Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde en one night stand sist helg som bet meg i vagina . Han skulle gå ned på meg å begynte å bite meg på innsiden av låret. Han fortsatte og bite meg nedover begge lårene, som var fulle i blåmerket dagen etterpå og han bet på kjønnsleppene og klitoris. Jeg synes ikke noe om det. Hva tenker dere? Er dette normalt ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les deg opp på anatomi.

Anonymkode: 0670a...2e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du syntes ikke noe om det men lot han gjøre det ? 

Anonymkode: 03f79...6f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å bite i vagina. Vagina er selve skjeden. Altsa innsiden. Det som vises på utsiden heter vulva. DEtte er ikke normalt. Og så er det lurt å si fra om hva du liker/ikke liker. 

Anonymkode: 18d7c...a31

• Liker 4
Skrevet

Her tenker jeg at hvis noen gjør noe med kroppen din som du ikke liker så si ifra! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er over 30 år og vet ikke at

1. Du aldri lar noen gjøre seksuelle ting med deg du ikke liker eller har lyst til

2. Det er unormalt å bare bite i vei på kropp og kjønnsorganer

3. Vagina er på innsiden av kroppen

Anonymkode: 2f229...33b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor hardt bet han deg i vaginaen/ kjønnsleppene? Fikk du vondt? 

Anonymkode: 9f4b6...766

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Eple89 skrev (45 minutter siden):

Hei. Jeg hadde en one night stand sist helg som bet meg i vagina . Han skulle gå ned på meg å begynte å bite meg på innsiden av låret. Han fortsatte og bite meg nedover begge lårene, som var fulle i blåmerket dagen etterpå og han bet på kjønnsleppene og klitoris. Jeg synes ikke noe om det. Hva tenker dere? Er dette normalt ?

Unormalt

Anonymkode: 293ff...a79

• Liker 1
Skrevet
Eple89 skrev (1 time siden):

Han tenkte vel at det var tennende og erotisk, men i stedet for at det ble pirrende og seksuelt, så gjorde han det så hardt at det ble vond?

Litt småbiting på innsiden av lårene mens man jobber seg inn mot "målet" kan være fint.. men det er nok ubehagelig hvis det blir for hardt.

• Liker 1
Skrevet

Mesteparten av mine partnere liker det, da de liker litt smerte med nytelse. Noen andre hater det derimot.

Vet du hvordan man finner ut av det, eller finner fram til sex begge liker? KO-MU-NIKK-A-SJON!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...