😁

Anonymkode: fb111...5b6

• Liker 6
Skrevet

Er da ikke uvanlig at damer i den alderen ønsker seg barn og at menn som ikke ønsker barn velger de damene vekk. Er da ikke noe slemt over det. 

Så lenge de ikke har, som en venninne av meg, skrevet i teksten at de ikke vil ha barn, menn med barn eller noe med barn å gjøre så forstår jeg at damene blir valgt vekk.  Nå klarer jo denne venninna mi bare å treffe menn som vil ha barn da så det er jo bare typisk det. 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Damer må min alder? Hm. Jeg er over 50, så jeg tipper damer på min alder muligens ønsker graviditet, menda  kanskje helst hos sine døtre/svigerdøtre.

Anonymkode: c1797...99e

AnonymBruker
Skrevet

Helt legitimt å ønske seg barn. Hva er problemet?

Anonymkode: dc205...278

AnonymBruker
Skrevet

Menn skylder dere ingen verdens ting. Dere har ikke krav på forhold eller noe som helst. Det er ikke en menneskerett å få kjæreste

Anonymkode: c7180...7f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Menn skylder dere ingen verdens ting. Dere har ikke krav på forhold eller noe som helst. Det er ikke en menneskerett å få kjæreste

Anonymkode: c7180...7f2

That escalated quickly

AnonymBruker
Skrevet

Menn på den alderen burde også ønske seg barn, hvis de ikke har. Fin alder å få barn på. Ingen vits å vente til man blir 50 år bare fordi man kan..

Anonymkode: e9f45...d89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt legitimt å ønske seg barn. Hva er problemet?

Problemet er at hun kalte det fordomsfullt av tinder menn å velge henne bort, at de sa til henne "alle på din alder ønsker bare å bli gravide, bye".  Noe hun mente  ikke var tilfellet de var fordomsfulle....å så er hun gravid etter 3 mnd så fort hun fant en kar..

Ser du ikke poenget så ja 🙈

Anonymkode: 34dc1...acf

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...